Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
kısmetse geliriz neden olmasın zaten bunun gibi meseleleride konuştuk uzun bir gezi güzergahı var aklımızda niyetimizde var ama ramazandan sonra inş. seninde istanbula yolun düşerse beklerim....
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
S.A arkadaşlar nehabersiniz bayadır yazamıyorum vaktim yok:p yeni arkadaşlarda katılmış arada bakıyorum:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yaa murat gözüme görünme oolm sen :mrgreen: nerdesin be kardeşim

olm ben geldim sen yoksun:p kanka valla ugrayamıyorum şu sıralar deniz üzerindeyim, git gel yapıyoruz turist taşıyoruz, çar tur olayı konuşuruz.. 2005 bitane aldım innova ama motor dökülüyor biara resimleri atarım önceki sahibi iyi bi toslamış biyere toplayacağım belki yürüyor deli kaçıyor ama maşada bi eğiklik var grenajlarda bol miktarda kırık vs makinada kam mili değişimi süpap ayarı istiyor ama makina sağlam konuşuruz...wavede duruyor..0 almayacağım daha parçası korkunç pahalı...i nin
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
olm ben geldim sen yoksun:p kanka valla ugrayamıyorum şu sıralar deniz üzerindeyim, git gel yapıyoruz turist taşıyoruz, çar tur olayı konuşuruz.. 2005 bitane aldım innova ama motor dökülüyor biara resimleri atarım önceki sahibi iyi bi toslamış biyere toplayacağım belki yürüyor deli kaçıyor ama maşada bi eğiklik var grenajlarda bol miktarda kırık vs makinada kam mili değişimi süpap ayarı istiyor ama makina sağlam konuşuruz...wavede duruyor..0 almayacağım daha parçası korkunç pahalı...i nin

kanka onu bunu bilmem 2005 ler bi başka, direk made in japan :p bir kaç yeri farklı

döküntüde olsa sen onu toplarsın, parçası hem var hemde okadar fahiş değil :cat: innova olsun taşdan olsun
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
a.selam müsadenizle katılmış bulunuyoruz.....

hasan, aykan murat da topiğin müdavimlerindendir ama yazları fırsat bulamıyor, oda benim gibi eski honda super cub ve yeni honda wave, honda innova kullanıcısıdır sitedeki bir kaç cub pirinden biridir :) yazdıklarına herzaman kefilimdir..

murat! hasanın önceki motoru yamaha crypyon 110cc, 40bin km yakın yol yapmış motorun kadranı 120km miş ve 120 yi gösteriyormuş..

bunu daha önce başka modenas ve crypton kullanıcılarından da duymuştum ama tama etmedim, bu işin aslı nedir? 100 ve 110 cc motorlar en az innova kadar performanslı keza senin wave 100cc de öyle, ben bunu katalitik konvertör olayına bağlıyorum ne diyorsun innova tehlike arz ettiğim için kısılmış bir motor gibi geliyor:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hasan, aykan murat da topiğin müdavimlerindendir ama yazları fırsat bulamıyor, oda benim gibi eski honda super cub ve yeni honda wave, honda innova kullanıcısıdır sitedeki bir kaç cub pirinden biridir :) yazdıklarına herzaman kefilimdir..

murat! hasanın önceki motoru yamaha crypyon 110cc, 40bin km yakın yol yapmış motorun kadranı 120km miş ve 120 yi gösteriyormuş..

bunu daha önce başka modenas ve crypton kullanıcılarından da duymuştum ama tama etmedim, bu işin aslı nedir? 100 ve 110 cc motorlar en az innova kadar performanslı keza senin wave 100cc de öyle, ben bunu katalitik konvertör olayına bağlıyorum ne diyorsun innova tehlike arz ettiğim için kısılmış bir motor gibi geliyor:silent:

Kanka durum aynen dediğin gibi, geri dönüşüm sistemi ve konvertör baya bi makinayı kesiyor 110 cc 120 yi görüyor ben wave ile 120 yi her düzlükte görüyorum çin yapımı makinalarla fazla oynamıyorlar eksozt boş sayılır zaten geri dönüşüm yok normal bence...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
camakose arkadaş.Dış lastiğin eski ise değiştir.Birde dış lastiğin yenide olsa motorunda her zaman yedek şamrel ve küçük bir pompa bulundur(tüm arkadaşlara önerim).Kaliteli şamrel 9-10 tl , küçük pompa 6 tl. pompa koltuğun altındaki bagaja sığıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:30 ----------

Hattat_hasan arkadaş motorun hayırlı olsun.Güle güle kullan.Çok iyi motor aldın.Ben motordan çok memnunum.Çok seri motor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 ----------

hattan_hasan arkadaş.Tavsiyem serin havada bas ki motorun açılsın.500-600 km ye kadar ani gaz verme.
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
1
Herkese hayırlı ramazanlar arkadaşlar, 3 yıldır motorsikletsizim (babamda bi mondial 150 HS var ara sıra onu kullanıyorum) Bi abim mondial 110 FT'yi satıp İnnova aldı(çok da iyi etti) 2005 model ama çok temiz ben de kullandım ve çok beğendim ve almayı iyiden iyiye düşünüyorum. Ancak abimin debriyaj konusunda bazı sıkıntıları var vites geçişlerini sert buluyo, ve sanırım balata bitmiş diyo balıkesirde çok da fazla güvenilesi parçacı yok debriyaj seti fiyatları ve temini konusunda bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim şimdidden teşekkürler...
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
13
arkadaşlar inova alıcaktım ama bu hondanın yaptıgı yeni versiyon berbat keske enjoksiyonlu gelmeydi de eski granaj olsaydı ön sinyal berbat olmus arka farda öle honda iinnovanın bu versiyonu hiç beyenmedim :(
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar inova alıcaktım ama bu hondanın yaptıgı yeni versiyon berbat keske enjoksiyonlu gelmeydi de eski granaj olsaydı ön sinyal berbat olmus arka farda öle honda iinnovanın bu versiyonu hiç beyenmedim :(

Bence yeni versiyon daha iyi oldu, oturma alanı daha geniş yakıt daha düşük bence görünümde daha iyi bir hale geldi zevk meselesi.. kararı vericek olan sensin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

innovanın yeni modeli ne zman gelir her sene degişiyormu 1 senede 1

Yeni model için en az bi 4 yıl beklemelisin...
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
2007 honda innova aldım, 2 sefer arka balata değişmiş, hiç bir bakıma gitmemiş sadece yağ ve benzin koyup sürülmüş şimdilerde ön dişlinin oradan her dönüşünde ses geliyor ve 100 km üstüne çıkınca motor gaz kesip veriyormuş gibi bi hal alıp beni sallıyor. sebebi nedir bilen varsa bana bi yardımcı olsun.
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
18
mrb arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:50 ----------

arkadaşlar sizin tecrübelerinize ve bilgilerinize ihtiyacım olacak hayırlısıyla innova aldım pişman olmıyacağımıda söylediler, bodrumda çalışıyorum ve motoru manisa-salihliden aldım nasipse haftaya getiricem, yolda şişme veya ısınma nebileyim arıza çıkartırmı, yeni olduğu için kaçla gelmem lazım maximum hız kaç olması gerek, birde yolda kaldığım zaman honda servisi geliyormu yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
zamanında honda Wave'im varken 3 saatte izmirden bodruma gittim(250 km) yolda sadece benzin almak için durdum,çoğunlukla tam gaz gittim :)97 cc wave ile ben hiç sorun yaşamadıysam tam gaz gitsende innovayya da hiç birşey olmaz,
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
mrb arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:50 ----------

arkadaşlar sizin tecrübelerinize ve bilgilerinize ihtiyacım olacak hayırlısıyla innova aldım pişman olmıyacağımıda söylediler, bodrumda çalışıyorum ve motoru manisa-salihliden aldım nasipse haftaya getiricem, yolda şişme veya ısınma nebileyim arıza çıkartırmı, yeni olduğu için kaçla gelmem lazım maximum hız kaç olması gerek, birde yolda kaldığım zaman honda servisi geliyormu yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

arkadaşım innovan hayırlı olsun sıfır olduğu için rodajını çok dikkatli yapman gerekir fazla sıkıştırma açık yolda 60-70 km hızı geçmemen gerekir öle şişme falan yapmaz çin değilki yapsın 1000km kadar sıkıştırma sonra km kaçı gösteriyorsa görürsün merak etme tekrar hayırlı olsun allah kaza bela vermesin arızası falan çıkmaz öle kronik arızaları falanda yoktur yolda bırakmaz rahat ol
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
benim ps 150i motorum var ama aldıktan sonra inova topiğine denk geldim benzin tüketimini görünce ağzım açık kaldı helal olsun
birşey sorucam enjeksiyonlu innova karbüratörlüden daha mı az hız yapıyor düz yolda?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
benim ps 150i motorum var ama aldıktan sonra inova topiğine denk geldim benzin tüketimini görünce ağzım açık kaldı helal olsun
birşey sorucam enjeksiyonlu innova karbüratörlüden daha mı az hız yapıyor düz yolda?

slm arkadaşım ben de karbüratörlü innova var 2007 model, enjeksiyonluyu kullanmadım ama enjeksiyonlunun daha seri ve torkunun güçlü olduğunu söyleyenler var yakıtınında dünyanın en az yakan cup olduğunu hatta ödüllü olduğunu biliyosundur heralde:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst