bugün harika bir gezi gerçekleştirdik, çok iyi düzgün arkadaşlarla tanıştım, herkese teşekkür ederim, öyle uyumlu bir grup oluşturmuştuk ki araçlarla en ufak bir problem yaşamadık, kimse kimseyi geçmeye kalkışmadı, kimse fantazi peşinde koşmadı, kimse geride bırakılmadı, toplu disiplinli bir sürüş gerçekleşti, bu olay benim için çok önemliydi...
giderken eskihisar-topçular feribotla geçiş yaptık, dönerken körfezi dolaştık, keyifli bir tur oldu, allaha şükür sağ salim umarım herkes evine ulaşmıştır, bu grupla istanbul-van bile gidilip gelinirdi

70-100 arası bir hızla yolculuk yaptık, grupta yüksek ccli motorların olmaması da uyumun oluşmasına neden olmuş olabilir ...