- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 35
iyi bakamıyorsun demekki aydıngözler zayıflamış
sonbahar bozcaadanın tam zamanıdır. geçen sene gitmiştik çok da keyif almıştık. işine yararsa ilgili topiğin linki
http://www.motosiklet.net/forum/etk...B0-04-06-%5D-gezimiz-wallace-and-viper75.html
Harika bir gezi olmus link icin cok tesekkur ederim...