- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
slm arkadaşım ben de karbüratörlü innova var 2007 model, enjeksiyonluyu kullanmadım ama enjeksiyonlunun daha seri ve torkunun güçlü olduğunu söyleyenler var yakıtınında dünyanın en az yakan cup olduğunu hatta ödüllü olduğunu biliyosundur heralde:queen:
bende yeni model var 3.5 litre benzinle full doluyor 13 tl ye tekavul ediyor ve o benzin tek kişi normal şehir içi 200 km ye yakın gidiyor zorlamazsan 200 rahat yapar bayramın ikinci günü edirneye gidecem arkadaşımla uzun yolda ne yakar burdan yazarım inş. ama bugün arkadaşımla buluştum onda eski innova var. o eskilerin torku daha düşük dedi benim motorun çalışmasını ve gidişini görünce ... sürüşü daha rahat koltuğu geniş eskiye nazaran motordan çalışma sesi yani daha tok kısacası eskide olan sorunları ki bunlarda anormal sorunlar değil ama bunda gidermişler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------
zamanı 04:30 ----------[/SIZE]
[/COLOR]Hattat_hasan arkadaş motorun hayırlı olsun.Güle güle kullan.Çok iyi motor aldın.Ben motordan çok memnunum.Çok seri motor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 ----------
hattan_hasan arkadaş.Tavsiyem serin havada bas ki motorun açılsın.500-600 km ye kadar ani gaz verme.[/QUOTE]
teşekkürler bende memnunum motordan rodaj bitti güzel tabi tam anlmıyla 5000 den sonra açılır ama şimdi bile iyi yakıtta süper
Son düzenleme: