[MT İstanbul]/ 24-Ekim-2010 / Karaburun ve durugöl gezisi

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
erdalım;' Alıntı:
154xw.jpg


153rz.jpg

Karadeniz'desin :rendeer::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

Balıklar çok iyiydi ama ne balığı yediğmizi ben hala bilmiyorum ::gozluk:: :)

Mezgit, sarıkanat,barbun,palamut:silent:
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
:cat::cat:Beyler herkeze cook teşekkür ederim iyi bir geziydi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

valla karadenizin azizliğine ugradım dalgaya geldik ıslandık:queen:

Sanki ıslanmayı sen istedin gibi geldi bana.niye okadar sokuldun denize.Be canım:)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
Katılan herkese cok tesekkür ederim.Başta organizatör Hasan abiye (HattatHasan) gercektende cok guzel bır gundü.Resim yükleme konusu sıkıntılı oldugu ıcın slayt hazırladım umarım begenırsınız.Amatör bir calısma oldu fakat geziler arttıkca daha iyilerini yapıcagıma inanıyorum.Resimleri daha kaliteli görmek için 480p ile izleyin.
Youtube için dns ayarları
4.4.4.4
4.4.2.2

http://www.youtube.com/watch?v=tC-bYZFSCVg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
:cat::cat:Beyler herkeze cook teşekkür ederim iyi bir geziydi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------



Sanki ıslanmayı sen istedin gibi geldi bana.niye okadar sokuldun denize.Be canım:)

açık konuşmak gerekirse ıslanmayı istedim:) aramızda kalsın kimseye söyleme :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
ahh ahh içim eridi fotolara bakınca motoru satsam hadi neyse sattım motoru derdim. üsküdardan gelip motoru alacak olan bayan ekti gelmedi bende öle kaldım o bayan elime geçse saç baş yolmazmıyammm :cherry: havada çok güzeldi ne güzel gezmişsiniz neyse benim yerimede eglenmişsinidir :) önümüzdeki gezilere bakcas artık
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ahh ahh içim eridi fotolara bakınca motoru satsam hadi neyse sattım motoru derdim. üsküdardan gelip motoru alacak olan bayan ekti gelmedi bende öle kaldım o bayan elime geçse saç baş yolmazmıyammm :cherry: havada çok güzeldi ne güzel gezmişsiniz neyse benim yerimede eglenmişsinidir :) önümüzdeki gezilere bakcas artık

adaş hayırlısı olsun, canını sıkma, istanbulun havasına da bayanlarına güvenilmiyor :)
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
ahh ahh içim eridi fotolara bakınca motoru satsam hadi neyse sattım motoru derdim. üsküdardan gelip motoru alacak olan bayan ekti gelmedi bende öle kaldım o bayan elime geçse saç baş yolmazmıyammm :cherry: havada çok güzeldi ne güzel gezmişsiniz neyse benim yerimede eglenmişsinidir :) önümüzdeki gezilere bakcas artık

valla muhabbetin oldu ama bu son gezi değil daha çok yerlere gideriz:queen:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
çok sagolun hocam benim böcük hoş güzel ama artık terfi etmek lazım chopper alcam yada gözüme gönlüme hoş gelecek bişi alcam takasa gittim bu akşam küçükçekmeceye mct 250 vardı 4-5 aylık sıfır gibi garantisi vs devam tertemiz üzerine 1100 verecektim anlaştık vs sonra eleman küçük bi arkadaş babama sorayım dedi babasına ulaşamadık eve gitti geldi evdede yok öle kaldı onada sinir oldum gıcık oldum bugün beni hepten gıcık ettileerrrr :cherry: neyse en azında evi toparlayıp birikmiş kaç günlük bulaşıkları yıkadım boşa gitmedi günüm :cherry:
demek muhabbetimde geçti bende diyodum neden kulagım çınlıyo :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
wala ben bişi göremiyom :)
kayahan dostum hiç selamda vermiyon bi yanlışımız mı oldu yahu :)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
yok yahu bende gidemedim motoru satacaktım bir bayana bugün gelip alacaktı öle bekledim ekildik istesede vermicem saçını başını yolcam onun onun yüzünden güzelim geziyi kaçırdım yahu :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Selam arkadaşlar Dönüşte Sizlerle tanışmak zevkti güzel bir gezi yapmışsınız. Yüreğinize sağlık.Motorcu kardeşliği yaşadık Hepinize teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
motorcu kardeşliği ayrı bişimiş, normalde oto tutkunuyum 4 tekerin yeri her zaman ayrıdır ama motora binmeyen motorun verdigi zevkten anlamazmış bunuda anladım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst