Mondial 150mc-150mr?????

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar,Mondial 150 MC veya 150 MR kullananınız varmı?Yakıt tüketimi nedir ve belirgin bir olumsuzluğu varmıdır?Bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah bende çok merak ediyorum ama 150 mc kullanan bir tanıdığım söledi 150mc çok güzel diyor titreşim yokmus 162 cc gözüküyor motor hacmi dedi ben baktım sitedede öle yazıyor ikisindede bana görede tip olarak mc daha iyi
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
biri çıksa keske özellikle titreşim oalyını cok merak ediyoruz istanbul küçükcekmecede mc test sürüşü için veriyolarmıs. sahibinde mondial diğer ilanlar kısmında var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben diyorum ki 150 MC alacağınız yere daha iyi bir seçim yapıp YBR 125 almaya ne dersiniz?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben diyorum ki 150 MC alacağınız yere daha iyi bir seçim yapıp YBR 125 almaya ne dersiniz?

YBR hem pahalı hemde daha güçsüz.Birde bu mondial ler malezya yapımı imiş duyduğuma göre.2900 lira gibi bir rakama 150 mc yi tercih ederim.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
150mr'lerin görünüşü çok guzel, bu motordan kullanan var mı? yabancı ülkelerde farklı model isimleri altında satılıyorsa testlerini bulmak mümkün olabilir mi acep..?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet 150 mc yi alan arakdasım var motor hacmini servis 162,5 cc demiş ve honda cbf 150 - yamaha ybr 125 ve tvs apache 150 hepsini yiyormus motor hacminden dolayı olsa gerek kalkışta çok seri ve 2 ci ve 3 cü viteste hep kafa yapıyormus birde titreşim olayı sıfırmıs öle dedi motordaki titreşimi şaseye vermesini engellleyen bişi varmıs motorun üzerinde
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
evet 150 mc yi alan arakdasım var motor hacmini servis 162,5 cc demiş ve honda cbf 150 - yamaha ybr 125 ve tvs apache 150 hepsini yiyormus motor hacminden dolayı olsa gerek kalkışta çok seri ve 2 ci ve 3 cü viteste hep kafa yapıyormus birde titreşim olayı sıfırmıs öle dedi motordaki titreşimi şaseye vermesini engellleyen bişi varmıs motorun üzerinde

bunların hepsini mondial mi yapmış??

Mondial in Nazilli de fabrikası varken tutupta malezyadan mı getirtiyorlar bunu?

inşallah uzun vadede sağlamlığını kanıtlarda utandırır beni
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Vala bu modeller ıso 9001 patenli yanı avrupa sıtandartlarına uygun mondıalın sadece bu 2 modelı ole yakındanda gorme fırsatım oldu dığerlerıne gore daha kalıtelı duruyorlar
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
arkadaslar mondial 150 mc kullanıyorum öncelikle motorumdan bahsetmek isterim motorumun ön kısmında balansör var titresimi 0 a indiriyor nerdeyse ve bana 4 ila 5 beygir kazandırıyor eger alırsanız salaklık edip süspansiyonu yükseltmeyin size bir zararı yok kasislerin ama süspansiyon inik olunca arka koltukltaki kisinin canı yanıyor motorum gayet güzel ve herkze tavsiye ederim mondial kendini asmıs ama önemli olan kullanıcıdır motor degil unutmayalım dün gece daha motorumu acmadım ama acılmıs bir cbf 150 ile kapıstım ve acık ara farkla yendim mesele motora bedeninin bir parcası gibi bakmak
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
arkadaslar mondial 150 mc kullanıyorum öncelikle motorumdan bahsetmek isterim motorumun ön kısmında balansör var titresimi 0 a indiriyor nerdeyse ve bana 4 ila 5 beygir kazandırıyor eger alırsanız salaklık edip süspansiyonu yükseltmeyin size bir zararı yok kasislerin ama süspansiyon inik olunca arka koltukltaki kisinin canı yanıyor motorum gayet güzel ve herkze tavsiye ederim mondial kendini asmıs ama önemli olan kullanıcıdır motor degil unutmayalım dün gece daha motorumu acmadım ama acılmıs bir cbf 150 ile kapıstım ve acık ara farkla yendim mesele motora bedeninin bir parcası gibi bakmak

işte kullanıcıdan alınan cevap en güzeli :) teşşekkürler tcugurct
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
rica ederim ama sunuda söylemek isterim arkadaslar bakın ben yetkili servisi tavsiye EDİYORUM TAMAMİYLE dediklerine uyun cevredeki insanlar hep yanlıs bilgi veriri yok motoru aldıgın gün ac yok bagırtıcaksın yok yagını git acık 5 tl lik yagdan koy diye bir sürü zırva yapar yok motorun üstünde söyle otur karızma görünürsün diye siz bunları dinlemeyin kafa sallayın sadece teknik servis ne derse onu yapın merak etmeyin artık teknik servisler motoru bozulsada para kazansak derdinde degiller adam olmuslar artık :))) dedigim gibi elalemi dinlerseniz motorunuzu7n hayrını görmezsiniz
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
Bizimde bir arkadaş almıştı bi yakından görelim bakalım. :)

arkadasına deki motorunu 4000 km de acsın ve günde bir defa veya 2 defa 90 km yi görsün 4000 km ye kadar devir saatini 4 ila 5 arasında vites degistirsin bagırtmasın o sekilde cok uzun ömürlü kullanır kimseye uymasın suspansiyon sistemi gazlı hic oynattırmasın zamanla kendini salıyor ama kasislerde ucak gibi havalanıyor ama inisler güzel yani arka koltuktakini sarsıyor sadece ön koltuktakine birsey olmuyor :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
arkadasına deki motorunu 4000 km de acsın ve günde bir defa veya 2 defa 90 km yi görsün 4000 km ye kadar devir saatini 4 ila 5 arasında vites degistirsin bagırtmasın o sekilde cok uzun ömürlü kullanır kimseye uymasın suspansiyon sistemi gazlı hic oynattırmasın zamanla kendini salıyor ama kasislerde ucak gibi havalanıyor ama inisler güzel yani arka koltuktakini sarsıyor sadece ön koltuktakine birsey olmuyor :)

Tavsiye için teşekkürler. :)
Motorunuz hayırlı olsun. :rendeer:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
tcugurtc bişi sorucam titreşimle ilgili hiç mi yok yoksa cok azmı var yada varda hissedilmeyecek gb mi ? misal ybr ye bindiysen ona göre kıyaslarsan daha iyi olur.

cunku artık millet ybr yerine bu motorlardan alamaya başlayacak !
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
tcugurtc bişi sorucam titreşimle ilgili hiç mi yok yoksa cok azmı var yada varda hissedilmeyecek gb mi ? misal ybr ye bindiysen ona göre kıyaslarsan daha iyi olur.

cunku artık millet ybr yerine bu motorlardan alamaya başlayacak !

söyle anlatıyım motorların cogunda balansör yok ama bunda var hem kendinden titresimi alıyor hemde balansör destek oluyor yanlız ybr ye göre kıyaslarsak ybr nasıl desem arada fark var yanlız cok az ama mc 150 kasislerden cok etkileniyor ama nasıl diyim ileride düzelicek bir sorun süspansiyonun acılmasına baglı ama dedigim gibi ybr almak isteyen varsa gitsin alsın mc 150 su anda bana yetiyor ve kuryelik yapıyorum 1 bucuk ay oldu tık yok ve yagını degistirdigim anda direkt olarak yeni yagdan aldıgı gücü hissettiri,yor ve oda ayrı güzel bir duygu bide 97 oktan koymayın acayip hız kazandırıyor ama tekleme yapıyor motor 95 oktana dvm
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
sen memnunsan gerisi yalan arkadaş bu kadar basit isterse kralı gelsin :) sanırım biraz yuksek motor
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
19
söyle anlatıyım motorların cogunda balansör yok ama bunda var hem kendinden titresimi alıyor hemde balansör destek oluyor yanlız ybr ye göre kıyaslarsak ybr nasıl desem arada fark var yanlız cok az ama mc 150 kasislerden cok etkileniyor ama nasıl diyim ileride düzelicek bir sorun süspansiyonun acılmasına baglı ama dedigim gibi ybr almak isteyen varsa gitsin alsın mc 150 su anda bana yetiyor ve kuryelik yapıyorum 1 bucuk ay oldu tık yok ve yagını degistirdigim anda direkt olarak yeni yagdan aldıgı gücü hissettiri,yor ve oda ayrı güzel bir duygu bide 97 oktan koymayın acayip hız kazandırıyor ama tekleme yapıyor motor 95 oktana dvm

konuyur saöyle tamamlamam gerekirse söyle diyim ben motorumu güc bakımından cbf ile kıyaslarım ömür bakımından sadece motorunu kıyaslarım motorunu cok dayanıklı ve güzlü yapmıslar kalkıslarda cok acayip seri direkt olarak ucusa geciyor hissi veriyor yani ön kaldırmadan kalkamak cok büyük caba istiyor gazını cok iyi yiyor yani bu gazı hak ettigi kadar vewriyor ve yokusa arkamda bir kisi ile 5 viteste 80 km hızla zorlanmadan tırmanıyor catalca ormana gittim dagdas resmen tırmanıyor acıkcası bu motor dag tas sehir kasaba köy her yer icin dizayn edilmis zaten cross la toring birleimi bisey cıkmıs ortaya yolda giderken herkez durdurup soruypr cok güzel motor nasıl felan diye deneyen arkadasalar hasta oldu bu kadar diyim
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
tcugurtc bişi sorucam titreşimle ilgili hiç mi yok yoksa cok azmı var yada varda hissedilmeyecek gb mi ? misal ybr ye bindiysen ona göre kıyaslarsan daha iyi olur.

cunku artık millet ybr yerine bu motorlardan alamaya başlayacak !

Adam yamahayla mondiali kıyaslıyor hayla.He kardeş yakında ybr yerine mondial alıcak millet :wiinkk::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst