- Katılım
- 1 Kas 2009
- Mesajlar
- 931
- Konu Yazar
- #1
Bugün benzin alırken (arabayla) 50 TL diyip kredi kartından çektirmek için içeri gittim geldiğimde ekranda 50 tl yazıyodu ama altta litre değeri yazmıyodu, 3 sn kadar sonra 15 TL ve 4küsür litre değerleri yazdı(benden önceki müşterinin değerleri olmalı). Bi yanlışlık mı var diye kontağı çevirdim ama benzin ışığı hala yanıyor. Söyledim pompacıya gitti geldi falan dedi ki buna hiç benzin konulmamış, ama ilk tamam demiştin ne oldu? Bilmeden yapsa bi özür falan diler ne biliyim söyler yanlışlıkla olduğunu beni öylece gönderiyodu adam.
Benzin alırken illa ki aracımızın başında duralım ortalık hırsız kaynıyor özellikle benzin göstergesi olmayan motorlarda ya da az bi miktar benzin alanlarda belli olması daha zor.
Benzin alırken illa ki aracımızın başında duralım ortalık hırsız kaynıyor özellikle benzin göstergesi olmayan motorlarda ya da az bi miktar benzin alanlarda belli olması daha zor.