- Katılım
- 27 Eyl 2009
- Mesajlar
- 54
osmaniyeli arkadaSIM 350 Mİ NEYDİ OYLE BİŞİ YADA O CİVARLARDA....DEPO KAPAĞI BAKALIM NAPCAZ
osmaniyeli arkadaSIM 350 Mİ NEYDİ OYLE BİŞİ YADA O CİVARLARDA....DEPO KAPAĞI BAKALIM NAPCAZ
Arkadaşlar bu başlıktaki motorun en son kaç yılında üretimi var ? Üretimi durdu mu sitesinde öle bir motor yok malesef?
Az Kaldı Azzzz Alıcam 6 Ekim Ehliyette Başlıyorum 5 Ayda Ehliyeti Alıcam 2000Tl Nakit Biriktirdim 2 Senedir İstedigim Motoru Alıcam Sonunda...
osmaniyeli abi özledim seni geçen yıl yolladıgın video izledimhalan duuyo
![]()
biz de seni özledik. yaz sık sık
:cat: WebTasarım işleriyle ugrasıyordum abi bi yandanda Danssa Devam WebTasarımı Bırakınca Direk Kendimi Forumda BuldumSen Ne Yaptın Abi F5'e Devammı ?
f5 edevam aynen tam 3 sene 2 hafta olmuş alalı![]()
Son Halinin Resimlerini Yollasana Titreşim soruna Bulldunmu Çözüm ?
İstanbuldaki kardesinmiydi engin abi ? Otobusle Yolladıgın cbr 125'imi dion![]()
http://www.rialli.com/
arkadaşlar bu sitede artık f5 parçalarıda bulunuyor tüm grenajları mevcut eksik olup bulamayanlar için site güvenilir
istanbuldaki cbr ı almayıp osmaniyeden almıştık. bu motorun üzerindeki hataydan arkadaş. f5 i denemeye gelmişti. ben de cbr tavsiye ettim sıfır cbr almış
benim adım halil. kardeşim semih. bu arkadaş ta Engin