Gitti 2 Silindir, Geldi 4 Silindir, Hadi Bakalım Hayırlısı

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
hayırlı olsun daha yeni almıştın diğer motoru diye hatırlıyorum :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun...allah kaza bela göstermesin...mavi mavi nazarlardan korusun..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Şu kuyruktaki 600 dikaatimi çekti de, muhtemelen sonradan yapıştırılmış zaten... Sökülecek gibi bir şey mi?

Bütün havayı söndürüyor sanki...
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
48
Kardeş hayırlı olsun allah kaza bela vermesin ama alınmazsan motor gerçekten çok çirkin :S :(
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
merak ettim kawada her gün 10tl 10 tl benzin atıyordun depo doluyordu ona rağmen bunda nasıl azalıyormu artıyormu :mrgreen:

Bununla kawadan daha fazla geziyorum sanki :)

20 Lira ile 100 km yol yapıyorum :) kawa ile aynı yakıyor :)

Herkese teşekkürler :) Burada teşekkür ederken motor ilk haftasından 1000 km ye yaklasıyor :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela göstermesin, güle güle kullanın.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
4 silindir 4 tane kalbiratör e tabi yakacak o kadar. bende de vardı. sıfır almıştım. bastırınca litrede 7 km ye kadar düşer. ne de olsa 220 kg boş agırlık var. er 6 daha iyi gibime geliyor enjeksiyonlu
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vallahi bundan da bir memnuniyetsizliğim olmadı henüz :)

Allah göstermesin. kİMSEYE :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Cakalaz arkadaş:cat:

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

Aslında kazalı motoru almamanı tavsiye ederdim ama iyi toplanmış, sorun olmayacaktır:) Hayırlısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst