Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
arkadaşlar mct si olan bi arkadaşıma 32t dişli uygulayacaz. istandulda taraş ticaret 25tl ye satıyor. fakat internette rialli diye bi site var malum. orada bi 32t dişli var. 10tl acaba denk gelir mi bi bilgisi olan var mı??

productimage-picture-arka-zincir-dislisi-32t-agk-asya-kuba01680_t_w160_h120.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar mct me salı günü 40 tl ye ön cam taktıracağım akderedeki mondial servisinde bakalım yakışacakmı

merhaba arkadasım
cam ı taktırdıktan sonra burada resmi yayınlarmısın bakalım nasıl duruyor ona göre bizde halledelim
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
3
Senkron ayarı her iki karbüratörün eşit miktarda yakıt vermesinin ölçüldüğü ve ayarlandığı bir sistemdir. senkron saati ile ayarlanır. Eski ustalar egzostaki gaz çıkışına göre de ayarlayabiliyormuş lakin bizim egzoslarımız birleşik olduğu çin bu zor tabi. Bazı servisler bu hizmeti vermekte ancak kimin verdiği konusunda bir bilgim yok.

sağlıcakla.

arbetus acaba motti60 ın motoruna yaptıgı midifiyeleri nerden yaptırdıgnı söylemen mümkünmü acaba weya o tarz hava filtresi we silindir boyamayı nerden yapcagmız hakkında bir bilgi werirsen cok memnun olurum tesekkür ederim
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
arkadaşlar mct si olan bi arkadaşıma 32t dişli uygulayacaz. istandulda taraş ticaret 25tl ye satıyor. fakat internette rialli diye bi site var malum. orada bi 32t dişli var. 10tl acaba denk gelir mi bi bilgisi olan var mı??

productimage-picture-arka-zincir-dislisi-32t-agk-asya-kuba01680_t_w160_h120.jpg


dostum bahsettiğin rialli denen siteyi bilmiyorum ama istanbul sirkecide ki taraş ticaretten direk gidip ben kendime aldım 25 tl ramzey arka dişlisi olarak alıyorsun..
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
arkadaşlar mct si olan bi arkadaşıma 32t dişli uygulayacaz. istandulda taraş ticaret 25tl ye satıyor. fakat internette rialli diye bi site var malum. orada bi 32t dişli var. 10tl acaba denk gelir mi bi bilgisi olan var mı??

productimage-picture-arka-zincir-dislisi-32t-agk-asya-kuba01680_t_w160_h120.jpg

bu taraş ticarete ne zaman sordun 32T dişliyi ? ben geçen aradım yok dedilerde geldiyse korsanxx arkadaşımıza göndercez..

ayrıca her 32T olmuyor diye biliyorum , ben fereze ettirmek gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam . ama regal raptor dd-250 ve ramzeyin dişlisi 32T olup cuk diye oturuyor ve bir sorun çıkarmıyor ama genede denerim olan 10 tl me olsun dersen senin bileceğin iş :)
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
243
ihşallah camı taktırdıktan sonra resmini yayınlamaya çalışırım çünkü resim nasıl atılıyor bilmiyorum teknoloji özürlüyüm ama kuzenden yardım almaya çalışacağım
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bılent abı bor abı cem abı bır bulusma ayarlayalım olmazmı ? bulent abı benım motorun arka cantayı cıkardım shad 37 taktım ıkı adet pıoner 380 walt hoparlor takdım bırde usb gırıslı teyp taktım super oldu uygun bır zamanında goruselım abi
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
bu taraş ticarete ne zaman sordun 32T dişliyi ? ben geçen aradım yok dedilerde geldiyse korsanxx arkadaşımıza göndercez..

ayrıca her 32T olmuyor diye biliyorum , ben fereze ettirmek gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam . ama regal raptor dd-250 ve ramzeyin dişlisi 32T olup cuk diye oturuyor ve bir sorun çıkarmıyor ama genede denerim olan 10 tl me olsun dersen senin bileceğin iş :)

anladım. taraştan sipariş vermek en mantıklısı. bu arada taraşa 10gün önce sormuştum. şimdi durum nedir bilmiyorum tabi.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Mondial mct 250 motorların karbüratörü Keihin marka CVK model vakumları fişekli ve iğne ayarlıdır. Bujileri NGK marka CR6HSA kodludur. En iyi performansı 97 oktan benzinle veriyor ancak uzun yolda harareti arttırıyor.Bayırlarda 2 kişi güzel gidiyor, ancak 95 şehir içinde verim veriyor.Motorunuza önceden mineral yağ koyup şimdi full sentetik yağ koyacaksınız motordan gelecek değişik seslerde kulağınızı kurcalamaya başlayacaktır.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Arkadaşlar geçen c.tesi ögleden sonra mct tenm ile istanbul /Sinop dünde sahil yolundan olmak üzere Ayancık/ istanbul 1500-2000km civarı yol yaptım ben dahil toplam ağırlım 300kg olmak üzere otoban ve bölünmüş yollarda 100-120km, yol yapım çalışmalarında mıcırlı yollarda 20-30km hızla seyir ettim. tüm yolculugum esnasında motorda her hangi bir tık olmadı hiç bir sorun yaşamadım.
detaylar ve resimleri bir iki gün içersinde forum içersinde yazacagım.
Ayrıca dönüşte zonguldak'tan geçerken mondial servisine ugradım hava filitresini yenilemek için ve motoru gözden geçirilmesi için yüzüme dahi bakmadılar :)
igrenç bir servis zihniyeti var.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
anladım. taraştan sipariş vermek en mantıklısı. bu arada taraşa 10gün önce sormuştum. şimdi durum nedir bilmiyorum tabi.

ben aldım zaten arkadaşa da geçen gün sordum yok demişti, ondan sordum :)yarın tekrar soracağım olmadı oraya gidip oralarda esnafların bazılarında da bulunabiliyor ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

Arkadaşlar geçen c.tesi ögleden sonra mct tenm ile istanbul /Sinop dünde sahil yolundan olmak üzere Ayancık/ istanbul 1500-2000km civarı yol yaptım ben dahil toplam ağırlım 300kg olmak üzere otoban ve bölünmüş yollarda 100-120km, yol yapım çalışmalarında mıcırlı yollarda 20-30km hızla seyir ettim. tüm yolculugum esnasında motorda her hangi bir tık olmadı hiç bir sorun yaşamadım.
detaylar ve resimleri bir iki gün içersinde forum içersinde yazacagım.
Ayrıca dönüşte zonguldak'tan geçerken mondial servisine ugradım hava filitresini yenilemek için ve motoru gözden geçirilmesi için yüzüme dahi bakmadılar :)
igrenç bir servis zihniyeti var.

bu servis olayı benimde iyicene canımı sıkmaya başladı böyle giderse tüketici mahkemesine kadar yolu var.

bugun gittim satışcıya 4000 km bakımı için dedim neler yapılacak öyle sorayım dedim bilmez hesabı falan neyse adam dedi buji yağ hava filtresi değişecek falan dedi:queen: 2000 km de taktıkları buji 1000 km dayanmadı bende ngk almıştım onu taktım hava filtresi bile 2000 de değiştiki kullanım kulavuzuna göre 8000 km ye kadar kullanılabiliyormuş temizlenmesi şartıyla, birde shell in 15-50 full sentetik yağını da kendim koymuştum 3500 km civarında bunları belirtmeme rağmen olmaz tekrardan değişecek falan dedi tamam sorun değil yağı bujiyi tekrar getireyim dedim adam aniden fırladı olmaz garantiden çıkar vs vs bizim parçaları takmak zorundayız vs dedi. O kadar sakin birisi olmama rağmen öyle bir sinirlendirdiki beni hiç sesimi çıkarmadım ayrıldım oradan direk gittim kullanım ve garanti kitapçığına baktım orada periyodik bakım tablosu var ve orada yazan yazıya göre bazı parçalar hariç diğerlerini kullanma talimatına göre kendimizin değiştirebileceği yazıyordu (buna buji,yağ,lastikler,hava filtresi dahildi), bu bana güzel bir koz oldu yarın motoru bırakacağım ve ne takıldığına dairde fatura isteyeceğim kaşeli hemde ondan sonra bakalım kıyamet kopacak.. gittiği yere kadar( Bu arada ustalarla da konuştum aram biraz iyidir adamların suçu yok herşey patrondan çıkıyo abi bizim elimizde değil normalde değişmez bu kadar erken dedi adam.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara'daki mondial cilere Yiba'nın altında ki Çayıroğlu'nu tavsiye ederim. Orada Emrah isminde bir arkadas var. Benim 800 km deki mct min şanzıman ı dağalmıştı tıkır tıkır yaptı sağolsun.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
243
aloevera memleket neresi acaba ben de sinopluyum da o yüzden soruyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------

illuminati arkadaşım dediğin kişi emrah daha önce nerde çalışmış bana yabancı gelmedide
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
arkadaslar bugun motora sonunda tesısatı taktım super oldu en kısa zamanda resımlerı koyuyorum :D
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
bılent abı bor abı cem abı bır bulusma ayarlayalım olmazmı ? bulent abı benım motorun arka cantayı cıkardım shad 37 taktım ıkı adet pıoner 380 walt hoparlor takdım bırde usb gırıslı teyp taktım super oldu uygun bır zamanında goruselım abi

kardeşim yarından itibaren yoğun bir haftaya gidiyorum önümüzdeki salı günü toplanabiliriz hem tanışırız hem iftarımızı yaparız hemde şöyle güzel bir tur atar şehirdeki arabalılara motorumuz var dedirtiriz :))

bu arada hayırlı olsun inşallah sıkılmazsın bende 1 haftaya sis farı takıcam camı uzun yola göre sabitleyeceğim ve harleye benzetme işlemine devam edeceğim :queen:
bugün camı artık sabit ve uzun yol moduna çekeceğim sessiz sakin yola devam hehehe
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
kardeşim yarından itibaren yoğun bir haftaya gidiyorum önümüzdeki salı günü toplanabiliriz hem tanışırız hem iftarımızı yaparız hemde şöyle güzel bir tur atar şehirdeki arabalılara motorumuz var dedirtiriz :))

bu arada hayırlı olsun inşallah sıkılmazsın bende 1 haftaya sis farı takıcam camı uzun yola göre sabitleyeceğim ve harleye benzetme işlemine devam edeceğim :queen:
bugün camı artık sabit ve uzun yol moduna çekeceğim sessiz sakin yola devam hehehe

fotoları isterizzz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst