istanbuldan yalovaya festivale gidiyoruzzzz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haydi beyler son rutuşları yapalım
yer ve saat ve güzergah ile ilgili
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-runbelx
2-maviprens
3-polo34
4-innovacı
5-zafer
6-mcyassin
7-jacadam
8-terrorizer
9-osbourne
10-mezit

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

arkadaşlar sabah saat 08:30 levent bp 09:00 bostancı iskele mutabıkmıyız bu konuda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------

dostlarım erken gidelim erken dönelim karanlıkta sürüş yapmayalım elimizden geldiğince
ayrıca evraklarımız korunmamız tam olsun hayırlısıyla çıkalım yola kazasız belasız cezasız geri dönelim sizlerden rica hepimiz kardeşiz asla gruplaşma olmasın anca beraber kanca beraber birbirimizi ezmeden üzmeden gidip gelelim
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bostancı iskelede neden buluşuyorsunuz? Oradan Yalova'ya feribot yok biliyorsunuz.. Buluşma yeri olarak mı düşünüldü sadece?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet herkesin eskihisarı bilmediğini varsaydık ama daha iyi bir öneri varsa memnuniyetle uyarız
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
evet herkesin eskihisarı bilmediğini varsaydık ama daha iyi bir öneri varsa memnuniyetle uyarız

Yok o zaman Eskihisar'dan binilecekse mantıklı Bostancı'da buluşmak..
Ben geleceğim konusunda karar vermedim lakin ismim yazılmış..

Eğer gelirsem görüşürüz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam saat belli bekliyoruz senide mutlaka
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
1-runbelx
2-maviprens
3-polo34
4-innovacı
5-zafer
6-mcyassin
7-jacadam
8-terrorizer
9-osbourne
10-mezit

arkadaşlar sabah saat 08:30 levent bp 09:00 bostancı iskele ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polo 34 siz geçen hafta eskihisara giderken paralı yolumu kullandınız
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ben mavi prensle levent bp de olucam, biraz önce cepten konuştuk

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

polo 34 siz geçen hafta eskihisara giderken paralı yolumu kullandınız

hayır e5 den sorunsuz bir şekilde gittik, paralı yolu kullanmaya gerek yok bence, o saatte bütün yollar açık, 1.köprüden geliriz heralde, nasılsa bostancı iskelesinde buluşacağız ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

sudabatmayan abim de konuyu okuyor, eski kadro toplanıyor:) abi ardçı var mı bu sene :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam harika zafer adlı arkadaşıda göztepe köprüsünde alıcaz tam olarak kaçta oluruz göztepe köprüsünde onuda arayıp bilgi verecem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

runblex benide ekleyebilir misin? 250'lik scooter'ımla geleceğim,katıldığım ilk gezi olacak. 100-120 km hızla gidebiliyorum max. Sorun olmaz değil mi? 23:00 gibi tekrar kontrol edeceğim siteyi. Buluşma yerini,saatini yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere..

kardeşim 100-120 zaten benim ybr nin gördüğü en fazla rakamlar yeterli tabi ayrıca uçmayada gerek yok geze geze gidecez motorlu gezi gereği en düşük süratlı motora uyulur kimse geride bırakılmaz zaten grubun amacıda budur hep beraber yola çıkılır hep beraber gidilir hep beraberde dönülür aksi olursa zaten grup olmaz zaten öyleside bana uymaz (şahsi görüşüm kimseyi bağlamaz)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar ben de yazılmışım da 9da orada olamam ben. O yüzden vapur a kuvvet. Size iyi eğlenceler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
anlaşılan herşey tamam.hepimiz kazasız belasız eglenceli sürüşler diliyelim inşallah bir aksilik çıkmaz yunusların kazasını izleyince kötü olduydum rabbim kaza bela vermesin haydi hayırlısı:)
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
121
arkadaslar bostancı limanına nasıl gelebılırım ben avcılarda oturuyorum tarıf edermısısnızz:S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

arkadaslar bende gelmek ıstıom gelen bırısı bana yel versn ??
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Levent BP daha yakın değil mi?

Ama Bostancı iskeleye gidecekseniz de; 1.köprüyü geçin, yoldan hiçbir yöne sapmadan Söğütlüçeşme'ye kadar gidin (metrobüs şeridini takip ederek), en sonunda mecburen dönerek geldiğiniz yolun üstüne çıkacaksınız (Fenerbahçe Stadı'nın önünde olmanız lazım). Oradan da dümdüz devam ederek Sahilyolu tabelalarını izleyin. Stadın önünden peşine takılacağınız bir dolmuş da aynı güzergahı izleyecektir o da mümkündür. Yolun sahile bağlandığı kısımda sağ tarafınızda Migros'u göreceksiniz, biraz daha ilerisi de Bostancı İskelesi'dir zaten.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bugün harika bir gezi gerçekleştirdik, çok iyi düzgün arkadaşlarla tanıştım, herkese teşekkür ederim, öyle uyumlu bir grup oluşturmuştuk ki araçlarla en ufak bir problem yaşamadık, kimse kimseyi geçmeye kalkışmadı, kimse fantazi peşinde koşmadı, kimse geride bırakılmadı, toplu disiplinli bir sürüş gerçekleşti, bu olay benim için çok önemliydi...
giderken eskihisar-topçular feribotla geçiş yaptık, dönerken körfezi dolaştık, keyifli bir tur oldu, allaha şükür sağ salim umarım herkes evine ulaşmıştır, bu grupla istanbul-van bile gidilip gelinirdi :) 70-100 arası bir hızla yolculuk yaptık, grupta yüksek ccli motorların olmaması da uyumun oluşmasına neden olmuş olabilir ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst