[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
52
selamlar arkadaşlar. size bi kaç sorum olucak. bu yaz sonu (eylül başı ) 1 haftalık bir gezi planım var. minik bir ege turu yapmayı planlıyorum. aklımdaki rota ; muğla (başlangıç) bodrum - milas -söke - kuşadası - çeşme -izmir -aydın - muğla .
bodrum da kalma problemim yok fakat kuşadası ve çeşme için önerilerinizi bekliyorum ,ekonomik pansiyonlar veya çadır camping alanları için. bir de kesinlikle git gör dediğiniz biyerler varmı bu rota üstünde veya civarlarında ? ( bu arada balık manyağıyımdır :p kıyıdan tutabileceğim yerler varmıdır ? )
şimdiden çok teşekkürler ...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hasan'cım eline sağlık. :)
Candan karşılamanız ve konukseverliğiniz için hepinize çok teşekkür ederiz arkadaşlar, gerçekten keyifli vakit geçirdik ve sizinle tanıştığımıza çok memnun olduk.
Murat'a da bizi evinde misafir ettiği için ayrıca teşekkürler. :)
İnşallah kısa zamanda tekrar görüşürüz ve biz de sizi İstanbul'a bekleriz.

Bu arada biz 2 gündür yol yorgunluğu ve işe başlamanın telaşıyla henüz fotoğrafları upload edip başlık açamadık ama, en kısa zamanda başlık da açılacak. :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
alper abi patlatmış pompayı,

emre ya fotoları görünce üzüldüm, hiç haberim olmadı siteye bakmadığımdan yoğun çalışıyorum ama kaçıp yarım saat olsa ugramak isterdim hoş geldiniz hoş gittiniz inş yeşime selam
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Akşam inciraltında helikopter pistinde ufak çaplı bir toplaşma yapıcaz..Gelenleri bekleriz..
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Merhaba İsmim Özgür 4 sene önce dishchy nickiyle üyeydim ama silinmiş.... Akşam katılmak isterim nerde bu helikoptewr pisti tarif eder misiniz?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhaba İsmim Özgür 4 sene önce dishchy nickiyle üyeydim ama silinmiş.... Akşam katılmak isterim nerde bu helikoptewr pisti tarif eder misiniz?

Özgürcüm merhaba. helikopter pisti tam olarak İnciraltı Kır kahvesinin devamında Gurmenin hizasında olan geniş boş alandır. turkuazı geç devam et sahilden gurme hizasında dur.

Akşam inciraltında helikopter pistinde ufak çaplı bir toplaşma yapıcaz..Gelenleri bekleriz..

ya gelmeyi isterdim ama akşam maç seyredecektim. seyrettimde 4 tane de attık sevindim.


Hasan'cım eline sağlık. :)
Candan karşılamanız ve konukseverliğiniz için hepinize çok teşekkür ederiz arkadaşlar, gerçekten keyifli vakit geçirdik ve sizinle tanıştığımıza çok memnun olduk.
Murat'a da bizi evinde misafir ettiği için ayrıca teşekkürler. :)
İnşallah kısa zamanda tekrar görüşürüz ve biz de sizi İstanbul'a bekleriz.

Bu arada biz 2 gündür yol yorgunluğu ve işe başlamanın telaşıyla henüz fotoğrafları upload edip başlık açamadık ama, en kısa zamanda başlık da açılacak. :)

kardeşim ne demek. her zaman bekleriz.
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Akşam inciraltında helikopter pistinde ufak çaplı bir toplaşma yapıcaz..Gelenleri bekleriz..

Abicim malum ben geriden takip ediyorum olayları, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah. :cat:

ya gelmeyi isterdim ama akşam maç seyredecektim. seyrettimde 4 tane de attık sevindim.


kardeşim ne demek. her zaman bekleriz.

Maç izleme & Skor --> Evet kesinlikle :cherry::queen::queen:

Yeşim & Emre --> Wallace'me katılıyorum, lütfen bu sefer ben varken gelin de sizinle ben de görüşebileyim :) Zaten bunu saymayız :queen:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
alp_tunay hocam Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Murat abi bunlar benden sana gelsin...

Sayın 329. kd :cherry: Yada diyer adıyla 329. poşet tertibi :queen::rendeer:

39258_1480659369994_1039096426_1428041_58853_n.jpg


39258_1480659409995_1039096426_1428042_1782783_n.jpg


39475_1480659810005_1039096426_1428043_7209855_n.jpg


39258_1480659329993_1039096426_1428040_7287637_n.jpg


39475_1480659850006_1039096426_1428044_2414328_n.jpg



Bu arada buradan da yazmış olayım Alper abim yeni motorun hayırlı olsun yakında görücez yeni kızını...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyi dileklerini sunan tüm arkadaşlara teşekkürler..... Daha iyileri sizlerin olsun....

Bekircan maşşallah siyah bereleri takmışsın..Tankçı da değilsin ki neden siyah bere?..

Yakışmış ama lan kerata.... Bence sen kal askerde... Teskere bırak... :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
alp_tunay hocam Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.:cat:

vay alico kardeşim nasılsın?

Murat abi bunlar benden sana gelsin...

Sayın 329. kd :cherry: Yada diyer adıyla 329. poşet tertibi :queen::rendeer:

Bu arada buradan da yazmış olayım Alper abim yeni motorun hayırlı olsun yakında görücez yeni kızını...


valla bekir üstüme alınmadım. niye dersen ben 331. poşet tertibiydim. bu arada alt devre alt devreliğini bilmeli. yoksa alayına gider yaparım:) birde o tankın hali ne leş gibi. ne biçim kullanıyorsunuz ordu malını. yap bakayım bana bakımın tanımını:queen:


İyi dileklerini sunan tüm arkadaşlara teşekkürler..... Daha iyileri sizlerin olsun....

Bekircan maşşallah siyah bereleri takmışsın..Tankçı da değilsin ki neden siyah bere?..

Yakışmış ama lan kerata.... Bence sen kal askerde... Teskere bırak... :)

valla bencede. kalsın siyah bereli bereli.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst