- Katılım
- 6 Ağu 2007
- Mesajlar
- 266
vay alico kardeşim nasılsın?
Çok sağol hocam idare ediyoruz.Hafta sonları yollarda hafta içi çalışmaya devam..... Ama hep takipteyiz.:cat:
vay alico kardeşim nasılsın?
Çok sağol hocam idare ediyoruz.Hafta sonları yollarda hafta içi çalışmaya devam..... Ama hep takipteyiz.:cat:
Akşam İnciraltı helikopter pistindeyiz.....vay alico kardeşim nasılsın?
valla bekir üstüme alınmadım. niye dersen ben 331. poşet tertibiydim. bu arada alt devre alt devreliğini bilmeli. yoksa alayına gider yaparımbirde o tankın hali ne leş gibi. ne biçim kullanıyorsunuz ordu malını. yap bakayım bana bakımın tanımını:queen:
valla bencede. kalsın siyah bereli bereli.:queen:
Bakım sana sadece GESTAY yazsam yeterli olurmu ?:cherry:
Akşam İnciraltı helikopter pistindeyiz.....
Gelmek isteyen olursa bekleriz.... :cat:
gestay a bir de 2B eklemek gerekmez mi?Bakım sana sadece GESTAY yazsam yeterli olurmu ?:cherry:
Selamlar arkadaslar,
CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip donecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, Honda Yukselise gotureyim mi?
Gidis donus tahmini 700 Km ye yakin yol yaparim herhalde her turlu tavsiye ve uyariniza ihtiyacim olacak. Ayrica Eylul ayinin son haftasi icin planladigim seyahate katilmak isteyen arkadas olursa basimin ustunde yeriniz var...
yukselişe gotur kardeşim yardımcı olurlar, hem motorun neresi nerden sokuluyor biliyorlar.
bozcaada istanbuldamıydı bilmiyorumda![]()
wallace naber nasilsin?? cimlerde goremiyorum seni?
Selamlar arkadaslar,
CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip donecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, Honda Yukselise gotureyim mi?
Gidis donus tahmini 700 Km ye yakin yol yaparim herhalde her turlu tavsiye ve uyariniza ihtiyacim olacak. Ayrica Eylul ayinin son haftasi icin planladigim seyahate katilmak isteyen arkadas olursa basimin ustunde yeriniz var...
tamam burakçım nasılsın bu arada?satılık ybr arıyorum varsa eşi dostu satacak olan bana haber verirmisiniz ?
hoşgeldin dediğin yerle ilgili bir fikrim yokmerhaba arkadaşlar arnızda yeniyim acaba bu basmanedki cınık kardeşlerin yerini bilen varmı biyardım
Hepinize merhabalar;Ramazan ayınız mübarek olsun.Bende aranıza bugün katıldım umarım kabül dersiniz ancak sizler 3-4 ay bekleteceğim.Malüm öncelikle uzun vadede taksitle sıfır 2006 model Kırmızı Ramzey QM-250 aldım.Bunnla birlikte bu ve önümüzdeki ay ehliyet sınavına giriyorum her ne kadar B ehliyetim olsada A2 almak bir başka.Bununla birlikte belki motorumu kurban bayramına kadar teslim almış ve tüm plaka işlerini bitirmiş olurum çünki zamandan ziyada hepsi paraya dayanıyor.Sonunda 20 yıllık motosiklet hayalim gerçek olmak üzere maddi sıkıntılar nedeni ile bir türlü alamamıştım sonunda başardım hayırlısı olsun.Bu arada kendim çalıştığım özel sektör dışında Profesyonel Ahşap Model Gemi Sanatçısıyım.
Saygı ve Sevgilerimle.
Herkese merhaba..
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldi:cat: