[MT İstanbul]/ 24-Ekim-2010 / Karaburun ve durugöl gezisi

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hava güzeldi ve güzel bir geziydi,araya bir kaç gezi daha sıkıştırmalı havalar bozmadan.:)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
arkadaşlar çok güzel fotolar çekmiş benim makine hepsi süper ayıklamak baya bi zaman aldı 80 tane falan resim kaldı onları küçültüp yüklemeye başladım manyak fotolar yanlız :)
gecikme için kusura bakmayın lütfennnn
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
ben sizi saat 11.40 gibi hastalın orda gurup olarak gördüm hatta size bakıyordum ters taraftaydım size bakarken bi acı firen duman kokusuyla birlikte önüme döndügümde kamyon kayarak ilerliyordu hemen firene asıldım askeriyenin önündeki ışık kırmızı yanmış.neyse bişey olmadı fakat bu arada sizleri gözden kaçırdım bilseydim bende gelirdim .inşallah başka bi zaman gezilere katılırım.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
ben sizi saat 11.40 gibi hastalın orda gurup olarak gördüm hatta size bakıyordum ters taraftaydım size bakarken bi acı firen duman kokusuyla birlikte önüme döndügümde kamyon kayarak ilerliyordu hemen firene asıldım askeriyenin önündeki ışık kırmızı yanmış.neyse bişey olmadı fakat bu arada sizleri gözden kaçırdım bilseydim bende gelirdim .inşallah başka bi zaman gezilere katılırım.

süper olurdu gelseydin şimdi fotoları yüklüyorum bakarsın inş. ayrıca sitede genelde günceldi konu keşke telefonumu falan isteseydin sonradan katılanlar çok oldu aramızda görmek istedik senide.. ama kısmet bir dahakine inş.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
abi sen hangi ara çektin 135 foto yaaa :) merakla bekliyorum ama... yetmedi yüklenen fotolar
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
abi sen hangi ara çektin 135 foto yaaa :) merakla bekliyorum ama... yetmedi yüklenen fotolar

ya sen benim çektiklerimi gör :) manyak güzel şimdi başlık açıyorum görürsün ordan yorumları alırım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-durugol-gezisi-fotograglari.html#post2185211

arkadaşlar fotoğraflar için başlık açtım bilginize ordan devam edelim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst