MT Facebook Grubu ve MT Üyelerinin Facebook Adresleri

Konuyu nasıl buluyorsunuz?

  • Bence tam yerinde bir konu!

    Oy: 262 63.7%
  • Gereksiz,zaten buradan iletişim kuruyorduk.

    Oy: 56 13.6%
  • Ula oğlum işiniz gücünüz yokmu nerden buluyonuz bunları

    Oy: 93 22.6%

  • Kullanılan toplam oy
    411
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Facebook'ta hali hazırda MT sayfası var iken ve insanlar oradan iletişime geçebilecekken bence de gereksiz bir konu..
Elbette isteyen istediğini yapsın :)

Bildiğiniz üzere MT Facebook sayfası: http://www.facebook.com/profile.php?id=585141319#!/motosiklet.net

Hocam MT'nin topluluk sayfası ile motorsiklet aşığı arkadaşlarımızla Facebook'tanda arkadaş olmamızın neyi dokundu size çok merak ediyorum... Neyi gereksiz? Daha fazla iletişim kurmak size neyi kaybettirir? Bize çok şey kazandırıyor dostluk gibi..:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
ben ekleyemiyorum ?? :D bi kutucuk çıkıyor ekle dediğmde helpp me :))
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Admin abi kızdı galiba:rendeer:
Konu bağlandı galiba:))
Neyse böylece üç arkadaş edindik:wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hocam MT'nin topluluk sayfası ile motorsiklet aşığı arkadaşlarımızla Facebook'tanda arkadaş olmamızın neyi dokundu size çok merak ediyorum... Neyi gereksiz? Daha fazla iletişim kurmak size neyi kaybettirir? Bize çok şey kazandırıyor dostluk gibi..:wiinkk:

Ben anlatamadım sanırım.
Zaten MT sayfası var demek istiyorum..Oraya girince kimin kim olduğu görülebiliyor ve oradan da ekleşilebiliyor karşılıklı :)

Gerçi skull un şuan yaptığı daha iyi oldu..Hem topluluk sayfası hem de kişisel ayrıca profil paylaşım sayfası bir oldu, hadi bakalım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben anlatamadım sanırım.
Zaten MT sayfası var demek istiyorum..Oraya girince kimin kim olduğu görülebiliyor ve oradan da ekleşilebiliyor karşılıklı :)

Gerçi skull un şuan yaptığı daha iyi oldu..Hem topluluk sayfası hem de kişisel ayrıca profil paylaşım sayfası bir oldu, hadi bakalım :)

Ben oraya üyeydim fakat HondaRED'in benim facebook hesabımla bir alakası yoktu? kim bilecekti HondaRED'in ben olduğumu Facebookta amacım buydu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst