MT Facebook Grubu ve MT Üyelerinin Facebook Adresleri

Konuyu nasıl buluyorsunuz?

  • Bence tam yerinde bir konu!

    Oy: 262 63.7%
  • Gereksiz,zaten buradan iletişim kuruyorduk.

    Oy: 56 13.6%
  • Ula oğlum işiniz gücünüz yokmu nerden buluyonuz bunları

    Oy: 93 22.6%

  • Kullanılan toplam oy
    411
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
motor aşığı arkadaşların genelinde, avatarları motosiklet fotoğrafı :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor aşığı arkadaşların genelinde, avatarları motosiklet fotoğrafı :mrgreen:

İyide motor aşığı olmayan adamın burada işi ne? Niye burada vakit harcasın ki :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
şimdi herkes birbirini mi ekliyor , yani burada yapamadığınız şeyleri orada mı yapacaksınız ?
ne maksatla bunu yapıyorsunuz anlamadım :silent:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Maksat Tanışmak,Birbirimize bir şey oldugunda ordan da Ulaşmak. Daha Fazla Dayanışma Daha fazla yardımlaşma.
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada konu sabitlenmeli bence :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi herkes birbirini mi ekliyor , yani burada yapamadığınız şeyleri orada mı yapacaksınız ?
ne maksatla bunu yapıyorsunuz anlamadım :silent:

Tamamen okumadınız sanırım. Buradan birbirinizin fotograflarını göremiyorsunuz. Yada kişisel rahat muhabbet edemiyorsunuz. Amaç daha çok kişi ile tanışmak daha rahat iletişim kurabilmek.
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
arkadaşlar ekleyemediklerim beni ekleyebilirmi face amca yeter dedi izin vermiyor :)
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
94
busefer herkez ordan konuşucak buraya uğramıcaksınız :salut:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Tamamen okumadınız sanırım. Buradan birbirinizin fotograflarını göremiyorsunuz. Yada kişisel rahat muhabbet edemiyorsunuz. Amaç daha çok kişi ile tanışmak daha rahat iletişim kurabilmek.


okumamıştım , ama nedense değişik geldi , belki de facebook sevmediğimdendir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okumamıştım , ama nedense değişik geldi , belki de facebook sevmediğimdendir.

Evet hocam sevmediğinizden olabilir. Düşünsenize orada video paylaşabiliyoruz ve bu kadar motosiklet severin paylaştığı motosiklet videolarını? Bence çok güzel bir ortam olacak.

Sayın txxxr dostum öyle birşey mümkün değil. MT'nin bizlerde yeri bambaşka :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst