Cem abi kapatma dugmesini bulamadim eve kadar zangir zangir geldim diye yazmisti bulusmadan sonra hala aklima geldikce guluyorum.
hahahahahahhahahhahaha :mrgreen: kardeşim madem sen gelemiyosun biz bi haftasonu o tarafa gezi düzenleyelim o zaman :mrgreen:
Cem abi kapatma dugmesini bulamadim eve kadar zangir zangir geldim diye yazmisti bulusmadan sonra hala aklima geldikce guluyorum.
Ben gelmesem daha iyi olacak.
Su siralar sadece karsi cinsten hoslaniyorum.
Bir süre daha böyle devam etme karar ve azmindeyim.
Kaynasalim da bu kadar degil.:cherry:
40 yasindan sonra tercihleri degismeyelim.![]()
arkadaslar hava ılık ama yagıslı olucak o gun...
eskiler varsa bende varım salm jess iyi organisazyon![]()
biliyorum eskilerin muhabbeti sizin için bambaşka..fakat alçakgönüllülüğünüzden faydalanaraktan ve de hiç çaktırmadan ortama katılmak için şimdiden yaya olaraktan yola çıkıyorum..sabahlama toplantısı olduğu iyi olmuş, gündüz toplantısı olsaydı akşamına kalıcak yerim yoktu..![]()
![]()
Cem abi kapatma dugmesini bulamadim eve kadar zangir zangir geldim diye yazmisti bulusmadan sonra hala aklima geldikce guluyorum.
Ben gelmesem daha iyi olacak.
Su siralar sadece karsi cinsten hoslaniyorum.
Bir süre daha böyle devam etme karar ve azmindeyim.
Kaynasalim da bu kadar degil.:cherry:
40 yasindan sonra tercihleri degismeyelim.![]()
aramıza yeni katılan arkadaşlarla akşam "hokka" oynanacak kaynaşma açısından![]()
![]()
![]()
aramıza yeni katılan arkadaşlarla akşam "hokka" oynanacak kaynaşma açısından![]()
![]()
![]()
Erhan ın üstüne bişi mi dökülmüştü, neden atletle oturuyo![]()
Her türlü döktürürüz hocam..kaynaşma açısından..
Bu arada kocaeliyi de geçtim, tee izmirden geliyorum sabahlamaya..:bounce::cat::wiinkk:
abo fışş aney...
uzun süre sonra yapılacak bu toplaşma patlama yapacak gibi , toplaşma yanlış anlaşılmasın o eşsiz karelere atıfta bulunmak için demiyorum.
motürü çıkarırsam sizi bulurum yada siz beni ama tramvayla gelirsem yakama karanfil mi takmam lazım , yoksa saçıma gülmü takayım.