En iyi cup 100-125 cc Hangisidir..?(Honda ve Yamaha Dışında)

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
hemen mondialin cup modellerine bak yarı otomatik ve tam otomatik versiyonları var,hemde az yakıyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben cub motor tavsiye etmiyorum çünkü plastik parçalar çatlıyo marka farketmez fakat ramzey in parçaları esnek olduğu söyleni yani kolayla çatlamaz
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
32
serdarmert bence mondial 100 ukh al hem fiyatı uygun hemde parçası ucuz benzindede mükemmel geçenlerde 170 km yol yaptık 6.5 lira yaktı 170 kmde daha ne diyim
hem 125 likliklere bakma vergisi var ona vercen parayla benzin alıp dolaşırsın. Bide 100 lük alıp 120 vurdurmaya çalışırsan hiç 100 lük alma 125 lik al o zaman mondial 100 ukh 105 vurdu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

valla bence yuki 100 lük çok memnunum yakıtta cimri hem de deli gibi çekiyor

kardeşim yuki marka çok tutulmuyo yedek parçası her yerde yok bide çabuk arıza yapıo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------

hemen mondialin cup modellerine bak yarı otomatik ve tam otomatik versiyonları var,hemde az yakıyor

100 ukh ii motor ama 100 km yi tavsiye etmem 100 ukh ful depoyla 190 km yol gidiosa 100 km 110 km gidio
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
hiç kimse asya motorun modellerinden bahsetmemiş ben de resimlerden en çok as 100-7 turkcub modelini beğendim. bu motorla ilgili ya da asya motorla ilgili bilgisi olan varsa yardım istiyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
serdarmert bence mondial 100 ukh al hem fiyatı uygun hemde parçası ucuz benzindede mükemmel geçenlerde 170 km yol yaptık 6.5 lira yaktı 170 kmde daha ne diyim
hem 125 likliklere bakma vergisi var ona vercen parayla benzin alıp dolaşırsın. Bide 100 lük alıp 120 vurdurmaya çalışırsan hiç 100 lük alma 125 lik al o zaman mondial 100 ukh 105 vurdu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------



kardeşim yuki marka çok tutulmuyo yedek parçası her yerde yok bide çabuk arıza yapıo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------



100 ukh ii motor ama 100 km yi tavsiye etmem 100 ukh ful depoyla 190 km yol gidiosa 100 km 110 km gidio

Atarken biraz ufak atında civcivler yesin :queen:

Ben hayatımda 4 kuruş yakan motor görmedim. Hybrid motor mu var sizinkinde ? :cherry:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Şu an piyasanın hakimi mondial diyebilirim parça ve servis sorunu olmayacağını düşünüyom hem yeni modelleride güzel :D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Tabiiki MODENAS... Ama bu gerçek Endonazyalı olanlardan hani şu JET-Fadılın getirttikleri varya işte onlar. Ne motordu beee.. özledim valla.
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
92
kardeş bende kanuni tigrina var kesinlikle tavsiye ederim parça bakımından uygun çok hızla işin yoksa ve şehir içi şehir dışı gezmek istiyosan çok uygun. al bi topcase arkasına monte et ne taşımak istiyosan taşı..
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
kardeş bende kanuni tigrina var kesinlikle tavsiye ederim parça bakımından uygun çok hızla işin yoksa ve şehir içi şehir dışı gezmek istiyosan çok uygun. al bi topcase arkasına monte et ne taşımak istiyosan taşı..


Kardeş kanuni tigrinayı kaça aldın.. tavsiye edermisin ? eksi yönleri ve artı yönlerini söyleyebilir misin? :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
cup modelini kullanmadım ama KUBA 100 cg touring modelini kullanıyorum, çok çok çok memnunum, dağ, dere tepe heryeri gezdik ama hiçbir yerine birşey olmadı ve depoyu bitiremiyorum. alırsan kuba al derim.
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
45
Bende Var 100 cc Ramzey Şasi,Rialli Silindir,Yoshimura Piston Takımı,Rialli Hız Dişlileri,Yoshimura Egzoz Yani Komple Düzme..130 Görüorm Yakıtı Yok Denilecek Kadar az...Yalnızz Muayenede Egzozumu Kabul Etmiyolar..Gazı Kes 2 Vitesde Ver Tekrar Birden Kafana Geçmesse Kabul etme..Ben Asya 100 cc Tavsiye Ederim Sağlam Ve Akıcı Bi Motor..125 Likte Diyosan Kanuni Breton Bizde Var Antepte KOMLE Düzme Silindir 200 CC Takılı Komple Hız Dişlisi Takımı Var Egzoz Kilis El Yapımı 150 KM/H Geçiyo..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
1
bnde monial mfh var sıfır aldm 2300 km de araba ibresiyle ölçtük 125 i görüyo motoru açmasını bildkten sonra geriisi önemli değil ama en iyi ve en kaliteli buji hangisi ve hangi yağ daha iyi motrm açısından onu merk edyrm bilen varsa öğreneblrsem menun olurum...tşkller....
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
dostum jianshe diye bir marka var cryptonla aynı parçalara sahip aynı fabrikada üretiliyor 110cc onu alırsan ömürlük makina..japon cryptonlarla aynı kaliteye sahip..ve aynı ses
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst