En iyi cup 100-125 cc Hangisidir..?(Honda ve Yamaha Dışında)

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Arkadaşlar 100-125 cc lik cuplara merak sardım.. Valla benzin 3.36 lt/Tl de ondan...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco alacaksın o zaman, Activ125.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
modenas..:cat:
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
hocam sırf benzin pahalı die bir cup motor alıcaksan vede durumun kısıtlıysa 100lük bir cup alıcaksn Vergi de ödemicen rahat edicen azda yakıt tüketimi .. Kolay Ve uygun parça sı olan bir marka bulucan oralarda vardır ( türkiyenin heryerinde var zaten :) ) bulucan uygun birsey kapatıcan hemen tiko marş yola dewam.. :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
hocam sırf benzin pahalı die bir cup motor alıcaksan vede durumun kısıtlıysa 100lük bir cup alıcaksn Vergi de ödemicen rahat edicen azda yakıt tüketimi .. Kolay Ve uygun parça sı olan bir marka bulucan oralarda vardır ( türkiyenin heryerinde var zaten :) ) bulucan uygun birsey kapatıcan hemen tiko marş yola dewam.. :D

Super king de çin malı mı?
Buralarda hiç görmedim....Memnun musun?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ben motosan modesa kullanıyorum.Gayet de memnunum tavsiye edebilirim.Sadece motosikletimin arka reflektörü çatlak yaa:)Gece uykularım kaçıyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Ben motosan modesa kullanıyorum.Gayet de memnunum tavsiye edebilirim.Sadece motosikletimin arka reflektörü çatlak yaa:)Gece uykularım kaçıyor.

Senden motosanla ilgili çok iyi şeyler duydum.
Ancak Ankara'da hiç bayisi yok.. Görme şansımız yok.. İnternet sitesi yani resimle gerçeğini görmek çok farklı.. Firmanın stratejisi ne ise buralarda tek bir motorları yok.. Halbuki demo amaçlı bir yere koyarlar beğenen sipariş verir.. Malı alır... Kaç km desin? Yakıt tüketimi? Yedek parça durumu mondiale göre nasıl? PAhalı mı..? Bence onlarda toplama ç.ç.ç ve diğerleri ne varsa..
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
Super king de çin malı mı?
Buralarda hiç görmedim....Memnun musun?

Vallahi Hocam Allaha şükür hiç bir sorun cıkarmadı çok memmunum vallahi öğrendiğime kadar çok az üretilmiş bu türden buralarda 2 tane var aynı markadan cup birisi kırmızı birisi mavi benimki peder bey önce kırmızıyı almıs megenmemiş rengini deiştirmiş arkadası olduğu için sorun cıkarmamıslar kırmızı nun sahibide arkım sayılır 2mizde memnunuz suana kadar ben tek motor içinden baskı balata değiştirdim oda motordan hiç anlamadıqım için biraz hor kullandım yalnıs kullandım ondan.. suan motorum 3 yıllık hiç bir sorunu yok Evet çin malı..:) ( Bu arada çokmu konustum :queen: )
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
bende presto HS 100 modeli var şu anda 9980 km de şimdiye kadar sadece bir kez devriyaj plakasını degiştirtim(10 tl) şu anda taş gibi
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Bence bişeyi öneren arkadaşların gerekçelerinide yazmaları gerek..
Sıf mesaj sayısını artırmış olmak için yazmanın hiç bir anlamı yok..
Burada samimi bir paylaşımın olması için önereceği motoru en az 10 bin km kullanması lazım bence...
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
29
serdar bey kymco 110 aktiv

Bence bişeyi öneren arkadaşların gerekçelerinide yazmaları gerek..
Sıf mesaj sayısını artırmış olmak için yazmanın hiç bir anlamı yok..
Burada samimi bir paylaşımın olması için önereceği motoru en az 10 bin km kullanması lazım bence...

alabilirsin 2 elleri çok pahalı değil ve kaliteli bede kullanıyorum
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
ben kullanmadım ama ramzey kalipsonun sağlamlığından dem vuruluyor genelde.bizim civarda çok yaygın.parça problemin olmaz.bir araştır istersen.benim tavsiyem yaygın olmayan motorları alma.parça problemi üzer.ben mesela bisan powercup 70 aldım ayak marşını bulamıyorum.hep diken üstündeyüm akü biterse yolda kalırsam diye.ya yaygın marka al ya da parçaları yaygın marka olanlarla uysun derim
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
geçenlerde bir tamirci cub motorlarda kanuninin çinlilerden farkı olmadığını hatta parçaları daha pahalı olduğu için en son alacağı cub olduğunu söylüyordu ama bilemem tabii..mondial va ranzeye bak derim.tabii alabiliyorsan innova al :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst