Çok güzel bir güzergah daha önce bende İlhan abi (altıncı) gibi bu güzerbahı Sinopa kadar araba ile yaptım gönlüm sizlerle aynı yolu iki teker üzerinde de yapabilmekten yana ama şahsi kanaatimdir, (sakın yanlış anlaşılmasın) 250 cc altındaki motorlarla 1 gece 2 gün sürerse bu yolculuk geri döndükten sonra uzun süre kendine gelemez motor üstündekiler.
motoseyyah bey isterseniz bunu bir başlık altında açın konuyu kendi başlığında tartışalım katılım ve yolculuk hakkında fikir alışverişinde bulunalım. Bu gidiş ve dönüş için belirlenen zamanı biraz daha genişletirsek tadından yenmez bir gezi olur bu.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"[/QUOTE]
Temenniler için tşkler.
Aslında başka bir başlık altında açılması gerekiyordu ama buradaki arkadaşlara duyurmak isteyince aynı başlıkta devam etti.
Tarih tam belli olduğu zaman inşallah yeni bir başlık açacağız.Güzel katılımlar dileklerimle. Saygılar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 ----------
Çok güzel bir güzergah daha önce bende İlhan abi (altıncı) gibi bu güzerbahı Sinopa kadar araba ile yaptım gönlüm sizlerle aynı yolu iki teker üzerinde de yapabilmekten yana ama şahsi kanaatimdir, (sakın yanlış anlaşılmasın) 250 cc altındaki motorlarla 1 gece 2 gün sürerse bu yolculuk geri döndükten sonra uzun süre kendine gelemez motor üstündekiler.
motoseyyah bey isterseniz bunu bir başlık altında açın konuyu kendi başlığında tartışalım katılım ve yolculuk hakkında fikir alışverişinde bulunalım. Bu gidiş ve dönüş için belirlenen zamanı biraz daha genişletirsek tadından yenmez bir gezi olur bu.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Temenniler için tşkler.
Aslında başka bir başlık altında açılması gerekiyordu ama buradaki arkadaşlara duyurmak isteyince aynı başlıkta devam etti.
Tarih tam belli olduğu zaman inşallah yeni bir başlık açacağız.Güzel katılımlar dileklerimle. Saygılar...[/QUOTE]
Duruma bağlı olarak 2 Gece 3 gün de olabilir.