- Katılım
- 26 May 2010
- Mesajlar
- 103
Arkadaşlar bir çok konuya nokta koymak istiyorum.yok ninja şöyledir böyledir....
1. herkes kaç yapıyo abi der gördüklerinde... top speed 175 +-3 derim
2.0-100 6-7 sn arası.....
3-ara hızlanmada karşıdan gelen aracın mesafesini çok fazla düşünmezsim arabadayla nasıl hızlanıyorsan 2 kat daha çabuk tepki alırsın...
4-5-6 ya bu nasıl kullanıcı bilgi forumu kimse filtre temizlemedi mi, kimsenin ciğeri sağanak yağmurda kalmadı mı, orasından burasından ses gelmiyor mu?biri zincir gerginliğine bakmadı mı bu foruma bakan bir mekanik arkadaş yokmu
sen istediğin kadar say, daha çok sayarsın
önce paylaşım yapmayı öğren daha sonra insanlardan birşey bekle.
kimse sana cevap vermek zorunda değil, madem burada yoksa kendi tecrübelerini yazarsın.
o da yoksa git yabancı forumlarda oku ne okuyacaksan burda bağırınıp durma boşa.
eski sayfaları okusaydın aradığını bulurdun.