istanbuldan yalovaya festivale gidiyoruzzzz

Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
abi anca geldim eve şimdi 200 tane falan foto çekmişim onların arasından ayıkladım zor bela hepsi güzel şimdi 65 tane kaldı onlarıda eleyim biraz sonra boyutlarını küçülteyim ondan sonra yüklerim yarın bir konu açar o başlıktan eklerim çook fazla foto olacak dağılmasın fazla..

200 foto çokmuş yaww ama hepsini silmesen pc vs varsa hani ben alırım senden hafıza kartı vs atarız ben zaten öglene dogru murat abinin yanına bi ugrar çay içerim belki orda görüşürüz
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
fotoları istiyorum çıngar çıkarırım uykum geldi valla bakmadanda uyumayacağım
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
200 foto çokmuş yaww ama hepsini silmesen pc vs varsa hani ben alırım senden hafıza kartı vs atarız ben zaten öglene dogru murat abinin yanına bi ugrar çay içerim belki orda görüşürüz

silermiyim hiç :) sadece buraya yükeleyeceklerimi ayıkladım farklı bir klasöre koydum bayutlarını küçültmekle uğraşyorum ve imagescuka yükelecem vs.vs. okalar kolay kısa değil biraz zaman alıyor yarına kaldı zaten neyse bir dahaki gezide yada kafana göre gelirsen sana veririm :) ayrıca innovacı murat abi sen yat bende yattım bitmedi çünkü yarına bakarsın :)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
tüh yaw bende dört gösle bekliyodum faceyede koycaktım :) neyse hayırlısı herkeze iyi geceler :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
abi anca geldim eve şimdi 200 tane falan foto çekmişim onların arasından ayıkladım zor bela hepsi güzel şimdi 65 tane kaldı onlarıda eleyim biraz sonra boyutlarını küçülteyim ondan sonra yüklerim yarın bir konu açar o başlıktan eklerim çook fazla foto olacak dağılmasın fazla..

Hasan bence yeni konu aşmaktan ziyade...Arjantinli69'un açtığı konuya eklersen fotoğrafları o zaman dağılmaz..Konu kirliliğide olmaz ..

Benden de geliyor 60 küsür tane fotoğraf...
Az sonra..:)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
arkadaşlar albüm linki burda direk fotolara bakabilirsiniz tek tek yüklerim sonradan

[/COLOR]http://img148.imageshack.us/g/63468552.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 ----------

[/COLOR]işte bizim yalova yolculuğumuz fotolar sırayla başlangıçtan dönüşe doğru artçı olduğum için güzel fotolar çektim :) bunun içinde ayrıyetten memnunum...
başlangıçta murat abi ile levent bp de buluşup iki arkadaş yola koyulduk bismillah dedik kontağı açtık...
63468552.jpg
52751675.jpg
http://img194.i
13267189.jpg
mageshack.us/img194/6476/44483474e.jpg
13267189.jpg
[/IMG]
48384819.jpg
41849650.jpg
63054377.jpg
87124436.jpg
54583579.jpg
71120748.jpg
84616831.jpg
87932996.jpg
17178736.jpg
12507204.jpg
96816992.jpg

giderken önce istanbuldan diğer sözleştiğimiz arkadaşları aldık sonrasında seferhisardan feribot yalova merkezde önceden orda olan diğer arkadaşlarla toplu şekilde fuar alanına gittik gerçi bizim arkadaşlar fuarı sadece bahaneydi zaten ordaki arkadaşlardan biri fuar bitti dedi ama biz genede görelim dedik iyikide gitmişiz başka arkadaşlarla tanışıp kalabalık şekilde termale gittik...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------

91897138.jpg

69422556.jpg

hep beraber termal yolundayız...
52615806.jpg

42262863.jpg

40342665.jpg

86306555.jpg

75247603.jpg

63114649.jpg

65267698.jpg

76296503.jpg

41144588.jpg

arjantinli abimize saygılar..
20848488.jpg

63788379.jpg

50940679.jpg
ali kardeşimize ev sahipliği misafirperverliğinden dolayı her kes adına teşekkür ederim..
53634106.jpg

46402672.jpg

78631038.jpg

20696676.jpg

92027928.jpg

48601962.jpg

81969484.jpg
motorları dinlenemeye bıraktık :)
10277519.jpg

22504620.jpg

60006273.jpg

o kadar foto çektim bir iki karede ben olayım dedim.. yanlış örnek olmasın montum bagajda kısa bir süreliğine çıkarmıştım:)
43552839.jpg

31068094.jpg

42aq.jpg

42bu.jpg

29043507.jpg

18871953.jpg

43263080.jpg

99038806.jpg

Allahım ne güzel yaratmış insan doyamıyor oralara...
70323533.jpg

35768492.jpg

76641391.jpg

ve dönüş yollarına düşüyoruz hepberaber feribotla seferhisara gitmek isteyenler ayrıldı istasyonda biz yollara düştük körfezi dolaşarak gittik...
50665700.jpg

10032101.jpg

22635395.jpg

30339237.jpg

90182517.jpg

85605285.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:08 ----------

çok güzel bir gezi oldu katılanlara teşekkür ederim çok disiplinli kurallara sadık kalarak güzel bir sürüş deneyimi oldu bir dahaki gezilerde görüşmek dileğiyle :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalovadan 3 tane arkadaş ta katıldı bize hiç tanımadıkları halde bizle yol yaptılar motorcu kardeşliği bu olsa gerek
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
fotografcımıza ayrıca teşekkürler hasan arkadaşımız hoş pozlar yakalamış gerçekten hoş gezi oldu tadı damagımda kaldı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kış gelmeden bir kaç gezi daha yapmamız lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla sizin gibi değerli bir ekip le ben her yere giderim kardeşim
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
cumaya en geceye görevliyim akşam 19da devralmam gerekiyo sazlıbosna yakın mı nerde yha biraz bilgi verin kaçta gidilir gelinir :)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
ok bak olur o zaman işe yetişirsem sorun yok 18de evde olsam tamamdır gayet iyi olur.face var mı sizde ekleyin beni mavice polis

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------

selim hocaya vs haber verelim bi ne diyecek.kimlerin haberi var şuan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yola devam diyorsunuz hadi bakalım hayırlı geziler,nöbet uyarsa bende gelirim takımla
cuma ve pazar olmak üzere 2 gezi yapmayı planlıyoruz sizleride bekleriz tabiki ne kadar çok motorcu o kadar çok keyf
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
havalar iyice sogumadan bi kaç kez daha birşeyler düzenleyelim derim hocam :) sizde gelin tabi buyrun :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
cuma günü kardeşim sadıkla (Sadık1453) yol yaparız diye konuşuyorduk...

onada uyarsa belki size katılabilriz müsade olursa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ünal kardeşim ne demek müsade gelin tabi şeref duyarız biz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst