motor aşığı arkadaşların genelinde, avatarları motosiklet fotoğrafı :mrgreen:
@hondaRED
benimki de laf işte :queen:
şimdi herkes birbirini mi ekliyor , yani burada yapamadığınız şeyleri orada mı yapacaksınız ?
ne maksatla bunu yapıyorsunuz anlamadım :silent:
Tamamen okumadınız sanırım. Buradan birbirinizin fotograflarını göremiyorsunuz. Yada kişisel rahat muhabbet edemiyorsunuz. Amaç daha çok kişi ile tanışmak daha rahat iletişim kurabilmek.
okumamıştım , ama nedense değişik geldi , belki de facebook sevmediğimdendir.