Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
osmaniyeli arkadaSIM 350 Mİ NEYDİ OYLE BİŞİ YADA O CİVARLARDA....DEPO KAPAĞI BAKALIM NAPCAZ
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
osmaniyeli arkadaSIM 350 Mİ NEYDİ OYLE BİŞİ YADA O CİVARLARDA....DEPO KAPAĞI BAKALIM NAPCAZ

yaa Ferdi mesajı yazıp kaçıyorsun :cherry: dur bi sana adres vereceğim. depo kapağı kilit artı sele klidi takım 60 lira diyorum özeline yazacağım yarın. 1 önceki sayfaya da aynı yazıyı yazdım ama okumadın sanırım
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
hergün mutlaka bu foruma girip okuorum.60 liralık yeri buldum.saol.enkısa zamanda alıorum... tesekkür edrim...
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Az Kaldı Azzzz Alıcam 6 Ekim Ehliyette Başlıyorum 5 Ayda Ehliyeti Alıcam 2000Tl Nakit Biriktirdim 2 Senedir İstedigim Motoru Alıcam Sonunda...

osmaniyeli abi özledim seni geçen yıl yolladıgın video izledim :) halan duuyo :D
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
4
işte daha önce bahsettigim motorumun yeni resimleri




k-629267-1motor.jpg
[/URL][/IMG]
k-629268-1motor.jpg
[/URL][/IMG]
k-629269-1motor.jpg
[/URL][/IMG]
k-629270-1motor.jpg
[/URL][/IMG]
k-629271-1motor.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
İstanbuldaki kardesinmiydi engin abi ? Otobusle Yolladıgın cbr 125'imi dion :)

istanbuldaki cbr ı almayıp osmaniyeden almıştık. bu motorun üzerindeki hataydan arkadaş. f5 i denemeye gelmişti. ben de cbr tavsiye ettim sıfır cbr almış


benim adım halil. kardeşim semih. bu arkadaş ta Engin
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
istanbuldaki cbr ı almayıp osmaniyeden almıştık. bu motorun üzerindeki hataydan arkadaş. f5 i denemeye gelmişti. ben de cbr tavsiye ettim sıfır cbr almış


benim adım halil. kardeşim semih. bu arkadaş ta Engin

senin adını hatırlyorum abi kardesininkini hatırlayamadım :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
s.a merhaba öncelikle herkeze forumu yaklaşık 1 aydır takip ediyorum hergün girp girp okuyorum okdr çok okudumki kjumaxsın dans ettgini :D sahneye cıkamadıgı parasının kesildigini hala para biriktirmesi =) recai ile halil abinin yarışma olayları :p sonra recai arkadasımızın üzücü kazası geçmiş olsun.. bende kendiimi tanıtayım izmirliyim 19 yaşındayım sardım bi merak gdiyorum f5lere =) gerçi konu eskisi kadar canlı degil ama inş zaman ilerledikçe canlanıcak =) halil abi iznin olursa kujumax için çektigin vidiyoyu ondan almak istiyorum tabi kujumax kardeşimde uygun görürse =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst