- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 100-125 cc lik cuplara merak sardım.. Valla benzin 3.36 lt/Tl de ondan...
Kymco alacaksın o zaman, Activ125.
yamaha ve hondanın haricinde var mı ki
hocam sırf benzin pahalı die bir cup motor alıcaksan vede durumun kısıtlıysa 100lük bir cup alıcaksn Vergi de ödemicen rahat edicen azda yakıt tüketimi .. Kolay Ve uygun parça sı olan bir marka bulucan oralarda vardır ( türkiyenin heryerinde var zaten) bulucan uygun birsey kapatıcan hemen tiko marş yola dewam..
![]()
Ben motosan modesa kullanıyorum.Gayet de memnunum tavsiye edebilirim.Sadece motosikletimin arka reflektörü çatlak yaaGece uykularım kaçıyor.
Super king de çin malı mı?
Buralarda hiç görmedim....Memnun musun?
Bence bişeyi öneren arkadaşların gerekçelerinide yazmaları gerek..
Sıf mesaj sayısını artırmış olmak için yazmanın hiç bir anlamı yok..
Burada samimi bir paylaşımın olması için önereceği motoru en az 10 bin km kullanması lazım bence...