Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
arkadasım hayırlı olsun yeni motorun.km 43000de olabilir yalnız daha önce motor yapılıp yapılmadığını biliyormusun? motor 120 yapar bu çok garip değil yalnız hava filtresi egsoz cıkışını falan oynamış olabılırler bi bak bakalım neler var oralarda.birde çok yaktığına göre silindirlede oynanmış olabilir bizi aydınlatırsan bizde sana yardımcı olmaya çalışırız tekrardan hayırlı olsun güle güle bin yeni motoruna:rendeer:


çok teskkur ederım saolun :) ben pek anlamıyorum dedgım gıbı ama iç kısımda ayarlarla oynanmıs olabılır extra ve ya degısk bır parca takılı degıl bırde egzoz cok bagrıyor ya :silent: performance egzoz taktırsam gecermı acaba arkadaslar .
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
çok teskkur ederım saolun :) ben pek anlamıyorum dedgım gıbı ama iç kısımda ayarlarla oynanmıs olabılır extra ve ya degısk bır parca takılı degıl bırde egzoz cok bagrıyor ya :silent: performance egzoz taktırsam gecermı acaba arkadaslar .

egzoz açılmıştır cok bagarması bundan kaynaklanıyor.performance egsozda pek etkılemez ama sesi güzel cıkar. değişiklik yoksada kadran bozuk gösterıyordur,ama dediğim gibi silindir hava fıltresi karburatörde oynama varsa 120 yapar başka 43000deki bir rsin yapacağı km en fazla 90dır oda bakımlıysa,sen eminmisin bu motorun açılmadığına?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
havaların soğuyacağını söylüyor haberler bu da demek oluyorki bizimde motorlarla gezmemiz ağır ağır azalacak gibi görünüyor inşallah hemen soğumaz havalar
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
egzoz açılmıştır cok bagarması bundan kaynaklanıyor.performance egsozda pek etkılemez ama sesi güzel cıkar. değişiklik yoksada kadran bozuk gösterıyordur,ama dediğim gibi silindir hava fıltresi karburatörde oynama varsa 120 yapar başka 43000deki bir rsin yapacağı km en fazla 90dır oda bakımlıysa,sen eminmisin bu motorun açılmadığına?

ya kusura bakmayın dedgım gıbı ben anlamıyorum motordan pek bı arkadasa gösterdim meger kmsı 4300 müş en sagdakı sayılmıyormus ya :) ilgıız ıcın saolun huska
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ya kusura bakmayın dedgım gıbı ben anlamıyorum motordan pek bı arkadasa gösterdim meger kmsı 4300 müş en sagdakı sayılmıyormus ya :) ilgıız ıcın saolun huska

4300 nere 43000nere arkadaş:p:p güldürdün beni akşam akşam allahta seni güldürsün:cherry: tamam sorun anlaşıldı motorun rodajı iyi yapılmış şaha kalkmak istiyor senin canavar:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

havaların soğuyacağını söylüyor haberler bu da demek oluyorki bizimde motorlarla gezmemiz ağır ağır azalacak gibi görünüyor inşallah hemen soğumaz havalar

hemen soğumaz daha 2 ay sonra yavaş yavaş kodese atarız motorları:p:p
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
peki arkadaslar bu amartisörleri daha hafıf yapma sansımız varmı bırdı benzın olarak ne kulanıyorsunuz ben opet 95
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
36
zamanı 22:20 ----------[/SIZE]

[/COLOR]151 rs kullanıcıları size birkaç sorum olucak motorum şuan 4560 km de şikayetim hiç olmadı bu zamna kadr ancak aldım alalı hiç bir parcasına bakılmadı yapılan tek deyişim yağ,benzin ve hava filtrsi temizlendi motora ne tür bakım yaptırmam gerekiyoo tavsiyeler...?????çekişte de düşüş varr... yardımm!!!!!
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
evet arkadaşlar artık geçici olarak motorculuğu motor aşkımı bırakıyorum dün bardağı taşıran son damla oldu babam kaza yaptı arabaya korna çalmış adamda durmayınca benim egzozdan girmiş arka jant arka disk hafiften yamulmuş egzozda tamponun göçüğü var grenajların artık hepsi çizik içinde :salut: ( babamda bir şey yok ufak tefek çizikler haricinde ) dün jantla diske bakıyordum yamulmuş dedim kazadan değil yollar çukur dolu bende sert giriyom dedi iyi dedim...dün kontağı açıp motoru elde getirmişti akü boşalmış takviyeyle çalıştırdık servise giderken dolan dedim dolsun diye ne dolancam çalışır vaziyette bırakırım dedi bırakmışda bu gün sabah motor çalışmayınca gidip yeni akü almış sanki motorun başka şeye ihtiyacı yok....bundan sonra bu motorun sadece yağını hava filtresini değiştircem başka hiç bişey yapmıcam ne yaparsa yapsın....allaha emanet olun kazasız belasız
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
zamanı 22:20 ----------[/SIZE]

[/COLOR]151 rs kullanıcıları size birkaç sorum olucak motorum şuan 4560 km de şikayetim hiç olmadı bu zamna kadr ancak aldım alalı hiç bir parcasına bakılmadı yapılan tek deyişim yağ,benzin ve hava filtrsi temizlendi motora ne tür bakım yaptırmam gerekiyoo tavsiyeler...?????çekişte de düşüş varr... yardımm!!!!!


kardeş ben tekirdağ banarlıdan çekinde düşüş varsa kayıs debriyaj balatası ve ön varyatöre bir baktır büyük ihtimal bunlardan birindedir sorun bi sorunun olursa yardımımı esirgememem toprağım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

evet arkadaşlar artık geçici olarak motorculuğu motor aşkımı bırakıyorum dün bardağı taşıran son damla oldu babam kaza yaptı arabaya korna çalmış adamda durmayınca benim egzozdan girmiş arka jant arka disk hafiften yamulmuş egzozda tamponun göçüğü var grenajların artık hepsi çizik içinde :salut: ( babamda bir şey yok ufak tefek çizikler haricinde ) dün jantla diske bakıyordum yamulmuş dedim kazadan değil yollar çukur dolu bende sert giriyom dedi iyi dedim...dün kontağı açıp motoru elde getirmişti akü boşalmış takviyeyle çalıştırdık servise giderken dolan dedim dolsun diye ne dolancam çalışır vaziyette bırakırım dedi bırakmışda bu gün sabah motor çalışmayınca gidip yeni akü almış sanki motorun başka şeye ihtiyacı yok....bundan sonra bu motorun sadece yağını hava filtresini değiştircem başka hiç bişey yapmıcam ne yaparsa yapsın....allaha emanet olun kazasız belasız



geçmiş olsun buna şükür demen lazım ALLAH beterinden saklasın sende benim gibi düşünüyorsun artık ekmeğini yiyor motorlar ama yine sorun yok gerçide yeni motor alana kadar masraf yokk :queen:
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
sıkma canını t.madde... motor dediğin nedir?? babanın durumu iyi olsun da sen daha çok motorlara biner daha çok parçalar değiştirir daha çok gezersin Allahın izniyle :cat:
kaza yaptın mı hayabusa da yamuluyo parçalanıo mondial de, hatta bizimkisi 100-200 tl ye komple toplanabiliyor x)
bende aylardır bir fırsatını bulupta motoru 3-5 gün servise bırakamadım ki abuk subuk bir iki arızası war garantiden yapılsın. ama hiç bişey yokmuş gibi yine işe gidip geliorum banamısın demiyo :):p:)
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
evet arkadaşlar artık geçici olarak motorculuğu motor aşkımı bırakıyorum dün bardağı taşıran son damla oldu babam kaza yaptı arabaya korna çalmış adamda durmayınca benim egzozdan girmiş arka jant arka disk hafiften yamulmuş egzozda tamponun göçüğü var grenajların artık hepsi çizik içinde :salut: ( babamda bir şey yok ufak tefek çizikler haricinde ) dün jantla diske bakıyordum yamulmuş dedim kazadan değil yollar çukur dolu bende sert giriyom dedi iyi dedim...dün kontağı açıp motoru elde getirmişti akü boşalmış takviyeyle çalıştırdık servise giderken dolan dedim dolsun diye ne dolancam çalışır vaziyette bırakırım dedi bırakmışda bu gün sabah motor çalışmayınca gidip yeni akü almış sanki motorun başka şeye ihtiyacı yok....bundan sonra bu motorun sadece yağını hava filtresini değiştircem başka hiç bişey yapmıcam ne yaparsa yapsın....allaha emanet olun kazasız belasız


caNA gelcegene mala gelsın bılıyoruz motor kazalrı ne kadar kotu oluyor sıkma canını gecmıs olsun
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
36
kardeş ben tekirdağ banarlıdan çekinde düşüş varsa kayıs debriyaj balatası ve ön varyatöre bir baktır büyük ihtimal bunlardan birindedir sorun bi sorunun olursa yardımımı esirgememem toprağım

teşekkürler 2 gün sonra bu parçalara baktırmaya götürcem inş. düzelir yaa çekiş çok zayıf çünkü kalktımı alıyo bidaha ama kalkana kadr baya bi tutuyoo daha ilkkez usta görcek benim rs :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
slm arkadaşlar
bu gün karbüratörümü temizlettim ve ayar yaptırdım
kornam çalışmıyodu onu tamir ettirdim
motor yağımı kendim aldım ve değiştirttim
eğzoz tarafından ve ayak marşı tarafından gelen sesleri söyledim sağolsun halletti kesildi

2 saatlik bekleme sonucu 50 lirayı bayıldım kuş gibi oldum:mrgreen:

ha değdi mi değdi motorum 0 gibi oldu sesi :queen:

5300 de motorum bu arada ::156::
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
bugun olan oldu ıkı kısı 80 de fln gıderken motor teklemeye basladı motordan anlamıyorum ben bınınce 45 km hızı gecence gaz yemıyor ıkısı kısı bınınce hıc calısmıyor sizce cok buyuk bı hasar warmıdır ya
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
bugun olan oldu ıkı kısı 80 de fln gıderken motor teklemeye basladı motordan anlamıyorum ben bınınce 45 km hızı gecence gaz yemıyor ıkısı kısı bınınce hıc calısmıyor sizce cok buyuk bı hasar warmıdır ya

haydaa arkadaş senın motora nazar değmiş.:pkarbüratöre bi bak,benzin hortumlarını kontrol et,buji kablosu ve bujiyi kontrol et.nasıl başardın bunu?:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------

evet arkadaşlar artık geçici olarak motorculuğu motor aşkımı bırakıyorum dün bardağı taşıran son damla oldu babam kaza yaptı arabaya korna çalmış adamda durmayınca benim egzozdan girmiş arka jant arka disk hafiften yamulmuş egzozda tamponun göçüğü var grenajların artık hepsi çizik içinde :salut: ( babamda bir şey yok ufak tefek çizikler haricinde ) dün jantla diske bakıyordum yamulmuş dedim kazadan değil yollar çukur dolu bende sert giriyom dedi iyi dedim...dün kontağı açıp motoru elde getirmişti akü boşalmış takviyeyle çalıştırdık servise giderken dolan dedim dolsun diye ne dolancam çalışır vaziyette bırakırım dedi bırakmışda bu gün sabah motor çalışmayınca gidip yeni akü almış sanki motorun başka şeye ihtiyacı yok....bundan sonra bu motorun sadece yağını hava filtresini değiştircem başka hiç bişey yapmıcam ne yaparsa yapsın....allaha emanet olun kazasız belasız

gecmiş olsun kafanı yorma yapılır.hemen vazgecme bu işten sen eski motorcusun:p:p
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
anlamadım kı benzın aldım 3 km yol fln gıttım ıkı kısı sonra teklemeye basladı ve ıstop ettı :salut::salut::salut: tek kısı bınınce elını gazdan cekersen ıstop edıor ve bazen mars basmıor ayak marsını kulanıyorum anlamadım gıttı ya hava hortumu catlamıs olabılırmı
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
anlamadım kı benzın aldım 3 km yol fln gıttım ıkı kısı sonra teklemeye basladı ve ıstop ettı :salut::salut::salut: tek kısı bınınce elını gazdan cekersen ıstop edıor ve bazen mars basmıor ayak marsını kulanıyorum anlamadım gıttı ya hava hortumu catlamıs olabılırmı

buyuk ıhtımal karbüratörde pislik var.elini gazdan çekince egzostan ufak patlama sesi gelıyormu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst