26.09.2010 anadolu feneri gezimiz

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
serdar abi selamlar..
cide benim memleketim..
sizinle gelmeyi o kadar çok isterim ki aslında...
ama 200lük bir motorla o güzergah bitmez abicim..
benide bitirir kendinide ...



Selam ÜNAL....Değil 200 lük,125 liklerle biz nerelere gittik.Zaten zamana karşı yarışmayacağız.Amaç görerek gezmek,gezerek görmek..Böyle orta mesafe gezilerde sıklıkla mola verir,çevreyi tanımaya çalışırız.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arkadaşlar güzel gezi olmuş emeklerinize tekerlerinize sağlık.

havanın arasırada olsa şaka yapması sanırım bir başka renk katmıştır :)

paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
9
Daha evvelde bu kadar yol kat ettik herhangi bir sorun olmadı 2 gün 1 gecelik bir yolculuk olacak zaten bize hayli hayli yeter dostum
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Tarih bana uyarsa gelmek isterim o zaman..

Tur için yağmurların geçmesini ve dört gözle meteorolojiyi takip ediyoruz.Bir ara güzergahı değiştirip Ege-Akdeniz düşünür gibi olduk ama oraları hep gittiğimiz yerler.Sahil şeridinden Batı Karadenizin güzellikleri daha cazip geliyor.
Tarihi tam belirlediğimiz zaman haber veririm. Senin,Ayhan'ın ve diğer arkadaşların katılımı mutluluk verir.
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
Selam arkadaşlar haftasonu gezisi cook iyidi.Bu yüzden bütün arkadaşlara geziyi tertipleyen RUNBELX Bizi agırlayan SAVAŞA Melike ve kendi adıma cook cook teşekekkür ederiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

Güzel gezi olmuş tebrikler.
Ayhan abi olarak ismi etiketlenen abimizi nereden tanıyorum diye düşünürken geçen pazar yalova feriborunda kısa süreli sohbet etmiştik şimdi hatırladım :)

Evet kardeşim feribottaki biz olabiliriz.Sana saygılar.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Sayın altıncı, gezi resimlerinizde olmasa yüzünüzü unatacaz valla :)
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
:rendeer::rendeer::rendeer:Hakancıgm kusura bakmayın İki hanımdan biri olarak zeynep kardeşimede bize katlandıgı içinde cok teşekkür ediyorum. Bu arada bütün bayan kardeşlerimizide sürücü veya artcı olarak gezilerimize bekleriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

Sayın altıncı, gezi resimlerinizde olmasa yüzünüzü unatacaz valla :)

Fırsatlar elverdiğince yüzümüzü unuturmayız inşalla.Birgün görüşmek üzere.:pale::pale:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Güzel bir gezi olmuş.Geçtiğimiz haftalar içerisinde biz de anadolu yakası sahil şeridini Karadeniz sahillerine kadar gezmek istiyorduk, sizin fotoğraflara bakarak sayenizde gezmiş görmüş olduk.
Yakın bir zaman içerisinde Starforce ile Bartın'a hatta Cide ye kadar Batı karadeniz turu yapmayı planlıyoruz.Grubunuzdan gelmek isteyen arkadaşlar varsa bize katılabilirler.Zaten birkısım arkadaslarla Yalova'da tanışmıştık.
Tur başlangıcı için Hava durumunu takip ediyoruz.Güzergahımız aşağı yukarı aşagıdaki gibi olacak.
rotai.jpg
[/URL][/IMG]

Daha önce araba ile gezmiş olduğum ve hayran kaldığım bir güzergah,gezi tarihinizde müsait olursam ben de katılmak isterim.
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
Katılamadık ama gönlümüz sizinleydi. Malum mazeretim var bu hafta sonuda doluyum ama daha sonraki haftalar yapılacak olan organizasyonlara katılım göstermeye çalışacağız. Ayhan abi ve Melike ben yapamadım bir organizasyon kusura bakmayın ama siz bayağı gezdiniz :) Yalovasıydı Anadolu Feneriydi, hadi bakalım Ekim ayında da beraber gezeriz İNŞALLAH.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Tamam Sadıkcıgım özrün kabul edildi ama sana bir ceza vermemiz gerekir.Benim evin tavanı boyanacak nedersin.Nasıl ceza ama.:p:p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Güzel bir gezi olmuş.Geçtiğimiz haftalar içerisinde biz de anadolu yakası sahil şeridini Karadeniz sahillerine kadar gezmek istiyorduk, sizin fotoğraflara bakarak sayenizde gezmiş görmüş olduk.
Yakın bir zaman içerisinde Starforce ile Bartın'a hatta Cide ye kadar Batı karadeniz turu yapmayı planlıyoruz.Grubunuzdan gelmek isteyen arkadaşlar varsa bize katılabilirler.Zaten birkısım arkadaslarla Yalova'da tanışmıştık.
Tur başlangıcı için Hava durumunu takip ediyoruz.Güzergahımız aşağı yukarı aşagıdaki gibi olacak.
rotai.jpg
[/URL][/IMG]

biz gitmiştik ve kalan kısmını tamamlamayıdüşünüyorduk ama ekibi toplayamadık kısmetse artık seneye,ama süper ötesi görülecek yerler var,tertemiz bir hava,gürültü yok insanlar relaxs durumda,herkese tavsiye ederim :p
http://www.motosiklet.net/forum/etk...amasra-safranbolu-bolu-gezi-resimlerimiz.html
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Güzel bir gezi olmuş.Geçtiğimiz haftalar içerisinde biz de anadolu yakası sahil şeridini Karadeniz sahillerine kadar gezmek istiyorduk, sizin fotoğraflara bakarak sayenizde gezmiş görmüş olduk.
Yakın bir zaman içerisinde Starforce ile Bartın'a hatta Cide ye kadar Batı karadeniz turu yapmayı planlıyoruz.Grubunuzdan gelmek isteyen arkadaşlar varsa bize katılabilirler.Zaten birkısım arkadaslarla Yalova'da tanışmıştık.
Tur başlangıcı için Hava durumunu takip ediyoruz.Güzergahımız aşağı yukarı aşagıdaki gibi olacak.
rotai.jpg
[/URL][/IMG]

umarım gezi tarihleriniz benim müsait olduğum ve havanın iyi olduğu vakitlere denk gelir, küçük cc'li motorlar varsa katılmayı isterim, ayak bağı olmak istemem:) ...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Tur için yağmurların geçmesini ve dört gözle meteorolojiyi takip ediyoruz.Bir ara güzergahı değiştirip Ege-Akdeniz düşünür gibi olduk ama oraları hep gittiğimiz yerler.Sahil şeridinden Batı Karadenizin güzellikleri daha cazip geliyor.
Tarihi tam belirlediğimiz zaman haber veririm. Senin,Ayhan'ın ve diğer arkadaşların katılımı mutluluk verir.

serdar abi ;
motoseyyah
altıncı
esirci
polo34

of diyorum..şimdiden kadro harika oldu..
bu kadroyla artvine kadar giderim ben...:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------

Tamam Sadıkcıgım özrün kabul edildi ama sana bir ceza vermemiz gerekir.Benim evin tavanı boyanacak nedersin.Nasıl ceza ama.:p:p

yağmurda motorlar çamur olmuştur sizin..
motorları yıkasın...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
umarım gezi tarihleriniz benim müsait olduğum ve havanın iyi olduğu vakitlere denk gelir, küçük cc'li motorlar varsa katılmayı isterim, ayak bağı olmak istemem:) ...

Daha önümüzde eskilerin deyimiyle "pastırma sıcakları" var,müsait havalar olacaktır muhakkak.Küçük cc li motorlara gelince, bu sorun değil 125 cc lerle de yola çıkılabilir.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
11
bizim gezi de cok guzeldi katilan herkeze teker teker tesekkür ederim
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Tamam Sadıkcıgım özrün kabul edildi ama sana bir ceza vermemiz gerekir.Benim evin tavanı boyanacak nedersin.Nasıl ceza ama.:p:p

Abim ne demek canın sağolsun, bizim eğitim bu hafta sonundan sonra bitiyor iste yeterki....

yağmurda motorlar çamur olmuştur sizin..
motorları yıkasın...

Bana saracak yer buldunya atla hemen sende gitmedin ne oldu? O zamansende benim yıkadıklarımı durularsın :):):):):)

Tahminimce ve bir sürpriz olmazsa 1 gece 2 gün.

Çok güzel bir güzergah daha önce bende İlhan abi (altıncı) gibi bu güzerbahı Sinopa kadar araba ile yaptım gönlüm sizlerle aynı yolu iki teker üzerinde de yapabilmekten yana ama şahsi kanaatimdir, (sakın yanlış anlaşılmasın) 250 cc altındaki motorlarla 1 gece 2 gün sürerse bu yolculuk geri döndükten sonra uzun süre kendine gelemez motor üstündekiler.

motoseyyah bey isterseniz bunu bir başlık altında açın konuyu kendi başlığında tartışalım katılım ve yolculuk hakkında fikir alışverişinde bulunalım. Bu gidiş ve dönüş için belirlenen zamanı biraz daha genişletirsek tadından yenmez bir gezi olur bu.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bana saracak yer buldunya atla hemen sende gitmedin ne oldu? O zamansende benim yıkadıklarımı durularsın :):):):):)

ben bilmem..
Ayhan abi seni cezalandırmaya uygun gördü..
Demek birikmişlerin var...

sen yaşlanmışsın zaten..
ilhan abi (altıncı) olmaz...kafa karıştırma...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst