- Katılım
- 2 Eyl 2010
- Mesajlar
- 436
- Konu Yazar
- #121
abi anca geldim eve şimdi 200 tane falan foto çekmişim onların arasından ayıkladım zor bela hepsi güzel şimdi 65 tane kaldı onlarıda eleyim biraz sonra boyutlarını küçülteyim ondan sonra yüklerim yarın bir konu açar o başlıktan eklerim çook fazla foto olacak dağılmasın fazla..
200 foto çokmuş yaww ama hepsini silmesen pc vs varsa hani ben alırım senden hafıza kartı vs atarız ben zaten öglene dogru murat abinin yanına bi ugrar çay içerim belki orda görüşürüz