Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
slm arkadaşım ben de karbüratörlü innova var 2007 model, enjeksiyonluyu kullanmadım ama enjeksiyonlunun daha seri ve torkunun güçlü olduğunu söyleyenler var yakıtınında dünyanın en az yakan cup olduğunu hatta ödüllü olduğunu biliyosundur heralde:queen:

bende yeni model var 3.5 litre benzinle full doluyor 13 tl ye tekavul ediyor ve o benzin tek kişi normal şehir içi 200 km ye yakın gidiyor zorlamazsan 200 rahat yapar bayramın ikinci günü edirneye gidecem arkadaşımla uzun yolda ne yakar burdan yazarım inş. ama bugün arkadaşımla buluştum onda eski innova var. o eskilerin torku daha düşük dedi benim motorun çalışmasını ve gidişini görünce ... sürüşü daha rahat koltuğu geniş eskiye nazaran motordan çalışma sesi yani daha tok kısacası eskide olan sorunları ki bunlarda anormal sorunlar değil ama bunda gidermişler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------

zamanı 04:30 ----------[/SIZE]

[/COLOR]Hattat_hasan arkadaş motorun hayırlı olsun.Güle güle kullan.Çok iyi motor aldın.Ben motordan çok memnunum.Çok seri motor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 ----------

hattan_hasan arkadaş.Tavsiyem serin havada bas ki motorun açılsın.500-600 km ye kadar ani gaz verme.[/QUOTE]

teşekkürler bende memnunum motordan rodaj bitti güzel tabi tam anlmıyla 5000 den sonra açılır ama şimdi bile iyi yakıtta süper :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
slm arkadaşım ben de karbüratörlü innova var 2007 model, enjeksiyonluyu kullanmadım ama enjeksiyonlunun daha seri ve torkunun güçlü olduğunu söyleyenler var yakıtınında dünyanın en az yakan cup olduğunu hatta ödüllü olduğunu biliyosundur heralde:queen:

ya dylan 140a vururken bizimkiler 120de kalıyor motoru yırtsan 130u zor yapıyor yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------

bende yeni model var 3.5 litre benzinle full doluyor 13 tl ye tekavul ediyor ve o benzin tek kişi normal şehir içi 200 km ye yakın gidiyor zorlamazsan 200 rahat yapar bayramın ikinci günü edirneye gidecem arkadaşımla uzun yolda ne yakar burdan yazarım inş. ama bugün arkadaşımla buluştum onda eski innova var. o eskilerin torku daha düşük dedi benim motorun çalışmasını ve gidişini görünce ... sürüşü daha rahat koltuğu geniş eskiye nazaran motordan çalışma sesi yani daha tok kısacası eskide olan sorunları ki bunlarda anormal sorunlar değil ama bunda gidermişler...


vay be 3.5 litreyle 200 km benzinciler küfreder:))
peki sizin motorla iki kişi rahat gidiliyormu motorun çekişi fln düşüyormu şişme yapıyormu okuduğuma göre iki kişi gidince lastik ısınıp patlayabiliyormuş
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
18
arkadaşlar yardımcı olmanızı istiyeceğim konu motorla alakalı değil bilen varsa yazabilir ben E + A2 ehliyete yazıldım sınavı geçtim dosyaları da aldım fakat motoru yeni aldığım için nakit kalmadı ben sadece A2 motor ehliyetini çıkartabilirmiyim 2 ay sonrada E yi çıkarmak istiyorum böyle bir imkan varmı acaba
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
var tabi a2nin parasını ödeyip alabilirsin de E yi napıcan otobüs şoförü müsün?
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
ya dylan 140a vururken bizimkiler 120de kalıyor motoru yırtsan 130u zor yapıyor yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------



vay be 3.5 litreyle 200 km benzinciler küfreder:))
peki sizin motorla iki kişi rahat gidiliyormu motorun çekişi fln düşüyormu şişme yapıyormu okuduğuma göre iki kişi gidince lastik ısınıp patlayabiliyormuş

ben 60 kg yim kardeşimde 70 kg motorun çekişi çokta düşmüyor sonuçta 125 cc ne kadarda olsa motor ufak çekiş düşmesi gayet doğal ama şişme falan yapmaz bu motor.. aşırı yükleyip uzun yol yaparsan lastik patlar sanırım arkadaşım da bahsetmişti ama iki kişi ve baya bi yük varmış uzun yola gitmişler kamp falan ... iki kişi 90 km ile keyifli bir sürüş yapabiliyorsun zorlarsan daha fazla yapar motor ama bu seferde rahat olmuyor...
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
18
var tabi a2nin parasını ödeyip alabilirsin de E yi napıcan otobüs şoförü müsün?

kardeşim benim esasında arabalık bi işim yok veya otobüslük ben motor aldım onu getiricem malum paranın hepsi uçtu şimdilik a2 yi almam gerekiyo onun için teşekkür ederim
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
eğer 6 ayı geçerse muayeneyi ve sabıka kaydı raporunu yenilemen gerekiyor ve üstünede para verirsin 6 ayı geçirmeden al ehliyeti
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
2007 honda innova aldım, 2 sefer arka balata değişmiş, hiç bir bakıma gitmemiş sadece yağ ve benzin koyup sürülmüş şimdilerde ön dişlinin oradan her dönüşünde ses geliyor ve 100 km üstüne çıkınca motor gaz kesip veriyormuş gibi bi hal alıp beni sallıyor. sebebi nedir bilen varsa bana bi yardımcı olsun.

Çarşamba günü işten çıktıktan sonra İstanbul Bahçelievler'de bir oto tamircisine oto camcı sordum. "bilader motorun kralına biniyorsun dedi" Biliyorum dedim Camcıdan falan bahsederken "Gel Şöyle kenara çek konuşalım bendede bu motordan var" dedi. Beyaz 2007 model bir innovası vardı parlıyordu. Konu Konuyu açtı bu motorun balatasını bile değişmemişler deyince ben Forumdaki yazımı okumuş Böylece İnnovacı (murat) ile tanıştık. Satoyama ile telefonda görüştük, ikisiylede tanıştığıma çok sevindim.

Hemen Motorumun sağına soluna baktı. Gidon kapağının tırnakları kırıktı, km göstergesinden ses geliyordu onlara çare arıyordum derken İnnovacı bi baktım motorumu darmadağın etti. Allah razı olsun kendi motoruymuş gibi ilgilendi hünerli elleriyle geri toparladı motordan ekstra hiç bir ses gelmiyor artık. Zincir ve dişlilerin değişmesi gerekiyormuş en kısa sürede alıp innovacıya tekrar gidecem. Bilgi ve tecrübesine güveniyorum. (Merak eden Olursa para falanda vermedim) iyi Forumlar
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Çarşamba günü işten çıktıktan sonra İstanbul Bahçelievler'de bir oto tamircisine oto camcı sordum. "bilader motorun kralına biniyorsun dedi" Biliyorum dedim Camcıdan falan bahsederken "Gel Şöyle kenara çek konuşalım bendede bu motordan var" dedi. Beyaz 2007 model bir innovası vardı parlıyordu. Konu Konuyu açtı bu motorun balatasını bile değişmemişler deyince ben Forumdaki yazımı okumuş Böylece İnnovacı (murat) ile tanıştık. Satoyama ile telefonda görüştük, ikisiylede tanıştığıma çok sevindim.

Hemen Motorumun sağına soluna baktı. Gidon kapağının tırnakları kırıktı, km göstergesinden ses geliyordu onlara çare arıyordum derken İnnovacı bi baktım motorumu darmadağın etti. Allah razı olsun kendi motoruymuş gibi ilgilendi hünerli elleriyle geri toparladı motordan ekstra hiç bir ses gelmiyor artık. Zincir ve dişlilerin değişmesi gerekiyormuş en kısa sürede alıp innovacıya tekrar gidecem. Bilgi ve tecrübesine güveniyorum. (Merak eden Olursa para falanda vermedim) iyi Forumlar

işte forum kardeşliği,tebrikler bizim burda öyle PSciler yok ama:)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Çarşamba günü işten çıktıktan sonra İstanbul Bahçelievler'de bir oto tamircisine oto camcı sordum. "bilader motorun kralına biniyorsun dedi" Biliyorum dedim Camcıdan falan bahsederken "Gel Şöyle kenara çek konuşalım bendede bu motordan var" dedi. Beyaz 2007 model bir innovası vardı parlıyordu. Konu Konuyu açtı bu motorun balatasını bile değişmemişler deyince ben Forumdaki yazımı okumuş Böylece İnnovacı (murat) ile tanıştık. Satoyama ile telefonda görüştük, ikisiylede tanıştığıma çok sevindim.

Hemen Motorumun sağına soluna baktı. Gidon kapağının tırnakları kırıktı, km göstergesinden ses geliyordu onlara çare arıyordum derken İnnovacı bi baktım motorumu darmadağın etti. Allah razı olsun kendi motoruymuş gibi ilgilendi hünerli elleriyle geri toparladı motordan ekstra hiç bir ses gelmiyor artık. Zincir ve dişlilerin değişmesi gerekiyormuş en kısa sürede alıp innovacıya tekrar gidecem. Bilgi ve tecrübesine güveniyorum. (Merak eden Olursa para falanda vermedim) iyi Forumlar

benim mesleğim oto motor ve mekaniği ama ben daha evvel ismini vermek istemediğim bazı oto forumlardada bulundum ama oradaki dostlukları samimi bulmadım ama motosiklet.netteki yani mt deki özelliklede bizim innova topiği dostluğu çok sıcak ve herkez birbirini seviyor paylaşmak istiyor bilgisini becerisini daha duygusallıkta var bana motosikletçilerin kişiliklerinin ve dostluklarının daha samimi geldiğine inananıyorum motorumu ve motosiklet dostlarını seviyorum ve de herzaman seveceğim bütün motosikletçi arkadaşlarım vede kardeşlerim için elimden gelen herşeyi layıkıyla yapacağım:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

bugün hattat hasan geldi yanıma kendisi ile tanışmış olduk ilk izlenimim kendisinin iyi bir motosikletçi vede dostluğa önem veren sıcak kanlı motosikletçi dostu olduğunu gördüm önümüzdeki hafta içi bir gezi planladığını söyledi en sonunda istanbul avrupa yakasındaki motosiklet gönüllülerinini hasan kardeşim bir araya getireceğe benziyor kendisine şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
[/COLOR]bugün hattat hasan geldi yanıma kendisi ile tanışmış olduk ilk izlenimim kendisinin iyi bir motosikletçi vede dostluğa önem veren sıcak kanlı motosikletçi dostu olduğunu gördüm önümüzdeki hafta içi bir gezi planladığını söyledi en sonunda istanbul avrupa yakasındaki motosiklet gönüllülerinini hasan kardeşim bir araya getireceğe benziyor kendisine şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum[/QUOTE]

rica ederim abi ne demek... inş. dediğin gibi murat abi birşeylere vesile olabileceksem sevinirim ve o niyetteyim zaten... avrupa yakasında çok arkadaş var ama organizasyon eksikliği var ben normal (motorsuz) arkadaşlarım arasında gezmeleri organize ederdim ilk ateşleme genelde benden olurdu.. gidilecek yer yemek vs. vs. çok güzelde mangal yaparım inş. birlikte yapacağız kendiniz göreceksiniz zaten haftaya... murat abi insanın gerçek dostlarından başka neyi vardır ki ? :) neyse muhabbetimize mangal başında devam ederiz inş.
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
[/COLOR]bugün hattat hasan geldi yanıma kendisi ile tanışmış olduk ilk izlenimim kendisinin iyi bir motosikletçi vede dostluğa önem veren sıcak kanlı motosikletçi dostu olduğunu gördüm önümüzdeki hafta içi bir gezi planladığını söyledi en sonunda istanbul avrupa yakasındaki motosiklet gönüllülerinini hasan kardeşim bir araya getireceğe benziyor kendisine şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum


rica ederim abi ne demek... inş. dediğin gibi murat abi birşeylere vesile olabileceksem sevinirim ve o niyetteyim zaten... avrupa yakasında çok arkadaş var ama organizasyon eksikliği var ben normal (motorsuz) arkadaşlarım arasında gezmeleri organize ederdim ilk ateşleme genelde benden olurdu.. gidilecek yer yemek vs. vs. çok güzelde mangal yaparım inş. birlikte yapacağız kendiniz göreceksiniz zaten haftaya... murat abi insanın gerçek dostlarından başka neyi vardır ki ? :) neyse muhabbetimize mangal başında devam ederiz inş.[/QUOTE' Alıntı:
ben mangalbaşına kendimi davetli sayıyorum :D

not: eğer zincir setini kendiniz değiştirecekseniz, 14 numara yıldız ve 300 gr benzin bulundurun yanınızda. Zincir muhafazasının içi toz toprak yağdan geçilmiyor. birde arka dişli içeri gömülü olduğundan kesin yıldız anahtar lazımmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
ben mangalbaşına kendimi davetli sayıyorum :D

not: eğer zincir setini kendiniz değiştirecekseniz, 14 numara yıldız ve 300 gr benzin bulundurun yanınızda. Zincir muhafazasının içi toz toprak yağdan geçilmiyor. birde arka dişli içeri gömülü olduğundan kesin yıldız anahtar lazımmış.

serkan hani gelecektin dostum beraber değişterecektik zincir takımını :cyclopsan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------

[/COLOR]bugün hattat hasan geldi yanıma kendisi ile tanışmış olduk ilk izlenimim kendisinin iyi bir motosikletçi vede dostluğa önem veren sıcak kanlı motosikletçi dostu olduğunu gördüm önümüzdeki hafta içi bir gezi planladığını söyledi en sonunda istanbul avrupa yakasındaki motosiklet gönüllülerinini hasan kardeşim bir araya getireceğe benziyor kendisine şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum

rica ederim abi ne demek... inş. dediğin gibi murat abi birşeylere vesile olabileceksem sevinirim ve o niyetteyim zaten... avrupa yakasında çok arkadaş var ama organizasyon eksikliği var ben normal (motorsuz) arkadaşlarım arasında gezmeleri organize ederdim ilk ateşleme genelde benden olurdu.. gidilecek yer yemek vs. vs. çok güzelde mangal yaparım inş. birlikte yapacağız kendiniz göreceksiniz zaten haftaya... murat abi insanın gerçek dostlarından başka neyi vardır ki ? :) neyse muhabbetimize mangal başında devam ederiz inş.[/QUOTE]


valla önümüzdeki hafta içi için sabırsızlanıyorum gezi için birlikte toplanıp mangala gidip bişeyleri paylaşacağız daha yakından tanışmış olacağız bence çok iyi olacak sato yan çizmezse tabi
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
ben mangalbaşına kendimi davetli sayıyorum :D

istanbulda olan yada isterse şehir dışı olsun motoru olsun olmasın herkez davetlidir ama önceden bildirmek lazım tabi :) ona göre malzeme alınsın diye..

bizim soframız gelenler çoğaldıkça bereketlenir sohbetle muhabbetle süslenir evelallah.. :)

26/09/2010 15:30 da beylikdüzü nikah salonunda ewet diyeceğim için katılamayabilirim. Ama siz nikahıma isterseniz katılabilirsiniz.
Düğün hediyesi xenon far kabul edilir :D


Arkadaşlar ben 40km gidiş 40km geliş olmak üzere günde en az 80 km yol yaptığımdan 2 haftada bir motor yağını değiştirmek zorundayım. Buyüzden daha ucuza almam gerekiyordu Ufak bir araştırma sonucunda azda olsa ucuza alabileceğim bir yer buldum.

Shell Advance S 4 20W-50 tanesi 7,82 tl. (12 adet koli ile almak mecbur)
Shell Advance Ultra 4 15W-50 tanesi 17,92 (12 adet koli ile almak mecbur)




İLETİŞİM
İstanbul Merkez
DES Sanayi Sitesi Atatürk Caddesi 115. Sokak C 16 Blok No: 3-5-7
Yukarı Dudullu Ümraniye / İstanbul


Tel 0 (216) 420 83 30
Faks 0 (216) 415 28 21
E-Posta [email protected]




serkan hani gelecektin dostum beraber değişterecektik zincir takımını :cyclopsan

Murat'cım o tarafa geçemedim mecbur kaldım kendim değiştirmeye. Kısa zamanda uğrıcam yanına
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
26/09/2010 15:30 da beylikdüzü nikah salonunda ewet diyeceğim için katılamayabilirim. Ama siz nikahıma isterseniz katılabilirsiniz.
Düğün hediyesi xenon far kabul edilir :D


Arkadaşlar ben 40km gidiş 40km geliş olmak üzere günde en az 80 km yol yaptığımdan 2 haftada bir motor yağını değiştirmek zorundayım. Buyüzden daha ucuza almam gerekiyordu Ufak bir araştırma sonucunda azda olsa ucuza alabileceğim bir yer buldum.

Shell Advance S 4 20W-50 tanesi 7,82 tl. (12 adet koli ile almak mecbur)
Shell Advance Ultra 4 15W-50 tanesi 17,92 (12 adet koli ile almak mecbur)




İLETİŞİM
İstanbul Merkez
DES Sanayi Sitesi Atatürk Caddesi 115. Sokak C 16 Blok No: 3-5-7
Yukarı Dudullu Ümraniye / İstanbul


Tel 0 (216) 420 83 30
Faks 0 (216) 415 28 21
E-Posta [email protected]




serkan hani gelecektin dostum beraber değişterecektik zincir takımını :cyclopsan

Murat'cım o tarafa geçemedim mecbur kaldım kendim değiştirmeye. Kısa zamanda uğrıcam yanına


Allah mesut etsin şimdiden mangalda bunuda konuşuruz ona göre senin yanına planlı ve toplu şekilde geliriz inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst