cbr 600 rr almalımıyım ?

Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
10
slm herkeze öncelikle 5 senedir 150 cc motor kullanmaktayım ehliyetimde var şimdi ciddi bir şekilde 600 lük motor düşünüyorum benm gibi 150 den 600 e gecen varmı çevremdeki insanlar cok tehlikeli olduğunu söylüyor özellikle 600 lük kullananların görüşlerini beklerim (bu arada 600 lük olmasada vitesli motor tecrübem var) :D
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
5 sene değil 15 senede 150 lik bir motor kullanmam, birden bire 600lük bir canavarı kullanabileceğin anlamını taşımıyor.. çok ama çok farklı şeyler. .senin bindiğin 150 lik motorla 5 viteste zorla gördüğün km.yi o makinalar 1. viteste görüyor..
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
10
5 sene değil 15 senede 150 lik bir motor kullanmam, birden bire 600lük bir canavarı kullanabileceğin anlamını taşımıyor.. çok ama çok farklı şeyler. .senin bindiğin 150 lik motorla 5 viteste zorla gördüğün km.yi o makinalar 1. viteste görüyor..

tavsiyen nedr? ne sekılde 600 luk motora gecmem gerekıyor?
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
46
tavsiyen nedr? ne sekılde 600 luk motora gecmem gerekıyor?

Kardeşim bakma sen onlara 5 sene kullanman yeterli 150 cclik motosiklet ile 250 cc motosikletler arasında pek fark yok zaten anlayacağın 600e geçiş yapmak için kullanabileceğin daha düşük ccli bir motosiklet yok gönül rahatlığı ile alabilirsin.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
olaya 600 lük diye bakma. 10 beygirden 120 beygire çıkıyorsun. onun yerine 60-70 beygirlik bir 600 lük sana daha iyi gider
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
600cc ye geçeceksen eğer, 600cc kasası kadar kalıplı bir kasaya sahip olan Hyosung GT250R öneririm...
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Kardeşim bakma sen onlara 5 sene kullanman yeterli 150 cclik motosiklet ile 250 cc motosikletler arasında pek fark yok zaten anlayacağın 600e geçiş yapmak için kullanabileceğin daha düşük ccli bir motosiklet yok gönül rahatlığı ile alabilirsin.

Bak işte bu mantıkda ki arkadaşlar seni en doğru şekilde yönlendirir emin olabilirsin, bizlere ne gerek var..
Haydi geçmiş olsun
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
46
Bak işte bu mantıkda ki arkadaşlar seni en doğru şekilde yönlendirir emin olabilirsin, bizlere ne gerek var..
Haydi geçmiş olsun

Mantıkla ne alakası var sen ne tavsiye ediyorsunki? Gidip onca para bayılıp hyosung 250 r alıp ondan sonrada 600lüğe geçebilir çok parası varsa tabi.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
600 cc yada daha büyük motor kullanmak için belirli bir süre yada km motor kullanmış olmak gibi bir standart yok.
Kendine güveniyorsan , Ben 120ps bir motor kullanabilecek fiziksel ve bedensel olgunlukta ve yeterlilikteyim diyorsan alabilirsin.
Tabiki kullandığın diğer motorlara benzemeyecektir. İlk aldığında acemilik çekeceksin, daha temkinli kullanmaya başlayacaksın ve zamanla alışacaksın....
Bence alınabilir ama bunun kararını sen vermelisin başkası değil.
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
10
fıkrınızı paylastıgınz ıcın hepınıze tsk ederm acıkcası tecrube kazanmak ıcın hyosung 250 den sonra 600 motora gececk maddı ve sabrım yok:) zaten oturdugumz yerde motor surmeye el werıslı 1 aya kadar mah. de gıt gel yaparak pratıgı kapablcgımı dusunuyorm bu arada hayallarımi susleyen honda 2009 lımıted edıtıon mavi sıyah :) kısmetse olacak ıns...
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
46
fıkrınızı paylastıgınz ıcın hepınıze tsk ederm acıkcası tecrube kazanmak ıcın hyosung 250 den sonra 600 motora gececk maddı ve sabrım yok:) zaten oturdugumz yerde motor surmeye el werıslı 1 aya kadar mah. de gıt gel yaparak pratıgı kapablcgımı dusunuyorm bu arada hayallarımi susleyen honda 2009 lımıted edıtıon mavi sıyah :) kısmetse olacak ıns...

Hayırlı olsun şimdiden.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Herşeyi maddiyatla alabilirsin ama sağlığını,kolunu,bacağını veya hafızanı asla alamazsın.

Bende 4-5 senedir farklı farklı motosikletlere bindim.

O paraya onu vereceğine git 600 cc al diyen arkadaşlara diyorum bunu

Benimde sıfır model hayabusa alacak param var. şimdi ben hyosung alıp niye paramı boşa atıyim di mi?

Ben bunu hiç düşünememiştim ya. :pr::pr::pr:

Tecrübe dediğin nedir ki, 2 caddeye çıkarım. 2 kolay yerde makas yaparım, 1 ayda hemen kaparım SS'yi. 2 kezde uzun yola gittin mi tamamdır.
Sonra vay benim karşıma çıkana, hepsini ezer geçerim hızda.
ilk virajdada altımdaki canavarı 125 cc zannedip ona göre davranırım ya alamam virajı, ya da bi bayrağın rüzgarda savrulduğu gibi motorun üstünde savrularak bi direğe bi bankete, bi bariyere uçarım.

İlk kez SS ile başlayıp kaza yapmayanların şansı var.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim bakma sen onlara 5 sene kullanman yeterli 150 cclik motosiklet ile 250 cc motosikletler arasında pek fark yok zaten anlayacağın 600e geçiş yapmak için kullanabileceğin daha düşük ccli bir motosiklet yok gönül rahatlığı ile alabilirsin.

Ne diyorsunuz siz ya?
Çok kolay saniyorsunuz herhalde bu işleri?
Ne demek ''Bakma sen onlara'' ? Adam 5 sene 150 cc kullanmış ama kaç kilometre yol kat etmiş bu 5 yıl içinde ?
5 yıl içinde 2000 kilometre yapmış bir insana 600 cc racing al diyebilirmisin?
Bu 2000 kilometre zaten altındaki motora adapte olmasına bile yetmez.
Bence direk olarak fikir beyan etmeyin.
İlk olarak sorular sorun ve kaç kilometre tecrübesi olduğunu anlamaya çalışın.
Kimseye sebep olmayın..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
fıkrınızı paylastıgınz ıcın hepınıze tsk ederm acıkcası tecrube kazanmak ıcın hyosung 250 den sonra 600 motora gececk maddı ve sabrım yok:) zaten oturdugumz yerde motor surmeye el werıslı 1 aya kadar mah. de gıt gel yaparak pratıgı kapablcgımı dusunuyorm bu arada hayallarımi susleyen honda 2009 lımıted edıtıon mavi sıyah :) kısmetse olacak ıns...

Mert dostum 250den 600 cc ye geçecek maddi ve sabrım yok diyosun fakat dediğin motosiklet, 5-6 bin lira değil. 15-20 arası belki daha fazladır bilmiyorum. hyosungu alınca paran boşa gitmeyecek ki. zarar etsen etsen 1.000 tl ile zarar edersin. 1 sene sonra istediğin motoru tekrar alabilirsin...

600 cc yedek parça fiyatı olarak ta 250 cc den pahalı, 250 cc de yapacağın bi kaza ( allah göstermesin ) ile 600 cc de yapacağın kazanın sana faturaları farklı olabilir.
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
46
Herşeyi maddiyatla alabilirsin ama sağlığını,kolunu,bacağını veya hafızanı asla alamazsın.

Bende 4-5 senedir farklı farklı motosikletlere bindim.

O paraya onu vereceğine git 600 cc al diyen arkadaşlara diyorum bunu

Benimde sıfır model hayabusa alacak param var. şimdi ben hyosung alıp niye paramı boşa atıyim di mi?

Ben bunu hiç düşünememiştim ya. :pr::pr::pr:

Tecrübe dediğin nedir ki, 2 caddeye çıkarım. 2 kolay yerde makas yaparım, 1 ayda hemen kaparım SS'yi. 2 kezde uzun yola gittin mi tamamdır.
Sonra vay benim karşıma çıkana, hepsini ezer geçerim hızda.
ilk virajdada altımdaki canavarı 125 cc zannedip ona göre davranırım ya alamam virajı, ya da bi bayrağın rüzgarda savrulduğu gibi motorun üstünde savrularak bi direğe bi bankete, bi bariyere uçarım.

İlk kez SS ile başlayıp kaza yapmayanların şansı var.

Adam ne yapsın parası yoksa? 150 cc-250cc-500cc-600cc böyle mi yapsın ?
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Ne diyorsunuz siz ya?
Çok kolay saniyorsunuz herhalde bu işleri?
Ne demek ''Bakma sen onlara'' ? Adam 5 sene 150 cc kullanmış ama kaç kilometre yol kat etmiş bu 5 yıl içinde ?
5 yıl içinde 2000 kilometre yapmış bir insana 600 cc racing al diyebilirmisin?
Bu 2000 kilometre zaten altındaki motora adapte olmasına bile yetmez.
Bence direk olarak fikir beyan etmeyin.
İlk olarak sorular sorun ve kaç kilometre tecrübesi olduğunu anlamaya çalışın.
Kimseye sebep olmayın..

haklısın abi. :cat:

bende geçenlerde pilotların forumuna üye oldum, pilot daha acemi bi subaymış. dedim ki : takla açarak 100 km git hiç bişey olmaz dedim. şaşırdı ve bana hak verdi. Hemen yarın deniyecem dedi :p :p :p
Tabiki öyle bişey olmadı :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------

Adam ne yapsın parası yoksa? 150 cc-250cc-500cc-600cc böyle mi yapsın ?

Sn. Ozan Turan. mert dostumuzun almak istediği motosiklet 18-20 bin tl arasında. parası olmayan bi insan böyle bi motosiklet almayı aklından geçirir sadece, ama sadece geçirir.
para açısından bakılacak bi olay değil bu.
1 sene sonra istediği motosikleti yine alacak. 1 sene sonra hyosung'u sattığında 1.000 tl altına verecek. istediği motosiklette yerinde sayacak değil ya o da düşecek.


Adam ne yapsın parası yoksa. ilk kazasında 3-4 bin masraf çıknca da ancak bakar motosiklete. mert bu lafım senin için geçerli değil yanlış anlama lütfen.
Ozan beyin söylediğinin mantığına karşılık verilmiş bi cevap sadece.
bütün paramı 600 cc ye verip sonra kazada ( ALLAH GÖSTERMESİN!) masrafını karşılayamayacaksam asla almam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

tavsiyen nedr? ne sekılde 600 luk motora gecmem gerekıyor?

Dostum mert, bende senin gibi 600 cc düşünüyordum, dedim almışken 600 cc alayım dedim. Sonra foruma üye oldum. Deneyimli, arkadaşlarım, abilerime SS kullanıcıları konusu altında sorduğumda. direk 250 cc yi söylediler.
Ülkemizde böyle bi seçenek böyle bi imkan varken bunu yapmak bence en mantıklısı.
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
ben suan 150 cc lik bi motr kullanıyorum ama açıkçası kendımı hala hazır hissetmiyorum (45000 km gibi uzun bi yol yapmama rağmen)aslında km hiç önemli değil asıl önemlı olan kendini buna hazır hissetmen ,beceri bi anda kazanılmıor ama ufaktan başlaman daha mantıklı 500 luk naked mesela sağlığın için;)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşım tabiki kullanırsın bir şekilde fakat hiçte sağlıklı olmaz.Ve buradaki sağlık kelimeside seninkini kastediyor.. 98 senesinden bu yana motosiklet kullanıyorum. Fazlası ile tecrübem var fakat 800 cc marauder den inip R6 ya bindim ve bütün değerlerim alt üst oldu. Diğer arkadaşın da dediği gibi bu aletler 1. viteste 130 ila 160 km arası hızlara ulaşabiliyorlar. Ve 10 bg den 130 bg e geçmek kolay değil. Ki ben 250 kg lik tork canavarı 75 bg makineden R6 ya oturdum ve vazgeçtim. Şuanda daha yumuşak bir motor olan gsx600f bakınıyorum. Bir yada iki yıl kullanmadan geçeceğimi sanmam.
Ölmek için değil keyif alarak sağlıklı bir şekilde kullanmak için doğru olan ne ise onu yapmalısın. Kötü örnekten örnek olmaz. Kullanan vardır ama sen yineden doğru olanı yap.
Herkes kırmızı ışıkta geçer ve birşey olmaz fakat ben yinede geçmem . Umarım anlatabilmişimdir.
Yada bir 600rr a artçı ol ne demek istediğimi anlarsınız.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ben 2 senede sıfır motorumu 16.ooo km yaptım(cbf 150).Şahsen arkadaşımdan 600 lük motosiklet alıp bi tur bile binem. Yahu cbf 600 ile cbr 600 arasında bile bg farkı var. 150 cc bisiklet kalır.Dalga mı geçiyosunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst