- Katılım
- 22 Mar 2010
- Mesajlar
- 345
korsanx bbu yağı ulus yibadan bulma şansımız yokmu
yok abi yağı yibadan alma dediğim gibi beşevler shellde yağ mevcut oradan alabilirsin. yada gir herhangi bir shelle bak ama kurtuluştakinde yok ben söyleyim de
korsanx bbu yağı ulus yibadan bulma şansımız yokmu
Benzininde pislik var kardeşim su veya başka bişey olmuş olabilir bence depoyu boşalt ve karbüratöre basınçlı hava tut içi temizlensin yeni birde filtre tak olay noktalansın.
aynısı başıma geldi shelle sikayet mesajı attım şuan inceleme yapıyorlar eğer kazanırsam çöpe giden benzin motora yaptığım masrafı vs vs karşılayacaklarını söylediler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
denedim fakat çözüm bulamadım çalısırken damlatmıyor bugun bunu farkettım kontagı kapattıktan 1 dakka sonra damlamaya baslıyor ve sarsılıncada damlalar hızlanıyor
çözüm önerilernizi beklıyorumale:
ale:
ale:





Benzininde pislik var kardeşim su veya başka bişey olmuş olabilir bence depoyu boşalt ve karbüratöre basınçlı hava tut içi temizlensin yeni birde filtre tak olay noktalansın.
aynısı başıma geldi shelle sikayet mesajı attım şuan inceleme yapıyorlar eğer kazanırsam çöpe giden benzin motora yaptığım masrafı vs vs karşılayacaklarını söylediler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
denedim fakat çözüm bulamadım çalısırken damlatmıyor bugun bunu farkettım kontagı kapattıktan 1 dakka sonra damlamaya baslıyor ve sarsılıncada damlalar hızlanıyor
çözüm önerilernizi beklıyorumale:
ale:
ale:
kardeşim umarım çatlak yoktur o hortumların bağlandığı yerin yukarısında bi vida var onu aç benzin iyice aksın tabi vanayı kapat sadece karbüratördeki benzin aksın sonra geri tamamen sık bide böyle dene
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
2 foto daha eklemeyi unutmuşum
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
yorumlarınızı bekliyorum.
1 haftaya orjinal cantalarını takacağım ve taktıktan sonra vw. bora abimizin yaptığı ve benim hayran kaldığım bir olayı yapacağım sonra fotosunu koyacağım. Tam kara kara düşünürken nasıl yaparım diye cevap bir gece ansızın 3 motorluyla geldi hehehehe
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
kardeşim umarım çatlak yoktur o hortumların bağlandığı yerin yukarısında bi vida var onu aç benzin iyice aksın tabi vanayı kapat sadece karbüratördeki benzin aksın sonra geri tamamen sık bide böyle dene
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
2 foto daha eklemeyi unutmuşum
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
motoruna iyi baktığın belli oluyor :cat: ama söylediğim gibi bu motorlara çanta şart bence :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------
söylemeyi unuttum kesinlikle koruma demiri de almayı ihmal etme bence...
arkadaşlar benim ekzost borularının üzerinde minik minik kahverengi renkli noktalar var, artık yağ değiştirkenmi oldu yoksa bir yere bıraktım ekzost sıcakken üzerine birşeyler düşüp o hali mi aldı bilmiyorum.. tırnakla bastırarak kazıyınca yada anahtarla kazıdığımda geçiyorlar zorla.. bu lekelerden kurtulmam için önerebileceğiniz bir ürün var mıdır?
saygılar...
motoruna iyi baktığın belli oluyor :cat: ama söylediğim gibi bu motorlara çanta şart bence :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------
söylemeyi unuttum kesinlikle koruma demiri de almayı ihmal etme bence...
korsan kardeşim çok zarif olmuş makina çok beğendim ...
valla kanki bi armode çanta almayı planlıyorum bizim burada murat diye bi usta var 90a çiftini takarım dedi ama para olmadığından şimdilik duruyor perşembe günü orjinal çantalarını takacağım en azından onlarla idare ederim hiç yoktan iyidir daha sonra armodeleri takarım çok büyük çantalar çok hoşuma gidiyorlar.
koruma demirine gelince üzerinde vardı söktüm sevmiyorum motoru garip gösteriyor ama harley benzetmemde anladığım kadarıyla öne koruma demiri şart sırf o yüzden takabilirim ama şuan için sevmiyorum hoş görünmüyor gözüme)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:07 ----------
teşekkür ederim kardeşim:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
yaa arkadaşlar bende bir sorun oluştu motor ısınınca rölantisi bozuluyor hava ayarı çok iyi çünkü daha jikle açmadan motor sabahları direk çalışıyor ve stop etmiyor ve çok güzel rölantide çalışıyor ama son zamanlarda ısındıkça boşa atınca hemen stop ediyor sanki zorla çalışıyor gibiacaba sorun bobinlerdemi beyindemi yoksa bujidemidir.
birde buji başları kararıyor kurum bağlıyor nedensiz şekilde özellikle sağ pistondaki daha fazla
bütün bunlara rağmen kalkışında gidişinde ani hızlanmada herhangi bir sorun yok
Merhaba dostum;balıkesire yolunuz düşüyormu hiç?
korsanx söylemiş olduğun shell advence vsx 15/50 yağ gülverende ki shellde varmış lt si 12 tl imiş nasıl alayımmı ordan
Benzininde pislik var kardeşim su veya başka bişey olmuş olabilir bence depoyu boşalt ve karbüratöre basınçlı hava tut içi temizlensin yeni birde filtre tak olay noktalansın.
aynısı başıma geldi shelle sikayet mesajı attım şuan inceleme yapıyorlar eğer kazanırsam çöpe giden benzin motora yaptığım masrafı vs vs karşılayacaklarını söylediler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------
güzeldi kardeşim dahada güzel zamanlar geçiririz inşallah.
bu arada haftaya salı gününü perşembeye çekelim benim okulda işlerim varmış randevu zımbırtıma baktımdakusura bakmayın böyle uzattıkça uzatıyorum ama yapcak bişey yok ondan sonra boşum.
perşembe şöyle öğleden sonra 1-2 gibi buluşur gece 10a kadar motorları yaparız sonra bi gezi ohh)
bide benim çantaları takarız motora sonra bu akşamki manzarayı çakarız resmen hayran kaldım yauvv:cat::cat:
selamlar arkadaşlar mct min yağı değişecek 1 yıldır değişmiyordu yılda 100 km ancak yapıyorum kışları motora binmiyorum sadece 3- 4 güne bir çalıştırıyorum acaba motora koymam gereken yağ shell advence vsx 15/50 mi yoksa shell vsx 10/40 mı olmalı ikisi arasında kaldım
Fotolardaki motorun sahibi olan kardeşim motorun bakımlı ve güzelmiş ancak bujilerin kapaklarını kesinlikle yerine takmanızı tavsiye ediyorum. rolanti motor ısındıktan sonra düzensizleşiyor ve vitesi boşa atınca motor stop ediyor denmiş. Motorun çalışır durumda boş viteste stop etmesinin bir sebebi düşük rolanti ayarı diğer sebebi ateşleme kesme başka bir sebebi de kısık hava ayarıdır. Bunu anlamanın en güzel yolu yerinde rolantide duran motorun ısındığında düzensiz çıkan sesini takip ediniz ve bir süre sonra bujilerinizi sökünüz buji tırnaklarınızda siyah kurumlama yakıt ayarınız çok hava ayarınız kısık manasını taşır ki bu da stop etme durumuna neden olur. Diğer durum buji tırnağı kurumsuz ancak çok siyah ise hava ayarınız çok açık ancak yakıt kısık benzin az gittiği içinde motor çok havanın içinde kısıtlı benzini yakmakta güçlük çektiği için bu da motorun stop etmesine neden olur. Ateşleme kesme olayı zaten beyinle alakalıdır bunu ancak en ucuz ve direk uyan mondial zat 150 beyini takarak deneyebilirsiniz. Düşük bir ihtimal ise ısınan motorun uzayan sübap sapları ve genleşen sübap kapaklarının sentil değerlerini motor ısısı arttıkça kaybetmesi ki buda rolantide ısınan motorun trübütör kapağının üstüne elinizi koyduğunuzda hissedebileceğiniz bir vuruntu halidir. Yinede rolanti ayarını biraz daha açarak bunları deneme yoluna gidebilirsiniz. .
selamlar arkadaşlar mct min yağı değişecek 1 yıldır değişmiyordu yılda 100 km ancak yapıyorum kışları motora binmiyorum sadece 3- 4 güne bir çalıştırıyorum acaba motora koymam gereken yağ shell advence vsx 15/50 mi yoksa shell vsx 10/40 mı olmalı ikisi arasında kaldım
waLla abı super olurtakarız tabı cantaları bu arada mavı ledlere yavas yavas elveda deme zamanı geldı bende beyaz takacam degısıklık olsun
kardeşlerim hayırlı akşamlarkardeşlerim hayırlı akşamlar
aküm bitmek üzere hangi aküyü önerirsiniz?
ve akümü kendim şarj etmet istiyorum ayrıca şarj aleti olarak ne önerirsiniz?
fikirleriniz benim için çok önemli teşekkür ederim arkadaşlar
bu arada kısmet olursa pazar günü suadiyede olucam gelecek olan varmı tanışmak isterim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------
kardeşim armode çantalar görünüş olarak çok güzel ama kalite olarak uzun süreli değiller 3-4 ay oldu benimkiler yavaş yavaş açılmaya başladılar biraz dikkat etmek gerekiyor.