Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
verdıgın bılgıler ıcın tesekkurler
benzını devamlı aynı yerden almaya ozen gosterıyorum
bujı degısmeden oncede yapıyordu degıstı gene aynı :)
gerıye kalanlarıda kontrol ettırecegım
rolantıde tekleme yapmıyor ama bazen gıderken surat 40 yada 50 dede pırlama yapabılıyor bellı olmuyor

ateşleme bobininin tetik ucundan bakmaya başlayabilirsin,buji kablosunu takip edin,çıktığı bobine giren ince kesitli kablonun ucundaki bağlantı klemensi oksitli ya da gevşemiş olabilir.sarsıntılı yollarda daha çok yapıyorsa özellikle..
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
s.a millet antalya merkezden 20 gün önce xmax aldım 2006 kırmızı
4.900 grenajda az bi çatlak var oda görülen birsey değil
250 lik motor için performansı çok güzel beklediğimden iyi çıkdı
birde bunların aküleri bitince dolduruluyormu yenimi alıyoruz
foruma şöyle göz attım elektrik sorunu ve özellikle akü problemlerini yazmış olanlar var
kdzli antalya neredesin
ben kızılarık/konukseverdeyim
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
33419909.jpg

64014736.jpg

ayak basılan yerin altında sürtünme ve minik bir çatlak var
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
hayırlı olsun xburakx allah bi gün banada almayı nasip kısmet eder inş :) biraz bilgi versene bizlere 20 günlük tecrübeler neler memnunmusun yakıtından rahatlıgından fln :)
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
s.a millet antalya merkezden 20 gün önce xmax aldım 2006 kırmızı
4.900 grenajda az bi çatlak var oda görülen birsey değil
250 lik motor için performansı çok güzel beklediğimden iyi çıkdı
birde bunların aküleri bitince dolduruluyormu yenimi alıyoruz
foruma şöyle göz attım elektrik sorunu ve özellikle akü problemlerini yazmış olanlar var
kdzli antalya neredesin
ben kızılarık/konukseverdeyim

hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız inş.Antalya merkezdeyim,problem olursa ulaşabilirsin,forumda bilgilerim var.Akünde bi sorun varsa bile havalar soğuyana kadar bi sorun çıkaracağını sanmıyorum.ara sıra kontağı hiç kapatmadan uzun geziler yaparsan yararlı olur.
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
hayırlı olsun xburakx allah bi gün banada almayı nasip kısmet eder inş :) biraz bilgi versene bizlere 20 günlük tecrübeler neler memnunmusun yakıtından rahatlıgından fln :)

sağol inş alırsın xmax yada başka bir model
yakıt bana göre çok harcıyor ama yeni aldığım için gaza çok abandığım oldu daha yeni sakinleşdim 45-60la gidiyorum bu aralar DD
rürüşü çok rahat sadece trafikde hantal arabaların arasından geçerken aralarda kaldığım oluyor geniş oldğundan başka bir problemim yok


kdzli

hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız inş.Antalya merkezdeyim,problem olursa ulaşabilirsin,forumda bilgilerim var.Akünde bi sorun varsa bile havalar soğuyana kadar bi sorun çıkaracağını sanmıyorum.ara sıra kontağı hiç kapatmadan uzun geziler yaparsan yararlı olur.
Bugün 13:37

eyw sağolasın
ben akünün doldurulup doldurulmadığını bilmiyorum yenisinimi alayım bitince
akü bitince çalıştırma şansım yok hep motorcuya sorayım diyorum yamaha bayisinin(nebioğulları) hemen yanındayım
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
xburakx yakıt çok yakıor derken yani ne yakıor biraz aç konuyu senin xmax enjeksiyonlumu karbüratörlümü çok yakıo deyip korkutma gözümü :))
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
3
Arkadaşlar benim x max orjinal ön cam arıyorum ancak hiç bir yerde bulamadım. Var mı bildiğiniz bi yer?:pr:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
orta hızla gidersen 100kmde 3.9 - 4.1 ortalama

Hayırlı olsun yeni motorunuz , akü bitiren xmax pek kalmadı içiniz rahat olsun , eğer bitirirsede serviste ufak bi müdahale ile o sorunda kalkıyor...
İstanbul şehir içi ortalamam 100 km de 4 lt daha da aşağısını tüketenler de var tabiki...
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
arkadaşlar motokeyfin xmaxı test videosu vardı o videoya ulaşamıorum bilen biri bana link atabilirmi.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
kdzli eyw sağolasın
ben akünün doldurulup doldurulmadığını bilmiyorum yenisinimi alayım bitince
akü bitince çalıştırma şansım yok hep motorcuya sorayım diyorum yamaha bayisinin(nebioğulları) hemen yanındayım

ilk önce şunu belirteyim akü şarjlı pil gibidir,zaten motorun üzerindeyken boşalır ve dolar(marşa basarken deşarj olur,siz yola koyulduğunuzda şarj olur)
akü 2 türlü bitiyor,1.si içindeki plakalar eridiği için akü ömrünü tamamlıyor ve şarj tutmaz hale gelip arızalanıyor.geri dönüşüm kutusuna atın gitsin.
2.si akü şarjdan çok deşarj olduğu için(kısa mesafe sürüp,defalarca marşa basma,farların sürekli açık olması,havaların soğuması..vb) akü zayıflıyor ve marş basamaz hale geliyor.bu durumda söküp dışarda uzun süreli şarja takmak gerekiyor.eğer akü plakaları iyi durumdaysa yeni gibi oluyor.
dışarda şarj işleminden birkaç gün sonra yine sorun yaşarsanız,ya aküde yada şarj sisteminde bir sorun var demektir.
genelde havalar soğumaya başlarken marşa bastığınızda marş motorunun zor döndüğünü farkederseniz,yarın sabah yolda kalmamak için ya bir iki saatlik uzun yol yapın yada aküyü yerinden söküp bi yerlerde uzun süreli şarj ettirin.bu durum sadece x maxlere özgü bir durum değildir,tüm akü sistemli araçlar için geçerlidir.
umarım açıklayıcı olmuştur.kolaygele.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
arkadaşlar motokeyfin xmaxı test videosu vardı o videoya ulaşamıorum bilen biri bana link atabilirmi.

Bulursam linkini yollarım sana...
belkibiliyorsundur ama şu linke bir bak sayfa 62 ve sonrasını okuyabilirsin...

xmax - xciting 250 - x7250 ve runner 200 karşılaştırılması mevcut...
http://www.dijimecmua.com/2teker/104/index/

Dün akşam cadde taraflarında xmax + xciting 250 + x9 250 kalkış yaptık...

yaklaşık 200 metre kadar tam gaz gittik...Xmax bariz bi şekilde arayı açtı arkasından xciting geldi en sonda x9250 geldi...Tabi motorların ağırlık farklılığı var bunlarda etken...
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
bende bakdım bulamadım xmax camı
cam yok peki aynalarıda sökünce nasıl bir şekil çıkar denedin mi
hoşunada gidebilir belki
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
bi de bana yardımcı olursanız acayip mutlu olucam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:29 ----------




baktım orayla da irtibata geçtim ancak tık yok :pale:

Geriye 2 seçenek kalıyor.. sanırım kappa nın uzun bir camı vardı onu araştıracaksın. Ya da xmax i olan bi tanıdığından rica edeceksin camını sökeceksiniz bu cam yapma işini bilen bir pleksici bulucaksınız aynısından ürettireceksin...Hemde çok daha ucuza yapıyorlar...
Bi arkadaşım beverly 500 crusiser a öyle bi yöntemle cam yaptırmıştı...
Bak beverly deki cam pleksicide yapıldı...
img0058fj.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
teşekkürler tamyak test güzelmiş xmax okuduklarıma göre daha avantajlı bu dahada hoşuma gitti :))
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
Ya benim istedigim konforlu bi patapatım olsun kanuni yarım otomatik vardı gecen sattım şimdi askere gidicem geldigim gibi alıcam büyük ihtimal ikinci el xmax alıcam uzun yol yapmak istiyorum ve rüzgarla boğuşmak istemiyorum burgman 400 e aklım gidiodu bi ara ama boyutları büyük geldi xmaxı henüz kullanma şansım olmadı o zaman kararım daha net olucak eminim ama bizim buralarda xmaxın x i bile yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst