- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
yemek yediğimiz yer beşiktaş tıetkinlikte emeği olan tüm arkadaşlara ve börekçi arkadaşımıza teşekkürler böreklerin tadı damağımda kaldı :cherry: güzel bir geceydi,finalcut(ünal) ben(selim) ve innovacı(murat) nargilecilerin o küçücük ara sokağına daldık :cherry: millet bize bakıyo kim bunlar yol mu yok gibisinden bakarken biz aradan sıvışmaya çalışıyoz bunlar nerdeler kimse el kaldırmıyo seslenmiyo derken jesse'in kalabalığın arasından atılarak MTciler buraya ! MTciler buraya ! diyerek haykırışını gördük:cherry: izmirden gelen arkadaşlarda vardı vs grup toplanınca fındıklıya gidip çay içelim dedik emini unuttuk tophanede kalmış :cherry: koptuk orda ya :cherry: tanışma faslı orda oldu hoş bir ortamdı orada gelen bir kaç arkadaş oldu derken biz sarıyere kopalım giderkende bir yerde karnımızı doyuralım dedik kalan grup tekrar tophaneye döndü,yanlış bilmiyorsam ortaköy meydanda gayet güzel bir şekilde açık havada karnımızı doyurup koyu bir muhabbete daldık baktım kimsenin kalkmaya niyeti yok hava güzel gezmek için sabırsızlanıyorum falan sonra bi kalktık sarıyere dogru gittik ama gidiş o gidiş nelere gittik bilmiyorum bian kaybolduk gibi geldi bana baya bi gittik :cherry: daha anlatayım mı :cherry: dönüşte tophaneye ugrayalım dedik dönerken yagmuru yedik kaya kaya geldik eve geldigimde saat 6'yı gösteriyordu 11de göreve gidecektim geç kaldım birde maç görevi ayakta öldüm ama o ortam gezi vs herşeye degerdi...emeği geçen ve katılan tüm arkadaşlara teşekkürler![]()