- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Len bu akşam bana nöbet yazana var ya.....
Len bu akşam bana nöbet yazana var ya.....
vay korkut nedir bu nöbetlerden çektiğimizale: ama ben bu hafta gündüzcüyüm akşama gitme olasılığı yüksek
kimler geliyor acaba.show tv yi çağırmalı oraya
Suan itibari ile Tophane nargilem Cafe de start vermiş bulunuyoruz ben ve emin tophanedeyiz sevgiler
Valla Tamer abi Kadro sağlam Bayağı giden var güzel bir ortam var:cat: ve ben yokum Özledim göremediğim eski dostları yaar:
Jesse Nargile içersen Bir fırtta benim için çek .Emin ağama selamlar .Güzel vakit geçirirsiniz inşallah.:rendeer:
akşam artık bi nestcafe içmeye uğrar kadro sana
bende bir yemek yiyeyim belki birazdan çıkarım, uykumda var ama makarada kaçmaz![]()
Konuyu Toplam 10 Üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
Arjantinli69, K M L, jesse, kawabanga, arslanfb, korkut 250+, sercan2667
son durumları alalım Tophaneden canlı bağlantı![]()
sen dün saat kaçta döndün bilmiyorum ama biz geldiğimizde sabah ezanı okunuyordutüm arkadaşlar a teşekkürler,dün çok iyi vakit geçirdim,güzel bir organizasyon oldu
benim ilk buluşmamdı,tahmin ettiğimden daha fazla hoş sohbet oldu
herkesle tanıştığıma çok memnun oldum,
daha sık görüşmek dileğiyle
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 ----------
bu arada fotoğraflar ne zaman eklenir acaba
resimler gelsin hadiii![]()