Jant boyamada yardım edebilecek varmı ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asya AS 100 - 8 markasında bir motosikletim var ve ben bunun jantlarını boyamak istiyorum.

Bu konuda bana yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı.

Resimlerle anlatabilecek bir arkadaş.Nasıl boyarım konusunda yardım edecek biri.

Jantlar boyandıktan sonra üstüne kırmızı şeritler ve beyaz yanaklar takılacak.

Buyrun motosikletim de burada.


Belki kızan olur motosiklette tek ayna var diye.O ayna kopmuştu yaptırdım artık.


resim024g.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya dostum çok basit birşey eğer elinden iş geliyorsa sök tekerini motosikletin sprey boya al lastiğin yanaklarına koli bandı çek komple boyarsın yani bence basit bir olay. Kolay gelsin inşallah güzel bir iş çıkartırsın orataya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya dostum çok basit birşey eğer elinden iş geliyorsa sök tekerini motosikletin sprey boya al lastiğin yanaklarına koli bandı çek komple boyarsın yani bence basit bir olay. Kolay gelsin inşallah güzel bir iş çıkartırsın orataya :)

Haklısın da korkuyorum kenarlara diske sıçratırım diye.Beceri var ama sorunsuz kusursuz olmasını istiyorum.Beyaz koli bantlarından aldım 4 kutu sprey boya aldım 1 kutu da vernik aldım.Aletler tamam ama korku var işte. :p

Tedirgin oluyorum yapsam mı yapmasam mı diye. :cherry:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Öyle arkadaşın dediği gibi direk söküp spreyle boyarsan ilerde başına iş açarsın..
taş darbeleri vs vs bi halta yaramaz.

Önce sökücen lastikleri..güzelce zımparalıyıcan jantı..Sonra ya kaliteli bi sprey boyayla yada..Hava tabancasıyla boyican jantlarını mis:p
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
Ya dostum çok basit birşey eğer elinden iş geliyorsa sök tekerini motosikletin sprey boya al lastiğin yanaklarına koli bandı çek komple boyarsın yani bence basit bir olay. Kolay gelsin inşallah güzel bir iş çıkartırsın orataya :)

sen bu mantığınla evinin bahçesindeki kömürlüğü boyarsın anca :p
herşeye cevap vermek zorundamısın bilmediğin konularda sus otur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bence bi oto boyacıya götür jantları . :cat:

Fazla para alırlar diye korkuyorum.Burası biraz PARİS takılıyor da.Sanki Bugatti Veyron jantı boyuyor adam.

150 TL'ymiş...Çoğu arkadaşım kendi yaptı ama onlar özen göstermez diye korkuyorum. :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 ----------

Öyle arkadaşın dediği gibi direk söküp spreyle boyarsan ilerde başına iş açarsın..
taş darbeleri vs vs bi halta yaramaz.

Önce sökücen lastikleri..güzelce zımparalıyıcan jantı..Sonra ya kaliteli bi sprey boyayla yada..Hava tabancasıyla boyican jantlarını mis:p

Abi o jantlara zımpara mı atılır yapma allah aşkına ya o jantlar zaten fabrika çıkışı öyle üstüne boya falan dökmüyorlar.Bildiğin normal çelik janta zımpara at diyorsun sen. :queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Abi o jantlara zımpara mı atılır yapma allah aşkına ya o jantlar zaten fabrika çıkışı öyle üstüne boya falan dökmüyorlar.Bildiğin normal çelik janta zımpara at diyorsun sen. :queen::queen::queen:

zımpara at demesinin sebebi jantın dışında jant verniği var bildiğim kadarıyla. vernik yoksa bile pürüzünü almak için atman gerekir. ve sprey boyadan önce metylan sprey astar sıkmalısın. ayrıca lastikleri, diski, kampanayı, dişliyi ve göbekleri sökmen gerekecek. çok zor olmaz söküp takma işlemi ancak boya yaptıktan sonra kuruma safhasına dikkat et toz yapışmasın üstüne. ve astarın tam kurumasını bekle, boyama talimatlarına harfiyen uy. NOT: metylan astar bütün tekzenlerde var. primer diye de geçer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zımpara at demesinin sebebi jantın dışında jant verniği var bildiğim kadarıyla. vernik yoksa bile pürüzünü almak için atman gerekir. ve sprey boyadan önce metylan sprey astar sıkmalısın. ayrıca lastikleri, diski, kampanayı, dişliyi ve göbekleri sökmen gerekecek. çok zor olmaz söküp takma işlemi ancak boya yaptıktan sonra kuruma safhasına dikkat et toz yapışmasın üstüne. ve astarın tam kurumasını bekle, boyama talimatlarına harfiyen uy. NOT: metylan astar bütün tekzenlerde var. primer diye de geçer.

Üstünden boyasam ne değişir ki ya. ?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Üstünden boyasam ne değişir ki ya. ?

Madem tembelsin neden bir iş yapmaya niyetleniyorsun :p
Bir işi ya olması gerektiği gibi yap, yada hiç bulaşma benim üşengeç hemşerim.
Tavsiyelere uymazsan emeklerin de boşa gider zaten. Hadi bir şekilde boyadın diyelim, ilerde o boyalar atmaya başladığında görürüm ben seni :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem tembelsin neden bir iş yapmaya niyetleniyorsun :p
Bir işi ya olması gerektiği gibi yap, yada hiç bulaşma benim üşengeç hemşerim.
Tavsiyelere uymazsan emeklerin de boşa gider zaten. Hadi bir şekilde boyadın diyelim, ilerde o boyalar atmaya başladığında görürüm ben seni :)

Nasıl zımpara atayım ki her yerine ?

Yapılacaksa tam yapılacak doğru da nasıl her yerini zımparalıyım. :silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bak şimdi alıyosun eline bi ince bide kalın zımpara..Üzerindeki pürüzlüğü alıcak kadar zımparılıyosun her yerini..Bi burda zahmet çekersin zaten..Daha önce scooter'ima yapmıştım..
Şuanki motorumada vakit bulabilsem uygulıyıcam..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak şimdi alıyosun eline bi ince bide kalın zımpara..Üzerindeki pürüzlüğü alıcak kadar zımparılıyosun her yerini..Bi burda zahmet çekersin zaten..Daha önce scooter'ima yapmıştım..
Şuanki motorumada vakit bulabilsem uygulıyıcam..

Valla bilmiyorum ama denerimmm.Jantın orjinalliğini bozmak istemiyorum.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
O cant boyamaya 150 tl isteyen adam boyacı değildir işini düzgün yapmayan tembel adamlar varya onlardandır.

Senin cantlar gözümü aldı o güzelim motoruna uygun renkteki cantlar hiç boyanırmı?Kırmızı cant şeridi yapıştır süper olur...

Hemde trafikte bir işe yarar...Bakanlarında gözünü alır :))



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
28
bence hiç boyama karde$im gayet güzel duruyor jantlar ama illaki değişiklik diyorsan şeritler ekle onlarda pek masraflı değil zaten GG de görmüştüm bi ara ...
ben bisiklet jantlarımı boyamıştım 12 yaşındayken spreylede dökülüyor bir süre sonra sonra yeniden başlırsın zımraya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bu mantığınla evinin bahçesindeki kömürlüğü boyarsın anca :p
herşeye cevap vermek zorundamısın bilmediğin konularda sus otur.

Senide boyamak istemem sana sorup sormayacağım susup susumamayı. Çok şey biliyorsan ölçüştürürüz bilgilerimizi canm benim. Hadi şimdi bak yoluna.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jant meraklısı olarak dünyanın birinci milletiyiz.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst