[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
etkinlikte emeği olan tüm arkadaşlara ve börekçi arkadaşımıza teşekkürler böreklerin tadı damağımda kaldı :cherry: güzel bir geceydi,finalcut(ünal) ben(selim) ve innovacı(murat) nargilecilerin o küçücük ara sokağına daldık :cherry: millet bize bakıyo kim bunlar yol mu yok gibisinden bakarken biz aradan sıvışmaya çalışıyoz bunlar nerdeler kimse el kaldırmıyo seslenmiyo derken jesse'in kalabalığın arasından atılarak MTciler buraya ! MTciler buraya ! diyerek haykırışını gördük:cherry: izmirden gelen arkadaşlarda vardı vs grup toplanınca fındıklıya gidip çay içelim dedik emini unuttuk tophanede kalmış :cherry: koptuk orda ya :cherry: tanışma faslı orda oldu hoş bir ortamdı orada gelen bir kaç arkadaş oldu derken biz sarıyere kopalım giderkende bir yerde karnımızı doyuralım dedik kalan grup tekrar tophaneye döndü,yanlış bilmiyorsam ortaköy meydanda gayet güzel bir şekilde açık havada karnımızı doyurup koyu bir muhabbete daldık baktım kimsenin kalkmaya niyeti yok hava güzel gezmek için sabırsızlanıyorum falan sonra bi kalktık sarıyere dogru gittik ama gidiş o gidiş nelere gittik bilmiyorum bian kaybolduk gibi geldi bana baya bi gittik :cherry: daha anlatayım mı :cherry: dönüşte tophaneye ugrayalım dedik dönerken yagmuru yedik kaya kaya geldik eve geldigimde saat 6'yı gösteriyordu 11de göreve gidecektim geç kaldım birde maç görevi ayakta öldüm ama o ortam gezi vs herşeye degerdi...emeği geçen ve katılan tüm arkadaşlara teşekkürler :)
yemek yediğimiz yer beşiktaş tı :) sarıyer kireçburnuna kadar gidip hava aldıktan sonra çay içtiğimiz yerde yeniköydü :) ama çok güzel bir gezi oldu 2 ufak kazayı saymazsak o ş..... umursamaz dolmuşçuyu ve çarpıp kaçan taksiciyi en güzel şekilde anıyoruz tabi...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet anca siteye girme fırsatım oldu.
dün akşam harika bir organizasyon oldu.
emegi geçen herkese çok teşekkür ederim.
üşenmeyip börek getirmişler ellerinize saglık.
süper muhabbet oldu tanıdık tanımadık herkes harika idi yeniler le bile hiç yabancıllık çekmedik.
uzun zamandır öremediğim arkadaşlarımı bir arada görmek beni mutlu etti.
devamı inşallah gelir.
eski mt geri geldi sanki :D

bizi dönüşte eve bırakan tarkan kardeşime çok teşekkür ediyorum allah razı oolsun.

bizden sonra baya atraksyon olmuş onları kaçırdık üzüldüm.
ee motorumuz olmayınca malum sefer saattlerine uymak durumundayız
artık ilerleyen zamanlarda motorumuz olunca hep beraber oluruz.

resim çekildi o kadar daha yükleyen olmamış sabırsızlıkla bekliyorum
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
Başta organizasyonu düzenleyerekten bize güzel bi hafta sonu geçirme ortamı sunan

jesse
kardeşime, bize ev yapımı süper bir su böreği getiren clemenze ahmet

kardeşime :rendeer: sabah görevi olduğu halde sabah ezanı okunurken hala tophanede

gezen mavi prense :cherry: yağmurda kayıp düştüğü halde genede dönüp dolaşıp

sabahın en erken vakti geri tophaneye gelen arkadaşlarıma :cat: beşiktaşta tophanede

görüşürüz diye bizden ayrılıp karşıya kaçan gökhan ve selime :mrgreen:

sabaha kadar benim geyiklerimi dinlemek mecburiyetinde kalan Esp ve kawabanga

kardeşlerime ve onun arkadaşına :mrgreen: geldiğini görmeyip yarım saat sonra

hoşgeldin dediğim carpe dieme :cherry: gece işten çıkıp sabahı köründe yine işe

gidecekken benim çağırmamla atlayıp tophaneye gelen ve yarım saat beşiktaştan

dönmemizi bekleyen rolama :rendeer: gece bize baskın yapan kadir,

çağla
ve eraya, ikinci sefer tokalaştığım takendy ye :cherry: bizden

sanıp selamlaştığım hal hatır ve sitedeki takma adını sorduğum garson

a :mrgreen: motoru arızalandığı için arayıp gelemeyeceği inceliğini gösteren

hasanfb
hasan abime, gelen, selam verip giden, 5 dk dahi olsa oturup bi çay içip

ordan işine giden, ve şuan aklıma gelmeyenlere ve de beşiktaşa giderken beni tophanede

unutan herkese teşekkürler. :wiinkk:

aynen emin kardeşime katılıyorum,dostum beni yarım saat sonra farkettiğin için tekrar teşekkürler :queen::queen::queen:
akşam akşam koparttın beni :cat:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
iyi ve güzel bir akşamdı...
fotoları görelim nerede ve kimde:mrgreen::mrgreen:
hamam olayını yarın ahlletmeye çalışıcam. hamamım telefonu hep meşgul çalıyor. yarın gidip çözücem olayı akşamada topic açarım millet bilgilerinize.. ben görmedim,duymadım aküm bitti marşım basmıyor gibi mazeretler kabul edilmez ona göre:cherry::cherry:
buluşma perşembe günü olucak hava durumuna baktım perşenbeye kadar sağanak yağaşlı..
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Yollar kapanacak korkusuyla biraz erken kaçtım ben de ama olsun eve geldiğimde saat 8:15 olmuştu pek de erken değilmiş :mrgreen: Sabaha kadar hoş sohbetleriyle güzel zaman geçirmemizi sağlayan emin_arikoğlu, jesse, kawabanga ve nicklerini bilmediğim diğer tüm abilerime teker teker teşekkür ediyorum. Olsa da bi daha gitsek :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
uzun zamandır öremediğim arkadaşlarımı bir arada görmek beni mutlu etti.

eskiden ne örüyodun ki :mrgreen: maşallah bekde hamarat imişsin :p

hamam olayını yarın ahlletmeye çalışıcam. hamamım telefonu hep meşgul çalıyor.

puhahahahahhahahahh Allah iyiliğini versin ercan :mrgreen: hamamın telefonu meşgulmü çalıyo :mrgreen: tellağı cepten arasana hahahahahhahahahhahaha :mrgreen:

Yollar kapanacak korkusuyla biraz erken kaçtım ben de ama olsun eve geldiğimde saat 8:15 olmuştu pek de erken değilmiş :mrgreen: Sabaha kadar hoş sohbetleriyle güzel zaman geçirmemizi sağlayan emin_arikoğlu, jesse, kawabanga ve nicklerini bilmediğim diğer tüm abilerime teker teker teşekkür ediyorum. Olsa da bi daha gitsek :rendeer:

sağol kardeşim bizde eve gittiğin saatlerde kalktık zaten güneşi karşımıza alıp takıldık biraz :wiinkk:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
evet anca siteye girme fırsatım oldu.
dün akşam harika bir organizasyon oldu.
emegi geçen herkese çok teşekkür ederim.
üşenmeyip börek getirmişler ellerinize saglık.
süper muhabbet oldu tanıdık tanımadık herkes harika idi yeniler le bile hiç yabancıllık çekmedik.
uzun zamandır öremediğim arkadaşlarımı bir arada görmek beni mutlu etti.
devamı inşallah gelir.
eski mt geri geldi sanki :D

bizi dönüşte eve bırakan tarkan kardeşime çok teşekkür ediyorum allah razı oolsun.

bizden sonra baya atraksyon olmuş onları kaçırdık üzüldüm.
ee motorumuz olmayınca malum sefer saattlerine uymak durumundayız
artık ilerleyen zamanlarda motorumuz olunca hep beraber oluruz.

resim çekildi o kadar daha yükleyen olmamış sabırsızlıkla bekliyorum


ne demek kardeşim sırtımdamı taşıdım.
*************************************
bu arada yolda erdinc arkadaşımlada giderken söyledim. etkinliğe gelirken çok olumsuz düşüncelerim vardı. sanal bir ortam real ortamda çok pasif ve herkes kopuk kopuk oturur kim kimle konuştuğu belli olmaz diye çekimser geldim. Fakat ummadığım derecede güzel sohbetler ve kişiler tanıdım. Bundan da çok mutlu oldum. keşke önceden de katılmış olup böyle sıcak ortam olduğunu bilip 24 : 00 da kalkmak zorunda kalmasaydım. Bir dahaki ortam da jesse kurtuluş yok bende demedi deme :p

*****************************************
bu arada jesse bir dahaki sefere tezgahı erken aç hocam :cherry:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
hadi önümüzdeki pazara hava iyi olursa bir yerlere gidelim:) karaburun nasıl?
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Evet arkadaşlar, hoş sohbet edebildiğim, edemediğim(kalabalığın yarattığı karambolden ötürü:)) herkese çok çok teşekkür ediyorum, çok samimi ve sıcak bir ortamdı, yeni tanışma fırsatı bulduğum arkadaşlarla çok memnun oldum,bu tarz organizasyonların devamının gelmesi dileğimle...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
eskiden ne örüyodun ki :mrgreen: maşallah bekde hamarat imişsin :p



puhahahahahhahahahh Allah iyiliğini versin ercan :mrgreen: hamamın telefonu meşgulmü çalıyo :mrgreen: tellağı cepten arasana hahahahahhahahahhahaha :mrgreen:



sağol kardeşim bizde eve gittiğin saatlerde kalktık zaten güneşi karşımıza alıp takıldık biraz :wiinkk:

cepdende aradım açan yok hep meşgul emin. ne iş acabab hep meşgul mep meşgul mutluluk işlerinemi girdiler dersin:queen::queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst