11 saat mesai süresi var 12 de gelen 11 de 2 de gelen gece 1 de çıkıyor , bahşişlerle beraber maaş 800 ü rahat geçiyor , ayrıca rahat bir ortam var dominos gibi askeri sistem değil.
bu söyledigin sartlara motosiklet selesinde calisacak insan bulunabiliyirso türkiye gercekten bitmis demektir. bu ne ya !! bahsislerle 800 müs. yuhhh diyorum. arkadas bu paraya ancak günlük 5-6 saat calisilir. milleti resmen sömürüyolar. ama kabahat bu sartlarda calisanlarda.
yazik.
çalışan kendine ne değer biçerse işverende o değeri verir 3 kuruşa nasıl olsa eleman var neden 5 kuruş verim diyor işveren. ben burda kabahatı 3 kuruş veren işverende deil o 3 kuruşa koşan insanlarda bulurum
evet insan kendi değerini kendi biçer... bu maaş az bencede mesai saati uzun.. böyle bir işe girince sosyal hayat biter saat 11 den sonra ne yapabilirsinki...
genede ihtiyaç sahibi biri çalışır ve mutlu olur inş. şimdiden çalışacak vatandaşa hayırlı uğurlu olsun...
valla iyi hoş diyorsunuzda hayat şartları, insan kendine biçtiği maaşı almak ister ama hayat kimi zaman insanı öyle zorluyorki bu şartları kabul etmek zorunda kalıyorsun
mühendis alamıyor o maaşı bu işsizlikte ihtiyacı olan kaçırmasın maaş gayet güzel inş ithiyacı olan biri çalışır