[MT- İstanbul] 16/10/2010 tophanede sabahlıyoruz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Cem abi kapatma dugmesini bulamadim eve kadar zangir zangir geldim diye yazmisti bulusmadan sonra hala aklima geldikce guluyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben gelmesem daha iyi olacak.
Su siralar sadece karsi cinsten hoslaniyorum.
Bir süre daha böyle devam etme karar ve azmindeyim.
Kaynasalim da bu kadar degil.:cherry:
40 yasindan sonra tercihleri degismeyelim.:p

jes1.jpg


39578829.png


35915484.png
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hadi sabahlayin bakalim... :)
Aslinda bu sabahlamak benim isim ama orada olamayacagim.. :pale:
Coq ta iyi sabahlar... :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Cem abi kapatma dugmesini bulamadim eve kadar zangir zangir geldim diye yazmisti bulusmadan sonra hala aklima geldikce guluyorum.

çantamdaydı telefon çalıyo diye 4 kere durdum yolda :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

:cherry:
Ben gelmesem daha iyi olacak.
Su siralar sadece karsi cinsten hoslaniyorum.
Bir süre daha böyle devam etme karar ve azmindeyim.
Kaynasalim da bu kadar degil.:cherry:
40 yasindan sonra tercihleri degismeyelim.:p

coc tercihleri degiştiren bir gurubuz biz ::pala::::pala::::pala:: :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------

arkadaslar hava ılık ama yagıslı olucak o gun...

yagmur sorun olmayacak

ıslanmak güzeldir kazıımmm :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 ----------

eskiler varsa bende varım salm jess iyi organisazyon :)

:cat::cat: salm dünyalı :D :D motorla gel ıslan biraz :D
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
42
biliyorum eskilerin muhabbeti sizin için bambaşka..fakat alçakgönüllülüğünüzden faydalanaraktan ve de hiç çaktırmadan ortama katılmak için şimdiden yaya olaraktan yola çıkıyorum..sabahlama toplantısı olduğu iyi olmuş, gündüz toplantısı olsaydı akşamına kalıcak yerim yoktu..:p :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
biliyorum eskilerin muhabbeti sizin için bambaşka..fakat alçakgönüllülüğünüzden faydalanaraktan ve de hiç çaktırmadan ortama katılmak için şimdiden yaya olaraktan yola çıkıyorum..sabahlama toplantısı olduğu iyi olmuş, gündüz toplantısı olsaydı akşamına kalıcak yerim yoktu..:p :p

ayagına saglık kardeşim ..... bekliyoruz ne topikmiş kocaelinden misafir agarlıyoruz :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Cem abi kapatma dugmesini bulamadim eve kadar zangir zangir geldim diye yazmisti bulusmadan sonra hala aklima geldikce guluyorum.

Zangır zangır derken, titreyerek mi? :p

Ben gelmesem daha iyi olacak.
Su siralar sadece karsi cinsten hoslaniyorum.
Bir süre daha böyle devam etme karar ve azmindeyim.
Kaynasalim da bu kadar degil.:cherry:
40 yasindan sonra tercihleri degismeyelim.:p

Sen gek asıl, unu elemiş ipe asmışsın nede olsa.. Yeni bir tat, yeni bir dokunuş, yeni bir sürünceme :p:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
aramıza yeni katılan arkadaşlarla akşam "hokka" oynanacak kaynaşma açısından :D :D :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aramıza yeni katılan arkadaşlarla akşam "hokka" oynanacak kaynaşma açısından :D :D :D

:queen::queen::queen::cherry:

Konu kötü yerlere gitmeden toparlıyalım :p

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp

Evet arkadaşlar katılımları görelim..
Alper tim katılmıyormu bize??
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Erhan ın üstüne bişi mi dökülmüştü, neden atletle oturuyo :p

E_min'i gördü hazırlık yapıyo... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------

Bişiler daha çıktı ... :)

2.An_Ek_Tod... ;)



Saate dikkat :):p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Erhan ın üstüne bişi mi dökülmüştü, neden atletle oturuyo :p

erhan o sıralar body sporuyla ilgileniyodu hatta bizzat body cilerin kendiyle ilgileniyodu :D en son reklamıda vardı cerrahinin ..

merve bak şişirdim aptominalleri :queen::queen::queen:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
42
Du ben de yardımcı oliim hocam..
1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
14-Kawabanga + bi misafiri daa
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
abo fışş aney...
uzun süre sonra yapılacak bu toplaşma patlama yapacak gibi , toplaşma yanlış anlaşılmasın o eşsiz karelere atıfta bulunmak için demiyorum.

motürü çıkarırsam sizi bulurum yada siz beni ama tramvayla gelirsem yakama karanfil mi takmam lazım , yoksa saçıma gülmü takayım.

1-jesse
2-gkn
3-marv
4-AYBERK
5-Burak_34
6-E-M-R-E
7-B-A-N-U
8-peoples+1 misafir
9-taytıs
10-FinalCUT
11- takendy +1
12-kalyon86
13-Esp
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Her türlü döktürürüz hocam..kaynaşma açısından.. :p
Bu arada kocaeliyi de geçtim, tee izmirden geliyorum sabahlamaya..:bounce::cat::wiinkk:

hey maşallah hocam :cherry::cherry:

izmirdeki diger arkadaşlara duyrulur :D :D :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:19 ----------

abo fışş aney...
uzun süre sonra yapılacak bu toplaşma patlama yapacak gibi , toplaşma yanlış anlaşılmasın o eşsiz karelere atıfta bulunmak için demiyorum.

motürü çıkarırsam sizi bulurum yada siz beni ama tramvayla gelirsem yakama karanfil mi takmam lazım , yoksa saçıma gülmü takayım.

sultanahmetten gelirken köfte getir :D :D :D hemen tanırız :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst