çok güzel yerleri görmüşsünüz, saydığın sırayla gidersen çok uzuyor yol heralde karışık yazdın. bir de yollar ne durumda bizim ninjalar ile o tarafa gezi yapsak hem kendimizi hem motoru hırpalar mıyız?
http://maps.google.com/maps?f=d&sou...40.751418,30.921021&spn=2.326075,4.938354&z=8
hocam haklısın, yazdığım rota doğru ama yanlış yazdığım kısımları düzelttim.
giderken değil ama dönüş rotasında oldukça sıkıntılı yollar vardı;
safranbolu'dan bartına doğru giden yolda çalışma vardı. birkaç km'si büyük sıkıntıydı.
aynı şekilde devrek-gerede arasında da yol yapım var. oldukça çukurlu ve sıkıntılı bir yol vardı.
hatta bir ara çukura girdim, gidon tamamen ters döndü havada motor birkaç kere sekti, nasıl toparladım bilmiyorum. yol boyunca yaşadığımız tek sıkıntı buydu.
"pazar sabahı tem'e çıkıldı, otobanda adapazarından ayrıldık
karadenize çıktık; karasu-akçakoca-ereğliye kadar gittik oradan devrek ve karabük-safranboluya geçtik. -ereğlide bir plajda yüzdük, serinledik-
devrek karabük arası yol da çok hoşumuza gitti. tünellerle dolu ve doğa harika.
maçı izledik, 3 puanı kaptık.
safranboluda geceyi geçirdik. ertesi gün safranboluyu dolaştıktan sonra bartın-amasraya gittik.
karabük bartın arası doğa açısından çok hoşumuza gitti. amasra ise oldukça güzeldi.
amasradan devrek'e ve gerede'ye gittik ve otobana çıktık. bolu tünelinden de daha önce geçmemiştim, tünelde gazlamak da keyifliydi
Son düzenleme:


