- Katılım
- 22 Mar 2010
- Mesajlar
- 345
eveet arkadaşlar herkese selamlar mükemmel bir geziden dönmüş bulunmaktayım harika bir doğa gezisi oldu güzergahımız ankara-kazan-kızılcahamam-çamlıdere-kızılcahamam-kazan-ankara şeklinde kamplı ve bol bol motor üzerinde ağaçların içinde oksijenli bir gezi yarın veya pazartesi resimleri koyacağım.
motor için yorumlarıma geleyim
olumlu;
1: shell 15/50 full sentetik VSX yağdan sonra vibrasyon 110km/hızdan sonra başladı 85-90kmde adeta akıyor motor
2: herhangi bir sorun çıkartmadı ve benzinde oldukça cimri davrandı sağolsun depoyu tam dolduralı 360km oldu daha yedek açılmadı
3: arkamda 80 yada 90kg artçım bende 15kglık onda 10kg 125 diyelim+60kg(ben
) 185kg ile harika güçlü etkili çekişi ile yolları tükettik
4: arka amortiser ayarını 5. seviyeye çekince motor artçı ile inanılmaz güvenli hale geliyor özellikle virajlara güvenle girilebilir. fakat tek bindiğinizde kesinlikle 3veya arasıra yolcu alıyorsanız 4e geri getirin yoksa çukurların hepsini hissetmek zorunda kalırsınız
5: bir daha kendini ispatladıki bana sürüşte çok güven verdi
:cat::cat:
olumsuz:
1. Far halen bir problem maalesefki sis farım olmadığı için gece sıkıntı yaşadım:silent:
2. akort büyük problem maalesef yine bozuldu
r: çelik cant şart
3. 32t dişli takılmalı ama 95-100 ortalama için
4. Artçının oturduğu koltuk konforu ve genişliği arttırılmalı aksi halde zırt pırt durmak zorundasınız:cyclopsan tabi yolcu koltuğu süngeride faha yumuşak olmadı artı sürücü için sırt dayanağı şart (yakında bi şekilde yapıcam
)
5. Öne cam takılmalı ama bu cam shadowlarınki gibi olmalı böylece rüzgar sesi kulaklarınızı tırmalamaz
olumsuz olarak başka bir şey bulamadım
:cat:
puanlama yaparsak eğer
yol tutuşu: 10 üzerinden 7 (lastikleri değişirsem 10)
hızlanması: 10 üzerinden 8 (yüklere rağmen)
ortalama hızdaki durmu: 10 üzerinden 9
frenleme: 10 üzerinden 5 (yüklü iken frenlere iyice asılmak gerekiyor)
motor frenlemesi 10 üzerinden 8 ( özellikle 1ve 2. viteslerde inanılmaz etkili)
ayırca gezi dönüşü 125km hıza ulaşarak yaklaşık 5dk öyle gittim
çok güzeldi sonra sevgili mucitimi yormayım diye 80 düşürdüm.
Benzinle ilgili sohbetler olmuş benim için söyleyim
en az 20 tl aldım 148km gittim hiç şaşmadı tam depo ile şehir içinde ortalama kullanımda yedek depoya geçmeden 360 gittim yedek depoyu kullanarak 380gittim bir kez ki çok fazla yedek kullanmamaya özen gösterdim depodaki pislik karbüratöre gitmesin diye.
buda şu demek oluyor 10tl ile 74km tam depo 50tlye doluyor oda 370km tol eder ama sakin kullanımda şehir içi 400e 50tl ile gidersiniz ben yedeğe geldiğinde hep 340-360 arasında oluyorum kmde sanırım 138kuruş yakıyor 100kmde 13.88tl.
sanırım biraz uzun oldu
affınıza sığınırak yazdım umarım faydalı olur:rendeer:
yarın veya pazartesi resimler yayında olacak.
Gezilere dahil olmak isteyen olursa ankaradan arkadaşları beklerim [email protected] buradan iletişime geçebiliriz sevgi ve saygılarımla
motor için yorumlarıma geleyim
olumlu;
1: shell 15/50 full sentetik VSX yağdan sonra vibrasyon 110km/hızdan sonra başladı 85-90kmde adeta akıyor motor
2: herhangi bir sorun çıkartmadı ve benzinde oldukça cimri davrandı sağolsun depoyu tam dolduralı 360km oldu daha yedek açılmadı
3: arkamda 80 yada 90kg artçım bende 15kglık onda 10kg 125 diyelim+60kg(ben
4: arka amortiser ayarını 5. seviyeye çekince motor artçı ile inanılmaz güvenli hale geliyor özellikle virajlara güvenle girilebilir. fakat tek bindiğinizde kesinlikle 3veya arasıra yolcu alıyorsanız 4e geri getirin yoksa çukurların hepsini hissetmek zorunda kalırsınız
5: bir daha kendini ispatladıki bana sürüşte çok güven verdi
:cat::cat:
olumsuz:
1. Far halen bir problem maalesefki sis farım olmadığı için gece sıkıntı yaşadım:silent:
2. akort büyük problem maalesef yine bozuldu
3. 32t dişli takılmalı ama 95-100 ortalama için
4. Artçının oturduğu koltuk konforu ve genişliği arttırılmalı aksi halde zırt pırt durmak zorundasınız:cyclopsan tabi yolcu koltuğu süngeride faha yumuşak olmadı artı sürücü için sırt dayanağı şart (yakında bi şekilde yapıcam
5. Öne cam takılmalı ama bu cam shadowlarınki gibi olmalı böylece rüzgar sesi kulaklarınızı tırmalamaz
olumsuz olarak başka bir şey bulamadım
puanlama yaparsak eğer
yol tutuşu: 10 üzerinden 7 (lastikleri değişirsem 10)
hızlanması: 10 üzerinden 8 (yüklere rağmen)
ortalama hızdaki durmu: 10 üzerinden 9
frenleme: 10 üzerinden 5 (yüklü iken frenlere iyice asılmak gerekiyor)
motor frenlemesi 10 üzerinden 8 ( özellikle 1ve 2. viteslerde inanılmaz etkili)
ayırca gezi dönüşü 125km hıza ulaşarak yaklaşık 5dk öyle gittim
Benzinle ilgili sohbetler olmuş benim için söyleyim
en az 20 tl aldım 148km gittim hiç şaşmadı tam depo ile şehir içinde ortalama kullanımda yedek depoya geçmeden 360 gittim yedek depoyu kullanarak 380gittim bir kez ki çok fazla yedek kullanmamaya özen gösterdim depodaki pislik karbüratöre gitmesin diye.
buda şu demek oluyor 10tl ile 74km tam depo 50tlye doluyor oda 370km tol eder ama sakin kullanımda şehir içi 400e 50tl ile gidersiniz ben yedeğe geldiğinde hep 340-360 arasında oluyorum kmde sanırım 138kuruş yakıyor 100kmde 13.88tl.
sanırım biraz uzun oldu
yarın veya pazartesi resimler yayında olacak.
Gezilere dahil olmak isteyen olursa ankaradan arkadaşları beklerim [email protected] buradan iletişime geçebiliriz sevgi ve saygılarımla














