Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
çok güzel yerleri görmüşsünüz, saydığın sırayla gidersen çok uzuyor yol heralde karışık yazdın. bir de yollar ne durumda bizim ninjalar ile o tarafa gezi yapsak hem kendimizi hem motoru hırpalar mıyız?

http://maps.google.com/maps?f=d&sou...40.751418,30.921021&spn=2.326075,4.938354&z=8


hocam haklısın, yazdığım rota doğru ama yanlış yazdığım kısımları düzelttim.
giderken değil ama dönüş rotasında oldukça sıkıntılı yollar vardı;

safranbolu'dan bartına doğru giden yolda çalışma vardı. birkaç km'si büyük sıkıntıydı.
aynı şekilde devrek-gerede arasında da yol yapım var. oldukça çukurlu ve sıkıntılı bir yol vardı.
hatta bir ara çukura girdim, gidon tamamen ters döndü havada motor birkaç kere sekti, nasıl toparladım bilmiyorum. yol boyunca yaşadığımız tek sıkıntı buydu.

"pazar sabahı tem'e çıkıldı, otobanda adapazarından ayrıldık
karadenize çıktık; karasu-akçakoca-ereğliye kadar gittik oradan devrek ve karabük-safranboluya geçtik. -ereğlide bir plajda yüzdük, serinledik-

devrek karabük arası yol da çok hoşumuza gitti. tünellerle dolu ve doğa harika.
maçı izledik, 3 puanı kaptık.

safranboluda geceyi geçirdik. ertesi gün safranboluyu dolaştıktan sonra bartın-amasraya gittik.
karabük bartın arası doğa açısından çok hoşumuza gitti. amasra ise oldukça güzeldi.

amasradan devrek'e ve gerede'ye gittik ve otobana çıktık. bolu tünelinden de daha önce geçmemiştim, tünelde gazlamak da keyifliydi
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
selam herkese yaşım 16 babam bana biraz para verdi telefonumu satıp ekleyip ninja almayı düşünüyorum.

şu an 4000 liram var, internette birkaç motor buldum. 98 model 85 binde 4500 e veriyor. sizce bu motor alınır mı?

bir de bunun yakıt tüketimi basınca çok artıyor mu? servisi kaç para tutuyor bunun?

boyum 1.60, kilom 98 önerir misiniz bu motoru? bütün arkadaşlarımda reyzing motorlar var çok istiyorum almak.

lütfen yardım edin.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
selam herkese yaşım 16 babam bana biraz para verdi telefonumu satıp ekleyip ninja almayı düşünüyorum.

şu an 4000 liram var, internette birkaç motor buldum. 98 model 85 binde 4500 e veriyor. sizce bu motor alınır mı?

bir de bunun yakıt tüketimi basınca çok artıyor mu? servisi kaç para tutuyor bunun?

boyum 1.60, kilom 98 önerir misiniz bu motoru? bütün arkadaşlarımda reyzing motorlar var çok istiyorum almak.

lütfen yardım edin.

belki kızacaksın ama sana acizane tavsiyem 18 yaşını beklemen
hiçbir motor cep telefonu satılarak alınacak bir şey değildir
şimdi yazdıkların kadarını düşünüyorum benim 16 yaşında çocuğum olsa cebinde 4bin lirası olsa ve motor 4500tl olsa çocuğuma tamam oğlum gidelim motoru alalım der miyim? kesinlike demem
çünkü;
bir kere ehliyetin yok(bu çok çok önemli bir eksiklik)
ikincisi hadi 2.el motoru aldın diyelim sport bir motora göre korumalar almicak mısın?(kaskından tut montuna eldivenine dizliğine vs vs kadar)
ayrıca plaka ruhsat sigorta masrafların olacak
ayrıca bakım masrafların olacak
vergi masrafın olacak
daha önce motor kullandın mı bilmiyorum ama kullanmadığını hesap ederek söylüyorum en ufak bir kazanda çıkacak masrafları da düşün
yani bu işin maddi yönü kaldırabilecek misin
kilo yaş boy çok çok önemli değil, motoru almadan önce gör, üstüne bin hatta motorunu çalıştır
ama ilk başta dediğim gibi kesinlikle motor alma
motor almaman motorla ilgilenmeyeceğin anlamına gelmiyorum
29 yaşındayım, motoru sevmeme rağmen bu yaşlarda motora binmeye başladım, yani motora ilgin sürsün ancak motora alıp binme
ister kawasaki olsun ister başka marka
bu yaşta motora binme
motora binme..

--------

ek:ilk mesajımı dikkate almayıp

önceki mesajlarına bakınca zaten motor kullandığını görüyorum
ilginç bir mesaj olmuş bu mesajın
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
arkadaşlar zmoto'ya FI ışığı sorunu için gittim. usta biraz uğraştı, sıkıntı bozulan bir sigortadan kaynaklanıyormuş. onu değiştirince problem ortadan kalktı.
bu arada motor tamamen açıldı, naked hale geldi. fotoğraf makinesi olmadığı için çekemedim. güzel bir paylaşım olacaktı :)
inşallah motorun elektrik aksamında bir sıkıntı yoktur ve bu olay tekrarlanmaz.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
arkadaşlar zmoto'ya FI ışığı sorunu için gittim. usta biraz uğraştı, sıkıntı bozulan bir sigortadan kaynaklanıyormuş. onu değiştirince problem ortadan kalktı.
bu arada motor tamamen açıldı, naked hale geldi. fotoğraf makinesi olmadığı için çekemedim. güzel bir paylaşım olacaktı :)
inşallah motorun elektrik aksamında bir sıkıntı yoktur ve bu olay tekrarlanmaz.

geçmiş olsun, inşallah bir daha sorun olmaz.

ben de naked halini gördüm çok çirkin duruyor :)

bu sabah motoru ilk defa sağlam bir düşürdüm, servisi kaçırdım dedim atla motora gidelim, heyecanla giyindim ısıttım motoru bindim gaza bir asıldım nerde olduğumu şaşırdım, disk kilidini unutmuşum.

bir parça düştü nerden olduğunu bilmiyorum, bilen varsa söylerse sevinirim. resimler altta.

ayrıca burda sıkıntısı yaşanan parçalar için biraz pahalı olmakla beraber 4 günde türkiye teslim varmış. http://www.kawasakipartshouse.net



 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
her gün yeni bir macera diyerek yeni bir olay daha başıma gelmiş gibi konuya gireyim :)

az önce gönderdiğim parça benim kopan egsozun eski parçası imiş. bunca zamandır en az 500 km yol yaptım, motor o kadar yıkandı falan nasıl oluyor o parça bir yerde takılı halde duruyormuş anlamadım gitti.

olan benim 40 tl ye oldu yine.

egsozu kopan olursa satarım parçayı :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sahibinden.com'da ninja 250r var satılık kütahya/simav'da almayı düşünenLer baksın motor 2009 model 3850'kmde 6.900'Tl fiyatı ama eksoz ve grenajLarda çizikler varmış bence değerlendirilmesi gereken bir fırsat belli olmuyor bile çizikler fotolarda.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
43
Arkadaşlar sahibinden.com'da ninja 250r var satılık kütahya/simav'da almayı düşünenLer baksın motor 2009 model 3850'kmde 6.900'Tl fiyatı ama eksoz ve grenajLarda çizikler varmış bence değerlendirilmesi gereken bir fırsat belli olmuyor bile çizikler fotolarda.

ben neden göremiyom ya satıldımı yoksaa :queen:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşlar zmoto'ya FI ışığı sorunu için gittim. usta biraz uğraştı, sıkıntı bozulan bir sigortadan kaynaklanıyormuş. onu değiştirince problem ortadan kalktı.
bu arada motor tamamen açıldı, naked hale geldi. fotoğraf makinesi olmadığı için çekemedim. güzel bir paylaşım olacaktı :)
inşallah motorun elektrik aksamında bir sıkıntı yoktur ve bu olay tekrarlanmaz.

gecmiş olsun dıkkat ettım motorda hep sigortadan cıkan sorularla karsılasıyo bu kadar basit bişey uzun yolda yolda bırakabılır yedek sigortamı tasımak gerekıyo sigorta kısmı nerde motorda???ABANT GEZİSİ İÇİN HAZIIRMISIN?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:18 ----------

her gün yeni bir macera diyerek yeni bir olay daha başıma gelmiş gibi konuya gireyim :)

az önce gönderdiğim parça benim kopan egsozun eski parçası imiş. bunca zamandır en az 500 km yol yaptım, motor o kadar yıkandı falan nasıl oluyor o parça bir yerde takılı halde duruyormuş anlamadım gitti.

olan benim 40 tl ye oldu yine.

egsozu kopan olursa satarım parçayı :)

GECMİŞ OLSUN MERT İSTERSEN PARCAYI ESKI SAHİBİNE UYGUN FİATA VER !!!:queen:ABANT GEZİSİNE HAZIRMISIN???:cat:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
motosikletlerde akü ve sigorta kısımı selenin hemen altındadır.
burayı açmak pek de zor değil, ayrıca kolay kolay yolda bırakmayacak bir mevzu.

ben abant gezisine hazırım ama yarınki çay partisine katılamıyacağım.
bayramın ikinci günü direk gezi ile tanışmış oluruz.
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
18
schmarık sanırım profil resmin benm aletin fotosu:)

mertyasartav ben 15 yaşımda kymco ck 125 ile başladım motorsiklet kullanmaya 16 yaşımda istemedende olsa arkadaşımın seyir halindeyken benim direksiyonuma çarpmasıyla 110 km hızla korumasız kaza yaptım. 45 gün klolum alçıda durdu, en az 3 ay parmaklarım hiç çalışmadı... aradan 3 yıl geçti yaş 19 oldu. Hiç bitmeyen motosiklet aşkı yeniden iyice alevlendi. Ailemi zar zor ikna ettim. Hyosung alacam derken sahibindende ninjaya rastladım anında fikir değişikliğiyle şimdiki motorumu aldım. Artık çok kısa bi yere gitmedikten sonra kaskımı ve montumu sürekli giyiyorum. Şimdi ER-6n yada 636 istiyorum ama bakalım. Ehliyet konusu bizim buralarda çok sıkıntı eğer bide biraz hareketli kullanıyorsan.. A2 şart kafan rahat olması için.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selamunaleyküm ninjacı dostlarım

Ninjalarınızı hazırlayın. Eşyalarınızı toplayın. Uzun bir yolculuğa çıkıyoruz:) Bu seferki rotamız Bolu Abant...Bolu Abantta güzel iki gün geçirip, şehrin atmosferinden kurtulup kendimizi doğaya atmak istiyoruz.Bütün herkes davetlidir... Gelmek isteyen ninjası olsun, olmasın herkesi bekleriz

Gidiş 10 Eylül Cuma Saat 07:00 Dönüş 11 Eylül Cumartesi Saat 21:00...


Ninja ZX250R
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Selamunaleyküm ninjacı dostlarım

Ninjalarınızı hazırlayın. Eşyalarınızı toplayın. Uzun bir yolculuğa çıkıyoruz:) Bu seferki rotamız Bolu Abant...Bolu Abantta güzel iki gün geçirip, şehrin atmosferinden kurtulup kendimizi doğaya atmak istiyoruz.Bütün herkes davetlidir... Gelmek isteyen ninjası olsun, olmasın herkesi bekleriz

Gidiş 10 Eylül Cuma Saat 07:00 Dönüş 11 Eylül Cumartesi Saat 21:00...


Ninja ZX250R

kardeslerım bulusma noktalırı burdan bıldırıcektır katılanlara şim:cat:diden tesekurler
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
S.a. arkadaşlar... Yukarıda yazılan Abant gezisinde, bayram nedeni ile bütün yerler dolu olduğundan, ve en az 2-3 gecelik paketler olduğundan kendimize uygun bir yer bulamadık. Geziyi tabiki iptal etmiyoruz. Sadece günü birlik gidip gelicez. Gelmek isteyenleri bekleriz.

İstanbul - Abant gezisi 10 Eylül Cumartesi Saat 07:00 Dönüş Akşam 21:00... Buluşma yeri daha sonra bildirilecektir.



Ninja ZX250R
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
S.a. arkadaşlar... Yukarıda yazılan Abant gezisinde, bayram nedeni ile bütün yerler dolu olduğundan, ve en az 2-3 gecelik paketler olduğundan kendimize uygun bir yer bulamadık. Geziyi tabiki iptal etmiyoruz. Sadece günü birlik gidip gelicez. Gelmek isteyenleri bekleriz.

İstanbul - Abant gezisi 10 Eylül Cumartesi Saat 07:00 Dönüş Akşam 21:00... Buluşma yeri daha sonra bildirilecektir.



Ninja ZX250R

süperr olmuş:queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar 12 eylül'de günübirlik bir gezi yapmayı planlıyoruz. belki birleştirilebilir diye düşündüm, ilgilenirseniz altta link yer alıyor:

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/80635-12-eylul-2010-istanbul.html

bu arada cumartesi sabahı 8 gibiydi heralde kartal sahil yolunda yeşil bir ninja gördüm (bende arabadaydım o arada), dragos - maltepe sapağından içeri girdi forumdan mı diye merak ettim.

daha önce yakından ninja görme şansım olmamıştı güzelmiş :)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
selam arkadaşlar
tertemiz ninjamı bayrama kadar 7000 tl ye vericem. Düşünen varsa bu fırsatı kaçırmasın... motorun kesinlikle hiçbişeyi yoktur istenilen ustaya, servise gösterilebilir. Zaten motoru anlatmaya gerek yok extrası da çok.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-zxr-250-kisa-sureligine-satilik-kawasaki-ninja-250r-full-dolu-29302162/detay

ben vaz gectım..ayrılamıycam sanırım :salut:seneye bu konuyu yenıden dusunıcemn:cherry:
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
18
ben vaz gectım..ayrılamıycam sanırım :salut:seneye bu konuyu yenıden dusunıcemn:cherry:
merhaba Şule abla.. Kış geldi :) taksi alma niyetim var bitane buldum kafama göre bayrama kadar satlık ihtiyaçtanmış... O satılmadan alan arkadaş çıkarsa 7000 e vercem yoksa dursun zaten habire harcıyorum:) yan siyah kapakları ve zincir korumayı karbon kaplatcam. Aslında motorumu da çok seviyorum:) Bakalım hayırlısı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst