- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
bence adanın yanında bir de ankara görmüş gibi.. bu arda alper abinin fazeri hayırlı olsun
İki gün işkence çektirdim ona..... :cherry::cherry::cherry::cherry:
bence adanın yanında bir de ankara görmüş gibi.. bu arda alper abinin fazeri hayırlı olsun
bence adanın yanında bir de ankara görmüş gibi.. bu arda alper abinin fazeri hayırlı olsun
İki gün işkence çektirdim ona..... :cherry::cherry::cherry::cherry:
Merhaba İsmim Özgür 4 sene önce dishchy nickiyle üyeydim ama silinmiş.... Akşam katılmak isterim nerde bu helikoptewr pisti tarif eder misiniz?
Akşam inciraltında helikopter pistinde ufak çaplı bir toplaşma yapıcaz..Gelenleri bekleriz..
Hasan'cım eline sağlık.![]()
Candan karşılamanız ve konukseverliğiniz için hepinize çok teşekkür ederiz arkadaşlar, gerçekten keyifli vakit geçirdik ve sizinle tanıştığımıza çok memnun olduk.
Murat'a da bizi evinde misafir ettiği için ayrıca teşekkürler.
İnşallah kısa zamanda tekrar görüşürüz ve biz de sizi İstanbul'a bekleriz.
Bu arada biz 2 gündür yol yorgunluğu ve işe başlamanın telaşıyla henüz fotoğrafları upload edip başlık açamadık ama, en kısa zamanda başlık da açılacak.![]()
Akşam inciraltında helikopter pistinde ufak çaplı bir toplaşma yapıcaz..Gelenleri bekleriz..
ya gelmeyi isterdim ama akşam maç seyredecektim. seyrettimde 4 tane de attık sevindim.
kardeşim ne demek. her zaman bekleriz.
Abicim malum ben geriden takip ediyorum olayları, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah. :cat:
:
Teşekkür ederim..Darısı size.... :rendeer::rendeer:
Öyle çok gerilerde de durma.... :wiinkk::cherry:
Akşam inciraltında helikopter pistinde ufak çaplı bir toplaşma yapıcaz..Gelenleri bekleriz..
alp_tunay hocam Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.:cat:
Murat abi bunlar benden sana gelsin...
Sayın 329. kd :cherry: Yada diyer adıyla 329. poşet tertibi :queen::rendeer:
Bu arada buradan da yazmış olayım Alper abim yeni motorun hayırlı olsun yakında görücez yeni kızını...
İyi dileklerini sunan tüm arkadaşlara teşekkürler..... Daha iyileri sizlerin olsun....
Bekircan maşşallah siyah bereleri takmışsın..Tankçı da değilsin ki neden siyah bere?..
Yakışmış ama lan kerata.... Bence sen kal askerde... Teskere bırak...![]()