TORAMAN Katılım 26 Kas 2008 Mesajlar 1,468 9 Kas 2010 #21 Benim motosikletin deposu 4.2 lt.lik yanlışlık olması mümkün değil ama uyarılar için teşekkürler.:cat:
Benim motosikletin deposu 4.2 lt.lik yanlışlık olması mümkün değil ama uyarılar için teşekkürler.:cat: