[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
vay alico kardeşim nasılsın?




valla bekir üstüme alınmadım. niye dersen ben 331. poşet tertibiydim. bu arada alt devre alt devreliğini bilmeli. yoksa alayına gider yaparım:) birde o tankın hali ne leş gibi. ne biçim kullanıyorsunuz ordu malını. yap bakayım bana bakımın tanımını:queen:




valla bencede. kalsın siyah bereli bereli.:queen:
Akşam İnciraltı helikopter pistindeyiz.....
Gelmek isteyen olursa bekleriz.... :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Ne işim olur benim tankla mankla ben ak-47 + mg-3üme bakarım gerisi beni ilgilendirmez tankçılar ne işe yarıyo yapsın itneler :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Selamlar arkadaslar,

CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip donecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, Honda Yukselise gotureyim mi?

Gidis donus tahmini 700 Km ye yakin yol yaparim herhalde her turlu tavsiye ve uyariniza ihtiyacim olacak. Ayrica Eylul ayinin son haftasi icin planladigim seyahate katilmak isteyen arkadas olursa basimin ustunde yeriniz var...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Selamlar arkadaslar,

CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip donecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, Honda Yukselise gotureyim mi?

Gidis donus tahmini 700 Km ye yakin yol yaparim herhalde her turlu tavsiye ve uyariniza ihtiyacim olacak. Ayrica Eylul ayinin son haftasi icin planladigim seyahate katilmak isteyen arkadas olursa basimin ustunde yeriniz var...

yukselişe gotur kardeşim yardımcı olurlar, hem motorun neresi nerden sokuluyor biliyorlar.

bozcaada istanbuldamıydı bilmiyorumda :)
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
94
merhaba arkadaşlar arnızda yeniyim acaba bu basmanedki cınık kardeşlerin yerini bilen varmı biyardım
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
wallace naber nasilsin?? cimlerde goremiyorum seni?

iyi bakamıyorsun demekki aydın:) gözler zayıflamış:)

Selamlar arkadaslar,

CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip donecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, Honda Yukselise gotureyim mi?

Gidis donus tahmini 700 Km ye yakin yol yaparim herhalde her turlu tavsiye ve uyariniza ihtiyacim olacak. Ayrica Eylul ayinin son haftasi icin planladigim seyahate katilmak isteyen arkadas olursa basimin ustunde yeriniz var...

sonbahar bozcaadanın tam zamanıdır. geçen sene gitmiştik çok da keyif almıştık. işine yararsa ilgili topiğin linki
http://www.motosiklet.net/forum/etk...B0-04-06-%5D-gezimiz-wallace-and-viper75.html

satılık ybr arıyorum varsa eşi dostu satacak olan bana haber verirmisiniz ?
tamam burakçım nasılsın bu arada?

merhaba arkadaşlar arnızda yeniyim acaba bu basmanedki cınık kardeşlerin yerini bilen varmı biyardım
hoşgeldin dediğin yerle ilgili bir fikrim yok
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
iyiyim murat abi ne olsun okul kazandım gazi otomotiv müh. :) çalışıyoz para biriktiriyoruz okul için (aslında motor için ama :) ) sen nasılsın
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
94
hoşgeldin dediğin yerle ilgili bir fikrim yok[/QUOTE]
merhaba peki bornova tarafında bana önere bilecegin saglam bi servis varmı
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Hepinize merhabalar;Ramazan ayınız mübarek olsun.Bende aranıza bugün katıldım umarım kabül dersiniz ancak sizler 3-4 ay bekleteceğim.Malüm öncelikle uzun vadede taksitle sıfır 2006 model Kırmızı Ramzey QM-250 aldım.Bunnla birlikte bu ve önümüzdeki ay ehliyet sınavına giriyorum her ne kadar B ehliyetim olsada A2 almak bir başka.Bununla birlikte belki motorumu kurban bayramına kadar teslim almış ve tüm plaka işlerini bitirmiş olurum çünki zamandan ziyada hepsi paraya dayanıyor.Sonunda 20 yıllık motosiklet hayalim gerçek olmak üzere maddi sıkıntılar nedeni ile bir türlü alamamıştım sonunda başardım hayırlısı olsun.Bu arada kendim çalıştığım özel sektör dışında Profesyonel Ahşap Model Gemi Sanatçısıyım.
Saygı ve Sevgilerimle.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hepinize merhabalar;Ramazan ayınız mübarek olsun.Bende aranıza bugün katıldım umarım kabül dersiniz ancak sizler 3-4 ay bekleteceğim.Malüm öncelikle uzun vadede taksitle sıfır 2006 model Kırmızı Ramzey QM-250 aldım.Bunnla birlikte bu ve önümüzdeki ay ehliyet sınavına giriyorum her ne kadar B ehliyetim olsada A2 almak bir başka.Bununla birlikte belki motorumu kurban bayramına kadar teslim almış ve tüm plaka işlerini bitirmiş olurum çünki zamandan ziyada hepsi paraya dayanıyor.Sonunda 20 yıllık motosiklet hayalim gerçek olmak üzere maddi sıkıntılar nedeni ile bir türlü alamamıştım sonunda başardım hayırlısı olsun.Bu arada kendim çalıştığım özel sektör dışında Profesyonel Ahşap Model Gemi Sanatçısıyım.
Saygı ve Sevgilerimle.



Hoş geldin.... Mutlaka tanışmak isterim...:):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst