[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Harika bir gezi olmus link icin cok tesekkur ederim...

teşekkürler. türkiye sınırları içinde epey kilometre yol yaptım. bozcaada mutlaka gidilmesi görülmesi hatta yaşanması gereken yerlerden birisi. özelliklede sezon sonu sonbahar yada sezon başı ilkbaharda.

yeni katılan arkadaşlara da hoşgeldiniz diyorum
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ben de size ALO diyoruuum......:queen::queen::queen:

Alo diyen dillerini yerim senin:) :queen:
yaw görüşemedik epeydir. nasıl keyifler ihtiyar? yeni oyuncağına alıştın mı iyice?

alooooo ........................

sana da alo. ne o reklam mı aldık siteye. deterjancı mı olduk:)
naber kaptanım nasıl keyifler?

Herkese iyi akşamlar.... :rendeer:
yaw tam muhabbet edecektik gitmişsiniz. hadi bakalım benden de herkese iyi geceler. bu gece hasanla evleri dolaşacağız üstü açık uyuyanların üstünü örteceğiz, klima açık uyuyanların klimalarını ayarlayacağız, sahura kalkamayanları sahura kaldırıp çorba içireceğiz. bunlarda yetmezse sabah bir de işe bırakacağız. daha da napalım size:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar meraba , izmirden aranıza yeni katıldım , diğer MT li arkadaşlar ile birlikte gezilere katılmak isterim fakat hep 600 cc lik makinalarla bi yerlere geziler oluyo veya yolda bana öyle denk geliyo , aranıza katılmak için illa 600 cc lik makinamız olması gerekiyo saygılar herkezin yolu açık olsun
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
mt izmir gezilerinde bende 600 lük makinaya rastlamadım. başka gruplar olabilir. forumu takip edin zaman zaman gezi yapılıyor.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Arkadaşlar herkese mrb ;) yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz ;)

Haberi ben vereyim hemen : Tuncerin artık motosikleti yokkk :) :) Zorla aldık elinden :)

Tuncerim Motosikleti helal et :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
6
evet doğru , başka gruplar olabilir haklısın , bi kaç gündür forumu daha sıkı takip etmeye başladım , herhangi bir gezi organizasyonunda aranızda bulunmaktan mutluluk duyarım arkadaşlar , tekeriniz düz bassın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende aranıza yeni katıldım yeni motorcuyum yani.
Pazartesi ehliyet kursuna başlıyorum ehliyetimi aldıktan sonra 100'lük Cup'umla her yere gelebilirim. :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhaba,
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler.


Arkadaşlar herkese mrb ;) yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz ;)

Haberi ben vereyim hemen : Tuncerin artık motosikleti yokkk :) :) Zorla aldık elinden :)

Tuncerim Motosikleti helal et :)

Millet okur okumaz ne alaka,nasıl yani gibi cümleler kurar heralde :) Dün wallace okur okumaz aradı zaten,ondan öğrendim foruma yazdığını.
Güle güle kullanın,helal olsun.. :)
Kazasız belasız..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkese merhaba,
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler.




Millet okur okumaz ne alaka,nasıl yani gibi cümleler kurar heralde :) Dün wallace okur okumaz aradı zaten,ondan öğrendim foruma yazdığını.
Güle güle kullanın,helal olsun.. :)
Kazasız belasız..
Ne aldın?... Yeni mötörün hayırlı olsun mu?... :p
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Millet okur okumaz ne alaka,nasıl yani gibi cümleler kurar heralde :) Dün wallace okur okumaz aradı zaten,ondan öğrendim foruma yazdığını.
Güle güle kullanın,helal olsun.. :)
Kazasız belasız..

Tuncerim sağolasın, çok uğraştırdık yorduk seni. Düşündüğümüzden çok daha iyi geldi motosiklet. Allah senden razı olsun :) :):cherry:
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
7
arkadaslar MOTORUMU SATIYORUM haberiniz olsun.KEEWAY LAND CRUİSER 250. motor 1650 km de kazasız belasızdır.isteyenler cep ten mesaj atarlarsa sevinirim.motor İZMİR DEDİR.
CEP : 0 554 344 11 83
KAZASIZ GÜNLER HERKESE...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst