- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
Balıklar çok iyiydi ama ne balığı yediğmizi ben hala bilmiyorum ::gozluk:: 
erdalım;' Alıntı:
Balıklar çok iyiydi ama ne balığı yediğmizi ben hala bilmiyorum ::gozluk::![]()
valla karadenizin azizliğine ugradım dalgaya geldik ıslandık:queen:
:cat::cat:Beyler herkeze cook teşekkür ederim iyi bir geziydi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
Sanki ıslanmayı sen istedin gibi geldi bana.niye okadar sokuldun denize.Be canım![]()
ahh ahh içim eridi fotolara bakınca motoru satsam hadi neyse sattım motoru derdim. üsküdardan gelip motoru alacak olan bayan ekti gelmedi bende öle kaldım o bayan elime geçse saç baş yolmazmıyammm :cherry: havada çok güzeldi ne güzel gezmişsiniz neyse benim yerimede eglenmişsinidirönümüzdeki gezilere bakcas artık
ahh ahh içim eridi fotolara bakınca motoru satsam hadi neyse sattım motoru derdim. üsküdardan gelip motoru alacak olan bayan ekti gelmedi bende öle kaldım o bayan elime geçse saç baş yolmazmıyammm :cherry: havada çok güzeldi ne güzel gezmişsiniz neyse benim yerimede eglenmişsinidirönümüzdeki gezilere bakcas artık
Youtube a yukledıgım videoyu buraya nasıl eklıcem ?
valla karadenizin azizliğine ugradım dalgaya geldik ıslandık:queen:
wala ben bişi göremiyom
kayahan dostum hiç selamda vermiyon bi yanlışımız mı oldu yahu![]()
Selam arkadaşlar Dönüşte Sizlerle tanışmak zevkti güzel bir gezi yapmışsınız. Yüreğinize sağlık.Motorcu kardeşliği yaşadık Hepinize teşekkürler.:rendeer: