MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
herkese hayırlı ramazanlar arkadaşlar bnm bir sorunum var mz etz 251 var elimde ve geçen gün çeşmeden gelirken motor durdu birden neyse bi motorcu bulduk filan akü şarj etmiomuş aküyü bağlayıp şarj ettik izmire geldim tabi motorcuda konjektör arızalı filan dedi bulduk aldık taktık ama yinede sorun dvm ediyor sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir[/QUOT

aynısı geçenlerde başıma geldi. şarj dinamosunun ortasındakı donen adı her neyse bılmıyorum elektırık gecırmıyor olabılır motosıklet aku bıtene kadar calısır aku bıtınce stop eder. ona baktır bırde elektronık ateslemeyse okuyucuya bı baktır derım ondanda olabılır. :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------

arkadaşlar bende 98 model 301 mz var düz yolda sabıt gazla gıderken raks yapıyor ıkı zamanlı oldugundan dengesız calısır bu aletler ondan oldugunu sanıyorum ama sızın mz lerde aynımı sormadan edemedım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar mz 301 in ön dişliyi küçültmek istiyorum.
bu konuda bilgisi olan varmı?

Biz denemiştik...Ama dişli sayısını hatırlamıyorum....
Performansında çok fark olmamıştı..Sadece uzunda biraz ağır kaldı... Kalkışlarda teker yapmadan kalkmıyor haberin olsun...
Bir de uzun yolda çok yakarsın.... :cat:

mz301' Alıntı:
arkadaşlar bende 98 model 301 mz var düz yolda sabıt gazla gıderken raks yapıyor ıkı zamanlı oldugundan dengesız calısır bu aletler ondan oldugunu sanıyorum ama sızın mz lerde aynımı sormadan edemedım

Raks etme derken neyi kastettin?....:silent::silent:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
Biz denemiştik...Ama dişli sayısını hatırlamıyorum....
Performansında çok fark olmamıştı..Sadece uzunda biraz ağır kaldı... Kalkışlarda teker yapmadan kalkmıyor haberin olsun...
Bir de uzun yolda çok yakarsın.... :cat:
zaten rahat teker yapmak için değiştirecem.
kuralkanda 19 tırnak bitane buldum onu bi deniyecem.
üzerindeki 21 tırnak
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
S.a abilerim 15 yaşındayım babamdan kalma Mz 251 89 model orjinal alman war sorunu şanzumanında vitesler çalışmıo 1 hafta içerisinde yaptırcaz motoruculuğa mopedle başladım mz le biticek :D mz leri çok araştırdım En kral Motorlara değişmem 1 kere kullandım Mz sevdası bitmez gönlümde 89 Model Orjinal Alman Forumu Takip EDiyorum Jawa İle Mz arasında çekişme var Bence Mz jawa ile kıyaslanması Bile Garip gelio Bana Kısacası 89 model 251 Mz 'i Tavsiye edrmisiniz ??? Mz'imi Olene kadar Satmayacağım !!!!!
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
alp_tunay . kardeş galiba sana özelden mesaj atamadım .benim için şu makinayı bir incelermisin .sahibi orjinal olduğunu söylüyor. fotolarıda sanki bunu kanıtlıyor . ve bunu ciddi düşünüyorum .sahibinden com da ilan no #27716355
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Benim motorla aynı tertip bu .Güzel makine,karbüratörüne ve fiyatına yorum yapacak bilgim yok.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
kardeş senin makinada makinaymış hani . güzel görünüyor,
ben hiç kurcalanmamış orjinal bir makina arıyorum. km mümkün olduğunca düşük arıyorum ama galiba 20 30 bin lerden aşağı yok .zaten bu makinayı alıpta bin meyen adamın aklına vede makinaya acırım .yaww binmiyecen niye alıyon o zaman.....?
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
5
evet arkadaşlar en son kullandığım mz imi 2000 yılında askere giderken satmıştım. bir diğerini almak ta bu güne nasipmiş. yaklaşık 6-6,5 yıl mz tamirciliği yaptım elimden geldiğince sizlerede yardımcı olmaya çalışırım
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
sabıt gazla gıderken ufaktan tın tın tıtremeler yapıyo yanı pek umursancak bıse degıl. bu arada bndıgım btun mz ler aynı yanı dmekkı hepsnde oluyo bu olay. bırde sunu solıyım yakıt tasarrufu olsun dıye dusuk devırlerde kullanıyorum onun ıcın yapıyo olabılır yuksek devırde raks fln yok.
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Captan mz etz 251 şanzumanından anlarmısın benim şanzumanında sorun varda yaptırcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

89 model 251 orjinal 1 . vitesi çalışmıyo ve diğerleride bozuk nasıl olur kaca olur zor olurmu babam yaparım diyo ama elektrik şemasını karıştırırım diyor elektrik şemasında bilgi verirmsin ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

mz etz 251 elektrik şemasında bilgi verecek varmı ????
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
5
Captan mz etz 251 şanzumanından anlarmısın benim şanzumanında sorun varda yaptırcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

89 model 251 orjinal 1 . vitesi çalışmıyo ve diğerleride bozuk nasıl olur kaca olur zor olurmu babam yaparım diyo ama elektrik şemasını karıştırırım diyor elektrik şemasında bilgi verirmsin ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

mz etz 251 elektrik şemasında bilgi verecek varmı ????

şanzumanı yarmadan bişey söylemek zor. elektrik çok kolay zaten şarjdan gelen üç kablo var pratik olması açısından kabloları 1 2 3 diye sıralandırsın zaten diğerleride platin ve meksefe kabloları onları karıştırmaz hatta onlarada yapışkan bi kağıtla isimlendirsin. elektrikle başka işiniz olmaz. diğer yandan vites atması vites hilalinden dişlisinden yada yayından yapar. diğerlerindede sorun varsa dediğim gibi açıp şanzumanın içine bakmak lazım. en iyi ihtimal viteslerin kullandığın viteste sabit durmasına yarayan bi yay vay o kırılmış olabilir ama onun içinde açılması lazım
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
tmm saolasın bu hafta mz 2in şanzumanı nı açıcaz elektrik şeması kolay diyosan saol elektrik şemasından korkuyordun saol viteslerini yaparız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

ßen 15 yaşındayım mz leri bi kere kullandım hastası oldum bırakamıyorum babamdan kalan mz 89 model orjinal almanı yaptırıorum mz kulanırken neler tavsiye edersini yani biraz bilgi almak istiyorum Mz 'in Rolentisine Hastayım :D
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Tmm saol Sorun cıkarsa Sölerim :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

Mz Serüvenine yeni atıldım motorum olunca resimlerini atarım 89 model ...
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Haydi MZ ciler motorlarımızın değerini bilelim.Onları klasikler arasına dahil edelim...
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
035bi.jpg

040twn.jpg

048yh.jpg

062sc.jpg

064hp.jpg

066ej.jpg

245yrfr.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst