a2 ehliyetli paket servis elemanı aranıyor!

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
34
Kurye olarak çalıştığım avcılar-pizza pizza şubesine paket servis elemanı alınacaktır bu numaradan bana ulaşabilirsiniz 05386500851 ya da avcılar şubesine gelip form doldurup müdürle görüşebilirsiniz ilginize teşekkürler.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
dostum sartlari buraya yazsan daha iyi olur. telefon parasina yazik omasin.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
34
11 saat mesai süresi var 12 de gelen 11 de 2 de gelen gece 1 de çıkıyor , bahşişlerle beraber maaş 800 ü rahat geçiyor , ayrıca rahat bir ortam var dominos gibi askeri sistem değil.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Benim motorumu sattığım arkadaşta mecidiyeköyde bir pizzacıda paketçi olarak çalışıyor ancak senin bahşişle rahat geçiyor dediğin ücretin daha fazlasını maaş+yol parası olarak aldığını söylemişti buna ekte bahşişlerinin olduğundan bahsetmişti.Net 1000tl yani en düşük maaşı :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
34
arkadaşlar , acil motorcu lazım diğer kurye arkadaşımla ben zor durumda kalıyoruz o yüzden düşünen varsa fazla düşünmesin:) gelsin görüşelim
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
11 saat mesai süresi var 12 de gelen 11 de 2 de gelen gece 1 de çıkıyor , bahşişlerle beraber maaş 800 ü rahat geçiyor , ayrıca rahat bir ortam var dominos gibi askeri sistem değil.

bu söyledigin sartlara motosiklet selesinde calisacak insan bulunabiliyirso türkiye gercekten bitmis demektir. bu ne ya !! bahsislerle 800 müs. yuhhh diyorum. arkadas bu paraya ancak günlük 5-6 saat calisilir. milleti resmen sömürüyolar. ama kabahat bu sartlarda calisanlarda.

yazik.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bu söyledigin sartlara motosiklet selesinde calisacak insan bulunabiliyirso türkiye gercekten bitmis demektir. bu ne ya !! bahsislerle 800 müs. yuhhh diyorum. arkadas bu paraya ancak günlük 5-6 saat calisilir. milleti resmen sömürüyolar. ama kabahat bu sartlarda calisanlarda.

yazik.

çalışanada kabahat buldun ya!
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
çalışan kendine ne değer biçerse işverende o değeri verir 3 kuruşa nasıl olsa eleman var neden 5 kuruş verim diyor işveren. ben burda kabahatı 3 kuruş veren işverende deil o 3 kuruşa koşan insanlarda bulurum
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
mühendis alamıyor o maaşı bu işsizlikte ihtiyacı olan kaçırmasın maaş gayet güzel inş ithiyacı olan biri çalışır
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
çalışan kendine ne değer biçerse işverende o değeri verir 3 kuruşa nasıl olsa eleman var neden 5 kuruş verim diyor işveren. ben burda kabahatı 3 kuruş veren işverende deil o 3 kuruşa koşan insanlarda bulurum

evet insan kendi değerini kendi biçer... bu maaş az bencede mesai saati uzun.. böyle bir işe girince sosyal hayat biter saat 11 den sonra ne yapabilirsinki...
genede ihtiyaç sahibi biri çalışır ve mutlu olur inş. şimdiden çalışacak vatandaşa hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
evet insan kendi değerini kendi biçer... bu maaş az bencede mesai saati uzun.. böyle bir işe girince sosyal hayat biter saat 11 den sonra ne yapabilirsinki...
genede ihtiyaç sahibi biri çalışır ve mutlu olur inş. şimdiden çalışacak vatandaşa hayırlı uğurlu olsun...

valla iyi hoş diyorsunuzda hayat şartları, insan kendine biçtiği maaşı almak ister ama hayat kimi zaman insanı öyle zorluyorki bu şartları kabul etmek zorunda kalıyorsun
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
valla iyi hoş diyorsunuzda hayat şartları, insan kendine biçtiği maaşı almak ister ama hayat kimi zaman insanı öyle zorluyorki bu şartları kabul etmek zorunda kalıyorsun

zaten sorunda orda bir kişi deil milyonlar aynı yönde haraket ettimi sorun çözülür yoksa ben kabul etmiyorum diyorum ama biliyorumki dışarda bu iş için koşan çok kişi olcak yazık derim sadece hem konuyu açan arkadaşımızada sormak isterim günde 11 saat çalışcak demişsin haftada 1 gün izin desen 26 iş günü eder 11 çarpı 26 286 saat çalışma demek normaldeki mesain aylık 180 saat asgari ücret bürüt 760.50 tl net ise 544.44 tl asgari ücretlinin günlüğü 24.19 tl küsüratı var saatini hesaplıyalım 24.19 tl /8 =3.02 tl saati bu bunu 1.5 le çarpalım fazla çalışma saatini hesaplamak için 4,5 tl fazla mesai saati ücreti saat bazında bu şimdi toplam kaç saat fazla çalışmış oluyorsun 106 saat fazla mesai bu ne demek biliyormusun 106 çarpı 4.5 = 477 tl + asgari ücret 544.44 = 1021.44 tl çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığı ne iş yapar bilirmisin işverenine sor o çok iyi biliyo gerçekten yazık :pr:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
mühendis alamıyor o maaşı bu işsizlikte ihtiyacı olan kaçırmasın maaş gayet güzel inş ithiyacı olan biri çalışır

dostum sen yazdiklarinin farkinda misin?? mühendis maasindan haberin yok sanirim.

ayrica mühendislik yaparken kac kisi ölmüstür ya da sakat kalmistir?? ama kuryelik ve paket serviscilinde hergün kac tane kaza oluyo. bilmeden sallamayin.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
BEN BU GÜN KİRALIK ev aradım cok boş kiralık ev var doluuuuuu fıyatlardan bahsedeyım istermısınız g.osmanpaşa semtınde 400 ila 700 arası bunlara günlük harçlık ve faturaları eklersenız 2 cocuğu olan bır baba bunun altından böyle bir işte calışsa nasıl kalkacak
hemen dank edıyor korku sarıyor ya bu işide yapmazsam altından nasıl kalakacağım 1 ay calışmasam üst üste bınecek ben en ıyısı calışayım dıyor işte arkadaşlar koşa koşa gıden insanların halı bu yadırgamayın koşan varsa durmadan koşa koşa gıtsın
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
İhtiyacı olan çalışmak zorunda hayat böyle asıl suçlular bu işveren davarlarını denetimsiz bırakan Türkiye Cumhuriyeti memurları ve müfettişlerinde.
Ssk varmış sözde olduğuna iddiaya girerim ayrıca günde 11 saat motor üstünde çalışmak demek ciddi sakatlanma ve ölüm riski demektir.
Aklı olan başka iş bakar.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
34
ben 17 yaşındayım tatilimi değerlendirmek ve motor üzerinde tecrübe kazanmak için bu işe girdim yoksa dediklerinizin çoğuna katılıyorum bu meslek aile geçindirebilcek bi iş değil.
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
Arkadaşlar hazır böyle bir başlık böyle bir konuya kaymışken sorayım:Kaçımızın maaşı aldıgımız ücret üzerinden ödeniyor.ödenen ücret üzerinden emekli odugumuzda ne kadar maaş alıyoruz.????Bizim pirimlerimizi öderken en azını ödeyen patronlarımız kendi özel saglık sigortaları için ailevi olarak yıllık minimum 10.000 tl ye yanlış hatırlamıyorsam full aile paketi alabiliyorlar.Bizler ssk da telefon başında randevu almaya çalışırken veya acillerde hasta halimizle .yok şu banko yok bu banko yok şukatta film bu katta kan öbür binada idrar tahlili diye dolaşmaktan düğüm olurken onlar hostes eşliginde muayene olup oturdukları yerden tüm işlemlerinin yapılması için beklerken çaylarını yudumlamıyorlarmı?Herşey artık degişti ssk larda demeyin tüm hastalıklar inceleniyor bir çoğu ssk kapsamında çıkacak yada extra ödemek zorunda kalacagız.Halbuki işveren insani yaşayabilecegimiz alacagımız maaş üzerinden pirim yatırsa ssk lardaki hizmet kalitesi özellerdeki ile neden yarışmasın.SSk daki yolsuzluklara değinmiyorum bile.Biz kendimize değer vermedikce degerimiz düşüyor.Patronlarımızı ssk ya az pirim ödüyor diye şikayet etmedikce emeklilikdeki eziyet şiddetimiz artmaya devem edecek.Benim bir kuruş hellimi yiyenin Allah fitil fitil burnundan getirsin.İki yakası bir araya gelmesin.Bizleri uyutuyorlar.Ben edemiyorum çünki diger çalışanların hepsi yalaka.Şahit olmuyorlar.Bir kuruş aza ben bu işi yaparım demek acizliginizin göstergesi sömürülüşünüzün başlanğıcıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst