- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
Geçmiş olsun. Umarım size bir şey olmamıştır. Yoksa ayna kırılmış, motor patlamış hiç önemli değil.
motordan düştüm arkdaşlar. yolda tedaşın eştiği çukurlar vardı.ama üstünü örtmüşler artık hemen hemen yol seviyesindeydi giderken kaldırımda yürüyen bi kıza bakıyordum önüme baktığımda araba duruyordu önümde o çukurdan yavaş geçmek için yolun ortasında yavaşlamış çarpmamak için ön frene asıldım galiba o sırada düştüm sağ yana sağ aynanın camı kırıldı fotoğra koymak istiyorum ama nasıl kyoucam?
düştüğüm motor cbf değil ps.birde aynanın sadece camı kırıldı sapı çerçevesi sapasağlam çizik bile yok sadece uygun bir ayna yerleştirilecek o kadar sanayiden bulabilirim belki bilmiyorum
Teşekkür ederim sağolun.sağ aynanın CAMI 45 tl mi?
motordan düştüm arkdaşlar. yolda tedaşın eştiği çukurlar vardı.ama üstünü örtmüşler artık hemen hemen yol seviyesindeydi giderken kaldırımda yürüyen bi kıza bakıyordum önüme baktığımda araba duruyordu önümde o çukurdan yavaş geçmek için yolun ortasında yavaşlamış çarpmamak için ön frene asıldım galiba o sırada düştüm sağ yana sağ aynanın camı kırıldı fotoğra koymak istiyorum ama nasıl kyoucam?
Sadece camı değil, komplesi 45 TL. Tek cam satılmaz. Sanayide takılan aynalar çok sağlıklı olmayabiliyor. Bence sağlığınızdan daha değerli değil, orjinal parça tercih edin.
Hakan bey arkadaş cbf150 ile düşmemiş, düştüğü motor PS150i.
aydoganx,
yine ben:) birşey sorcam sana. motoru ilk çalıştırdığımda şayet bir süre (2-3 dakika) gaz vermezsem hemen stop ediyor. sonra bırakınca normal rölantiye geçiyor (pat pat diye çalışıyor). bu arada gaz vermek yerine jikle yi de çekmeyi denedim ama o da pek işe yaramadı. yani jikle yi çekince normalde gaz sesinde belirgin yükselme olması gerekmez mi??benimkinde hiçbir değişiklik olmuyor da. ben mi yanlış yapıyorum. bi yardımcı olabilirsen sevinirim patron.
dogan
FarkındayımPS150 Aynası bizde 45 TL ve orjinal
aydoganx,
yine ben:) birşey sorcam sana. motoru ilk çalıştırdığımda şayet bir süre (2-3 dakika) gaz vermezsem hemen stop ediyor. sonra bırakınca normal rölantiye geçiyor (pat pat diye çalışıyor). bu arada gaz vermek yerine jikle yi de çekmeyi denedim ama o da pek işe yaramadı. yani jikle yi çekince normalde gaz sesinde belirgin yükselme olması gerekmez mi??benimkinde hiçbir değişiklik olmuyor da. ben mi yanlış yapıyorum. bi yardımcı olabilirsen sevinirim patron.
dogan
PS de su soğutmalı olmasıyla iddialı bir motor. Daha önce yeni aldığın için sormamıştım. Nasıl bir motor bu PS?
Kırmızı olan kısım çok dikkatimi çekti,gerçekten helal olsun,kolay kolay kimse bukadar açıkca ve yaptığı hatasını kamofile etmeden direk,olanı söylemezdi diye düşünüyorum...
Tekrardan geçmiş olsun:rendeer:
İnş. bulursun, benim de aynanın camı düşmüştüde sanayide bulamamıştık.
@Adrion
Geçmiş Olsun.
aydoganx,
yine ben:) birşey sorcam sana. motoru ilk çalıştırdığımda şayet bir süre (2-3 dakika) gaz vermezsem hemen stop ediyor. sonra bırakınca normal rölantiye geçiyor (pat pat diye çalışıyor). bu arada gaz vermek yerine jikle yi de çekmeyi denedim ama o da pek işe yaramadı. yani jikle yi çekince normalde gaz sesinde belirgin yükselme olması gerekmez mi??benimkinde hiçbir değişiklik olmuyor da. ben mi yanlış yapıyorum. bi yardımcı olabilirsen sevinirim patron.
dogan