26.09.2010 anadolu feneri gezimiz

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
ben bilmem..
Ayhan abi seni cezalandırmaya uygun gördü..
Demek birikmişlerin var...

sen yaşlanmışsın zaten..
ilhan abi (altıncı) olmaz...kafa karıştırma...

Bunun yaşlılıkla ilgisi yok kardeşim, tecrübeyle sabittir :)
Sende kocaman bir kurt olduğu için ağrı sızı hissetmiyorsun biraz o kurt düşsün görürüm seni :)
Bu arada Pardon yanlış yazmışım İlhan Abi (esirci) yazacaktım :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Çok güzel bir güzergah daha önce bende İlhan abi (altıncı) gibi bu güzerbahı Sinopa kadar araba ile yaptım gönlüm sizlerle aynı yolu iki teker üzerinde de yapabilmekten yana ama şahsi kanaatimdir, (sakın yanlış anlaşılmasın) 250 cc altındaki motorlarla 1 gece 2 gün sürerse bu yolculuk geri döndükten sonra uzun süre kendine gelemez motor üstündekiler.

motoseyyah bey isterseniz bunu bir başlık altında açın konuyu kendi başlığında tartışalım katılım ve yolculuk hakkında fikir alışverişinde bulunalım. Bu gidiş ve dönüş için belirlenen zamanı biraz daha genişletirsek tadından yenmez bir gezi olur bu.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"[/QUOTE]


Temenniler için tşkler.
Aslında başka bir başlık altında açılması gerekiyordu ama buradaki arkadaşlara duyurmak isteyince aynı başlıkta devam etti.
Tarih tam belli olduğu zaman inşallah yeni bir başlık açacağız.Güzel katılımlar dileklerimle. Saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 ----------

Çok güzel bir güzergah daha önce bende İlhan abi (altıncı) gibi bu güzerbahı Sinopa kadar araba ile yaptım gönlüm sizlerle aynı yolu iki teker üzerinde de yapabilmekten yana ama şahsi kanaatimdir, (sakın yanlış anlaşılmasın) 250 cc altındaki motorlarla 1 gece 2 gün sürerse bu yolculuk geri döndükten sonra uzun süre kendine gelemez motor üstündekiler.

motoseyyah bey isterseniz bunu bir başlık altında açın konuyu kendi başlığında tartışalım katılım ve yolculuk hakkında fikir alışverişinde bulunalım. Bu gidiş ve dönüş için belirlenen zamanı biraz daha genişletirsek tadından yenmez bir gezi olur bu.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"


Temenniler için tşkler.
Aslında başka bir başlık altında açılması gerekiyordu ama buradaki arkadaşlara duyurmak isteyince aynı başlıkta devam etti.
Tarih tam belli olduğu zaman inşallah yeni bir başlık açacağız.Güzel katılımlar dileklerimle. Saygılar...[/QUOTE]

Duruma bağlı olarak 2 Gece 3 gün de olabilir.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
hehe yoros kalesinin arka tarafındaki fotoğrafı çekerken görmüştüm sizi dedim kesin motorsiklet.net yada başka bi yere ihtimal vermiştim :) zevkli bir tur olmuştur eminim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe yoros kalesinin arka tarafındaki fotoğrafı çekerken görmüştüm sizi dedim kesin motorsiklet.net yada başka bi yere ihtimal vermiştim :) zevkli bir tur olmuştur eminim

keşke gelip tanışsaydın bizle
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
peki böyle bir yolculuk aşağı-yukarı kaç gün sürer Serdar abi..?
Sen hep gezmeyi düşün nasıl izin kopartacagız diye soran yok.İŞYERİNDEN Tabiki...:silent::silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

:queen::queen:Sevgili arkadaşlar ben belki günü birlik Balıkesire gidebilirim.Durumumu ayarlarsam tabiki.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Sen hep gezmeyi düşün nasıl izin kopartacagız diye soran yok.İŞYERİNDEN Tabiki...:silent::silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

:queen::queen:Sevgili arkadaşlar ben belki günü birlik Balıkesire gidebilirim.Durumumu ayarlarsam tabiki.


Abi adam kurtlu ne yapsın duramıyor :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bunun yaşlılıkla ilgisi yok kardeşim, tecrübeyle sabittir :)
Sende kocaman bir kurt olduğu için ağrı sızı hissetmiyorsun biraz o kurt düşsün görürüm seni :)
Bu arada Pardon yanlış yazmışım İlhan Abi (esirci) yazacaktım :)

o kurt düşermi be usta..
görücek o kadar yer var ki..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

Sen hep gezmeyi düşün nasıl izin kopartacagız diye soran yok.İŞYERİNDEN Tabiki...:silent::silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

:queen::queen:Sevgili arkadaşlar ben belki günü birlik Balıkesire gidebilirim.Durumumu ayarlarsam tabiki.

dua et işin var be abi..:)
işimiz yok sıkıntıdan kendimizi yollara vurduk aşık misali..

balıkesiri hafta içi yaparsan yarenlik ederim sana istersen abi..
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
o kurt düşermi be usta..
görücek o kadar yer var ki..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------



dua et işin var be abi..:)
işimiz yok sıkıntıdan kendimizi yollara vurduk aşık misali..

balıkesiri hafta içi yaparsan yarenlik ederim sana istersen abi..
Hafta ici cok zor kardeşim.Tabiki işiz kalmak cok zor ALLAH kolaylık versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst