[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
15-mavi prens
16-hattat_hasan
17-carpe diem
18 - tohana

yanlız anadolu yakasından geçicek arkadaşlar varsa araçla geçicem beraber gidebiliriz 4 kişilik yerim mevcut :) ( 0532 705 41 55 )
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14- erdincpolat +3 nasıl :D
15-mavi prens
16-hattat_hasan
17-carpe diem
18 - tohana

yanlız anadolu yakasından geçicek arkadaşlar varsa araçla geçicem beraber gidebiliriz 4 kişilik yerim mevcut :) ( 0532 705 41 55 )

Bu arkadaşlar varsa ben kesinlikle yokum gitmenizi kesinlikle tafsiye etmiyorum :cat:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
42
ah be makinayla gelip güzel de bi pazar sabahı turu yapmak vardı..neyse artık bi daakine..bu arada Jesse hocam ben köyden yarın geldim, istanbulu bilmem..tophaneye diyince herkes gösterir mi ki??bi de; tophane denilen yerde bi tane otopark yoktur heralde..ilk bulduğum otoparkın en köşesine bakıp, AAA!! nargilem kafe yok diyip, dönüp korkup kaçıp anneeaaAA!! diyerekten memleketi boylamiim..tee egenin bağrından koptum geliyom gaari..istanbula geldik gaari, gaari demiyeeem gaari..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ah be makinayla gelip güzel de bi pazar sabahı turu yapmak vardı..neyse artık bi daakine..bu arada Jesse hocam ben köyden yarın geldim, istanbulu bilmem..tophaneye diyince herkes gösterir mi ki??bi de; tophane denilen yerde bi tane otopark yoktur heralde..ilk bulduğum otoparkın en köşesine bakıp, AAA!! nargilem kafe yok diyip, dönüp korkup kaçıp anneeaaAA!! diyerekten memleketi boylamiim..tee egenin bağrından koptum geliyom gaari..istanbula geldik gaari, gaari demiyeeem gaari..

hocam.. karaköyden beşiktaş istikametine dogru hafifçe sallan... :D

elleri havada hayretle sagına soluna bakınan sade vatandaşın yanına usulca yaklaş .. kardeş .. burdan gri muzzy egzostlu bi 12 r geçtimi de.. sana yolu tarif edeceklerdir :D

he gerçi teknolojik imkanlar dogrultusunda telefon açsanda olur.. bi şekilde tarif ederim olmadı gelir alırız artık :D

tel numaram : 0900 931 69 69 degil... 0536 343 50 69 dur :D :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

Bu arkadaşlar varsa ben kesinlikle yokum gitmenizi kesinlikle tafsiye etmiyorum :cat:

cönevar asıl sen gelmezsen başına gelecekleri biliyosun demi canım cönevarım :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 ----------

neden ? merak ettimde:)

arkadaşı kendi boxeri başında sirkeciye simit almaya göndermiştik geçen sene :cherry::cherry::cherry::cherry: ondan olabilir belki :p
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
akşam o hikaye bizzat sözlü dinlemek istiyorum. eminim içinde çok kahkaha atıcak malzeme var gibi geliyor :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
neden ? merak ettimde:)

Fazla merak iyi değildir :mrgreen: İnsanın başına ne gelirse ya meraktan yada ... gelir :queen::queen:

hocam.. karaköyden beşiktaş istikametine dogru hafifçe sallan... :D

elleri havada hayretle sagına soluna bakınan sade vatandaşın yanına usulca yaklaş .. kardeş .. burdan gri muzzy egzostlu bi 12 r geçtimi de.. sana yolu tarif edeceklerdir :D

he gerçi teknolojik imkanlar dogrultusunda telefon açsanda olur.. bi şekilde tarif ederim olmadı gelir alırız artık :D

tel numaram : 0900 931 69 69 degil... 0536 343 50 69 dur :D :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------



cönevar asıl sen gelmezsen başına gelecekleri biliyosun demi canım cönevarım :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:26 ----------



arkadaşı kendi boxeri başında sirkeciye simit almaya göndermiştik geçen sene :cherry::cherry::cherry::cherry: ondan olabilir belki :p

Abim kısmet diyorum durumlar biraz karmaşık ararım geçe sıcak sohbet eşliğinde anlatırım :queen: :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bakıyorum da eskilerden bazı MT'ciler dirilmiş toplaşmaya başlamış gelip de bazılarını delsem mi neeee:bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
oww ow baya güzel bir etkinlik olacak gerçi çoğu arkadaşa yabancıyız bir yalovaya birde sazlıbosnaya gitmişliğimiz var onun haricinde pek etlinliğimiz ve tanışıklığımız yok kimseyle ama ortam dehşet olacak belli :) ya birde böyle 20 motor küçükte olsa bir turlasaydık böngür böngür :cherry: hava çok güzel görünüyo gezmeyi özledim wala yahu :))
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
oww ow baya güzel bir etkinlik olacak gerçi çoğu arkadaşa yabancıyız bir yalovaya birde sazlıbosnaya gitmişliğimiz var onun haricinde pek etlinliğimiz ve tanışıklığımız yok kimseyle ama ortam dehşet olacak belli :) ya birde böyle 20 motor küçükte olsa bir turlasaydık böngür böngür :cherry: hava çok güzel görünüyo gezmeyi özledim wala yahu :))

MOTORCU DEĞİLMİSİNİZ HEPİNİZ APAÇİSİNİZ HEPİNİZ SERSERİ HEPİNİZ (VB) :cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
Anadolu yakasından bana eşlik eden arkadaş olursa sevinirim oraların yabancısıyım da :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292

rica ederim . polemik yapmayalım.. mt kardeşlik sevgi saygı ve kelebeklerin kendie şu küçücük yaşamlarındaki eşsiz saniyeler kadar iyi davranalım

unutmayın ki .. happy miss car the she's :salut::bounce:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
rica ederim . polemik yapmayalım.. mt kardeşlik sevgi saygı ve kelebeklerin kendie şu küçücük yaşamlarındaki eşsiz saniyeler kadar iyi davranalım

unutmayın ki .. happy miss car the she's :salut::bounce:

bırak ulan benle bıdı bıdı!!! mahmutbeyden yazıyorum bu mesajı 5 dk içinde gelmessen gişelerden kaçak geçicem.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst