Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Arkadaşlar bir çok konuya nokta koymak istiyorum.yok ninja şöyledir böyledir....
1. herkes kaç yapıyo abi der gördüklerinde... top speed 175 +-3 derim
2.0-100 6-7 sn arası.....
3-ara hızlanmada karşıdan gelen aracın mesafesini çok fazla düşünmezsim arabadayla nasıl hızlanıyorsan 2 kat daha çabuk tepki alırsın...



4-5-6 ya bu nasıl kullanıcı bilgi forumu kimse filtre temizlemedi mi, kimsenin ciğeri sağanak yağmurda kalmadı mı, orasından burasından ses gelmiyor mu?biri zincir gerginliğine bakmadı mı bu foruma bakan bir mekanik arkadaş yokmu

sen istediğin kadar say, daha çok sayarsın

önce paylaşım yapmayı öğren daha sonra insanlardan birşey bekle.

kimse sana cevap vermek zorunda değil, madem burada yoksa kendi tecrübelerini yazarsın.

o da yoksa git yabancı forumlarda oku ne okuyacaksan burda bağırınıp durma boşa.

eski sayfaları okusaydın aradığını bulurdun.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Fazla kalmıcaktım amac tanısmaktı sızlerı bı gormektı kısmet artık....

180 goruyorum ve 185 ıde gordum... Hatta bulusmaya bır arkadasımla gelmıstım onda burgman 650 var donus yolunda fsm de o 187 gordum en fazla dedı ben burgman 650 yı gecıyorum... Elektronik kadranda illakı yanılma olur fakat kendı kadranımda 180lerı gecıyorum. İsteyen arkadasla tem'e cıkabılırız... Camın altına gırıp gıdıyorum hep motorumda mivv gp egzoz var onun harıcınde standart ama egzozu takmadan oncede 180 gordum ben 70 kıloyum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
185, 175, 170..
bu rakamların önemi nedir?
180 görsem veya hadi 200 görsem ne değişecek hayatımda?
yanlış anlamayın kimseyi eleştirmiyorum
sadece şunu söylemek istiyorum;
bu motoru kullanan kişi motorundan her zaman memnun kalacaktır
hız herşey değil ki
ister 200 ister 150 km gitsin farketmez bence
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Fazla kalmıcaktım amac tanısmaktı sızlerı bı gormektı kısmet artık....

180 goruyorum ve 185 ıde gordum... Hatta bulusmaya bır arkadasımla gelmıstım onda burgman 650 var donus yolunda fsm de o 187 gordum en fazla dedı ben burgman 650 yı gecıyorum... Elektronik kadranda illakı yanılma olur fakat kendı kadranımda 180lerı gecıyorum. İsteyen arkadasla tem'e cıkabılırız... Camın altına gırıp gıdıyorum hep motorumda mivv gp egzoz var onun harıcınde standart ama egzozu takmadan oncede 180 gordum ben 70 kıloyum

etkınlıkremız devam edıyor grup da artış var...artcılı o hızlara cıkıyomu 180 de redline gırmıyomu motor???ben kapandıgımda motora 11bınde 170 km hızlara cıkıyo sonra güven vermıyo motor bana...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Arkadaşlar satılık ninja arıyorum. Satmak istiyen ya da çevresinde satıyor olan varsa benimle iletişim kurarlarsa sevinirim.. Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
hız hız hız.

motorun bir sürü güzel zevkli yanı varken 250 lik makineyi bu kadar zorlamak neden?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471

bizim grupdan satılık temız motordur ilgilerinize yukarıdakı lınkten inceleyebılırsınız saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 ----------

Arkadaşlar satılık ninja arıyorum. Satmak istiyen ya da çevresinde satıyor olan varsa benimle iletişim kurarlarsa sevinirim.. Teşekkürler şimdiden.

buyurun bunu inceleyın
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Artçılı tabıkı o surate cıkmam. Siz kendı motorunuzla ben kendı motorumla denicez egerkı motorunuz 175 te kesıyosa ben açılırım zaten farkı gorursunuz. Kı iyi yağ ile iyi devirlerde vites degıstırdıgınızde emınımkı herkesın makınesı 180+ gorur. Zaten sunun surasında bınıcegım 5-6 ay daha kısmetse yaza gırmeden gsxr600 2009 veya 2010.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
bizim grupdan satılık temız motordur ilgilerinize yukarıdakı lınkten inceleyebılırsınız saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 ----------



buyurun bunu inceleyın


Tşkler hocam siteden bakınıyordum o ilana ama Bizim mt den olduğunu bilmiyordum :) Sevindim mt den olduğuna.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
motorumu seviyorum ve bunu sizlerle paylaşmak istiyorum;
avukat olduğum için CMK nöbetleri diye bir sistem var, bugün benim CMK nöbetim ve bu sabah saat 4 gibi karakoldan çağırdılar çocuk şube
babası çocuğunu dövmüş sokağa atmış
hem de kız çocuğu yazık 15-16 yaşlarında felan
neyse bu konu dışı bir mevzu
yaşadığım şehir küçük bir şehir akşam 10'dan sonra yollar sakinleşir herkes evine çekilir felan
gece saat 4 tabi hiç kimse yok yollarda
hava çiseliyor yollar ıslak kimi yollar yokuşlu kimi yollar düz
yeni yeni başladım motora 2 ay oldu olmadı
bu zamana kadar taksi çağırırdım taksiyle giderdim ama bugün bir cesaret edip gideyim dedim
ama yollarda kimse yoktu
o kadar zevkliydi ki
normalde trafik olsa yokuşlardan biraz tedirgin olurum çünkü durmam gerekebilir ve yokuşta kalkmak felan çok iyi bilmediğim bir mevzu
neyse 2dk'da gittim ifadeye girdim geldim eve
gelirken fırından susamsız simit var bizim burada meşhur
sıcacık bir kaç tane de simit aldım
böyle güzel bir anımız oldu motorla
henüz platonik olsa da aramızda bir şeyler olmaya başladı:)
paylaşmak istedim sizlerle de gerçekten harika bir motor Kawasaki Ninja 250R
saygılar
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar çok dur kalklı trafikte depo ve yan grenajlar çok ısınıyor. Gidonun boşluğundan resmen sıcak hava geliyor. Deponun bu derece ısınması beni tedirgin ediyor malum içinde yakıt var. Sizde de bu ısınma oluyor mu? hararet kırmızıya gelmiyor lakin...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Arkadaşlar çok dur kalklı trafikte depo ve yan grenajlar çok ısınıyor. Gidonun boşluğundan resmen sıcak hava geliyor. Deponun bu derece ısınması beni tedirgin ediyor malum içinde yakıt var. Sizde de bu ısınma oluyor mu? hararet kırmızıya gelmiyor lakin...

E be güzel insan kaçıncı kez sordun bu soruyu :) Isınması çok normal kardeşim(trafikte rahatlıkla 90 dereceyi bulur), hatta bazen resmen yumurtaların kaynar.:queen: Ayrıca sen hala servise gitmedin mi, bi git göster motosikletini kontrol ettir.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Sordum ama net bir cevap alamadım ki? :) Deponun o derece ısınması tedirgin etti, yanlış anlamayın yani amacım kalabalık yaratmak değil :)

Plaka işi ancak bugün halloldu gideceğim servise. Kontrol ettireceğim.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşlar motorun yağ tapası altında made ın japan yazıyor. 2008 ve 2009 ilk çıkan motorlarda sonra çıkan motorlarda gövdede japon yazmıyor. farkındamısınız.foto çekip koyacağım
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
S.a. gençler...
Yine ben , Heyecanlandınız mı beni gördüğünüze, buluşma var sanırım :)


Yaz'a veda partisi... İstanbul - Uludağ 3 Ekim Pazar günü sabah 08:00 dönüş akşam 20:00... Buluşma yeri avrupa yakasından gelicek arkadaşlar Boğaziçi köprüsü gişeleri geçmeden sağda 7:50 de hareket edip, anadolu yakasındaki arkadaşlarla buluşacak. Şehir dışı yılın son gezisi olucak. Görüşmek üzere...


Ninja 250R
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
S.a. gençler...
Yine ben , Heyecanlandınız mı beni gördüğünüze, buluşma var sanırım :)


Yaz'a veda partisi... İstanbul - Uludağ 3 Ekim Pazar günü sabah 08:00 dönüş akşam 20:00... Buluşma yeri avrupa yakasından gelicek arkadaşlar Boğaziçi köprüsü gişeleri geçmeden sağda 7:50 de hareket edip, anadolu yakasındaki arkadaşlarla buluşacak. Şehir dışı yılın son gezisi olucak. Görüşmek üzere...ben de varım katılmak iisteyen arkadasları beklerız...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Arkadaşlar çok dur kalklı trafikte depo ve yan grenajlar çok ısınıyor. Gidonun boşluğundan resmen sıcak hava geliyor. Deponun bu derece ısınması beni tedirgin ediyor malum içinde yakıt var. Sizde de bu ısınma oluyor mu? hararet kırmızıya gelmiyor lakin...

dert hetme hiç bişi olmaz ;)
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
9
selam arkadaslar istanbuldan alinacak bir 250 R i izmire asagi yukari nasil bir ucretle getirtebiliriz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst