Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Aaa, bir de motoru "engine run/off switch" (kırmızı düğmeden mi), yoksa kontaktan mı kapatmaliyız? İkisi arasında bir fark var mı?
(Not: 'babaçi'ye hızlı yanıtı için teşekkürler)

çoluk çocuk ne işe yaradığını bilmediğinden anahtarı kaptırma riskine karşı ben hep düğmeden kapatıyorum:)

teknik olarak bir sorun yaratırmı bende bilmiyorum

benim oğlanlar biraz meraklıdır o sebebten:cherry:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Öncelikle hayırlı olsun motorunuz ve hoş geldiniz. Motor yağını 1000 km den önce değiştirebilirsiniz ben 1000 km de değiştirdim 1 hafta önce. Ayna içinde yamaha ybr aynası takanlar var işe yaradığıda söyleniyor ama ben iyice ayarladım ve korumalı ceketle bile gayet rahat görüyorum arkamı tercih meselesi biraz. Saat konusuna gelirsek bende eksikliğini hissediyorum yakın zamanda alıcam bi tane genelde bütün motor mağzalarında var.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
3
abı bende bu honda cbf 150 cc nin 2008 model kırmızısı vardı ve ben onu ilk aldımda 3750 tl ye aldım ve bi kazada motor hurdaya cıktı ve şimdi adamlar ankarada honda bayısınde 2010 modeli 4850 tl diolar ve simdi o hindistandan gelen motorlarda 2011 model olacana göre o motorları 5000 tl den asagı satmazlar bence ben ankarada motorla paketçilik yapıyorum saygılarımla
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
abı bende bu honda cbf 150 cc nin 2008 model kırmızısı vardı ve ben onu ilk aldımda 3750 tl ye aldım ve bi kazada motor hurdaya cıktı ve şimdi adamlar ankarada honda bayısınde 2010 modeli 4850 tl diolar ve simdi o hindistandan gelen motorlarda 2011 model olacana göre o motorları 5000 tl den asagı satmazlar bence ben ankarada motorla paketçilik yapıyorum saygılarımla

5.000 tl cbf ye verilir mi bilmiyorum.Başka bi bayii ile konuş bence.Neler oluyo bu Hondaya.Yeni modellerin Hindistandan geleceğini bayii mi söyledi?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
5.000 tl cbf ye verilir mi bilmiyorum.Başka bi bayii ile konuş bence.Neler oluyo bu Hondaya.Yeni modellerin Hindistandan geleceğini bayii mi söyledi?

Ben anlayamadım! Honda CBF'den mi söz ediyoruz? İki gün önce aldım, pazartesi günü plakasını taktıracağım. Plaka da dahil tüm masraflarıyla 2011 model bana 4400 TL'ye mal oldu?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Ben anlayamadım! Honda CBF'den mi söz ediyoruz? İki gün önce aldım, pazartesi günü plakasını taktıracağım. Plaka da dahil tüm masraflarıyla 2011 model bana 4400 TL'ye mal oldu?

Ben de anlayamadım.Onun için sordum. Bu arada motosikletin hayırlı olsun.Güle güle kullan
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Aaa, bir de motoru "engine run/off switch" (kırmızı düğmeden mi), yoksa kontaktan mı kapatmaliyız? İkisi arasında bir fark var mı?
(Not: 'babaçi'ye hızlı yanıtı için teşekkürler)

o buton acil durumlarda çok işe yarıyor. bir de mesela yayladan aşağı iniyorsun 30 km full iniş. motoru stop etmek istediğin anlarda butondan stop ediyorsun ardından çalıştıracağın zaman butonu açıyorsun çalışıyor(vitesteyken)kontaktan kapatırsan açacağın zaman kontağı çevirmen gerekiyo filan. kullanan bilir değerini:p

bir de benim gaz kolu 1-2 haftadır takılı kalıyor. sadece son gaz verince takılıyor bu durumda acil olarak o butona basıyorum. tamirci halattandır dedi ama tamirciye götürdüğümde takılmadı:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
abı bende bu honda cbf 150 cc nin 2008 model kırmızısı vardı ve ben onu ilk aldımda 3750 tl ye aldım ve bi kazada motor hurdaya cıktı ve şimdi adamlar ankarada honda bayısınde 2010 modeli 4850 tl diolar ve simdi o hindistandan gelen motorlarda 2011 model olacana göre o motorları 5000 tl den asagı satmazlar bence ben ankarada motorla paketçilik yapıyorum saygılarımla

istanbulda parayı nakik olarak ödersen 4000 tl ye bulursun.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Selamlar arkadaslar,

Gecen ay 2009 model CBF150 satin aldim. Motorumu teslim aldigim gun tatsiz bir olay yasadim. Asfalt ile ilk bulusma ve motorcu dayanismasi basligi altinda Moto Sohbet forumunda yazdigim kaza sonrasi lastikleri degistirmek icin Izmir Kahramanlar ve Basmanede yarim gun taze lastik aradim ancak kaucuk olmasina ragmen oldukca sert Kore mali lastikler disinda bir sey bulamadim.

Yakin zamanda lastik degistirmis arkadaslarin tavsiyelerine ihtiyacim var, simdiden tesekkur ederim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Selamlar arkadaslar,

Gecen ay 2009 model CBF150 satin aldim. Motorumu teslim aldigim gun tatsiz bir olay yasadim. Asfalt ile ilk bulusma ve motorcu dayanismasi basligi altinda Moto Sohbet forumunda yazdigim kaza sonrasi lastikleri degistirmek icin Izmir Kahramanlar ve Basmanede yarim gun taze lastik aradim ancak kaucuk olmasina ragmen oldukca sert Kore mali lastikler disinda bir sey bulamadim.

Yakin zamanda lastik degistirmis arkadaslarin tavsiyelerine ihtiyacim var, simdiden tesekkur ederim.

micheln diyorum:cat:

takımı şuan 190 tl civarı
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Selamlar arkadaslar,

Gecen ay 2009 model CBF150 satin aldim. Motorumu teslim aldigim gun tatsiz bir olay yasadim. Asfalt ile ilk bulusma ve motorcu dayanismasi basligi altinda Moto Sohbet forumunda yazdigim kaza sonrasi lastikleri degistirmek icin Izmir Kahramanlar ve Basmanede yarim gun taze lastik aradim ancak kaucuk olmasina ragmen oldukca sert Kore mali lastikler disinda bir sey bulamadim.

Yakin zamanda lastik degistirmis arkadaslarin tavsiyelerine ihtiyacim var, simdiden tesekkur ederim.

Selamlar, geçmiş olsun. İzmir'de olduğunu belirtmişsin ancak söylemeden geçemeyeceğim. Ben takım dahil 170 TL'ye hallettim. KESİNLİKLE MICHELIN
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Selamlar arkadaslar,

Gecen ay 2009 model CBF150 satin aldim. Motorumu teslim aldigim gun tatsiz bir olay yasadim. Asfalt ile ilk bulusma ve motorcu dayanismasi basligi altinda Moto Sohbet forumunda yazdigim kaza sonrasi lastikleri degistirmek icin Izmir Kahramanlar ve Basmanede yarim gun taze lastik aradim ancak kaucuk olmasina ragmen oldukca sert Kore mali lastikler disinda bir sey bulamadim.

Yakin zamanda lastik degistirmis arkadaslarin tavsiyelerine ihtiyacim var, simdiden tesekkur ederim.

selamlar hosgeldınız bende mıchelın dıyenlerdenım kendı motorumda kunlanmadım baska bı motorda az test etme fırsatım oldu bı dahakı degısıme bende mıchelın almayı dusunuyorum sızede onerıyorum izmirde kahramanlarda degılde bayraklıda buz motordan mıchelın bayısı oluyor onlara ugrayıp satın alabılırsın esnaf ınsanlardır her acıdan yardımcı olurlar:wiinkk::rendeer::)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 ----------

Arkadaşlar zincır yağı ne kullanıyorsunuz ve en güzel hangi ürünle zincir temizlenir?

üstad shell castrol ve mobıl1 yamalube ve bı kac marka daha kunlandım kalıtelerı bırbırıne yakın su anda shellınkını kunlanıyorum zıncır yagı olarak memnunum:wiinkk: zinciri temızlemek ıcın ıse en pratık ve en ucuz urun olarak bıldıgın gaz yagını benzınlıkten temın edıp rahatlıkla kunlanabılırsın zıncır temızlıgının ılacıdır kendılerı:)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Cok tesekkurler, Sayin Muratgul

Bayrakli daki Buz motor aratip lastikleri aldiracam simdiden. Yerini kabaca tarif etme imkaniniz var mi acaba?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Cok tesekkurler, Sayin Muratgul

Bayrakli daki Buz motor aratip lastikleri aldiracam simdiden. Yerini kabaca tarif etme imkaniniz var mi acaba?

adliyeyi geçiyorsun kavsaktan saga donuyorsun manavkuyuya dogru, solda iş bankası kalıyor sagda buz motor. hatta gelmeden 50 mt kadar once superonlinenin burosu var sagda onu gorunce yavaslarsın :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, 02 Ağustos ta yani bugün, Beşiktaşta ki Anes Motora Hakan Beyden 2011 model cbf 150 lerin geleceğini öğrendim. Başka bi forum sitesinde bu link altında Hakan Beyle yazışılmış ve Hakan beyde cevaplamış.

http://www.motoyol.com/forum/kakara-kikiri/5406-2011-model-cbf-150-hakknda.html

İstanbul' dan Anes Motor a yakın olan arkadaşlardan 2011 modeller geldiğinde fotolarını çekebilecek, bilgi alabilecek, mesela Hindistandaki Enj.. lu devir saatli vb modelin geleceği söyleniyordu. Acaba gelen motor gerçekten bu mu olacak ? Fiyatı nasıl ? Gibi foruma bilgi ulaştırabilecek arkadaş varmı aramızda ? Bu bilgi siteye bir an önce yansıtılabilrse çok iyi olur, en azından şu sıralar sıfır cbf düşünen arkadaşlara da yardımcı olmuş oluruz.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Arkadaşlar, 02 Ağustos ta yani bugün, Beşiktaşta ki Anes Motora Hakan Beyden 2011 model cbf 150 lerin geleceğini öğrendim. Başka bi forum sitesinde bu link altında Hakan Beyle yazışılmış ve Hakan beyde cevaplamış.

http://www.motoyol.com/forum/kakara-kikiri/5406-2011-model-cbf-150-hakknda.html

İstanbul' dan Anes Motor a yakın olan arkadaşlardan 2011 modeller geldiğinde fotolarını çekebilecek, bilgi alabilecek, mesela Hindistandaki Enj.. lu devir saatli vb modelin geleceği söyleniyordu. Acaba gelen motor gerçekten bu mu olacak ? Fiyatı nasıl ? Gibi foruma bilgi ulaştırabilecek arkadaş varmı aramızda ? Bu bilgi siteye bir an önce yansıtılabilrse çok iyi olur, en azından şu sıralar sıfır cbf düşünen arkadaşlara da yardımcı olmuş oluruz.



Ooo Ethem abi nerdesin abicim sen ya...Bir gittin tam gittin,ortalardan kayboldun bir anda.:)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ooo Ethem abi nerdesin abicim sen ya...Bir gittin tam gittin,ortalardan kayboldun bir anda.:)

Motoru satınca biraz ister istemez uzaklaştım ortamdan, aslında sıkı bi şekilde takip ediyorum ama yazmıyorum dediğin gibi. 2 senede 30 bin km yaptım. 2009 model di. Sattım, ama hala aklım cbf te kaldı diyebilirim.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Motoru satınca biraz ister istemez uzaklaştım ortamdan, aslında sıkı bi şekilde takip ediyorum ama yazmıyorum dediğin gibi. 2 senede 30 bin km yaptım. 2009 model di. Sattım, ama hala aklım cbf te kaldı diyebilirim.

Şimdi neyapıyosun Ethem abi,varmı almayı düşündüğün bir arkadaş?
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Şimdi neyapıyosun Ethem abi,varmı almayı düşündüğün bir arkadaş?

Kafam inanılmaz karışık, ne alacağımı bilmiyorum desem yalan olmaz, sahibinden e girerek farklı marka ve model olmak üzere motosikletlere bakabiliyorum. En sonunda yine kendi kendime düşünüyorum cbf 150 gibi motor mu var diye. Al bitane falan, şu an bir belirsizlik varmış gibi görünse de tekrar bir cbf 150 alabilirim. Bakalım zaman göstericek, işte bu yüzden 2011 cbf lerin bilgisi peşinde koşuyorum :)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ben de enjektörlü model çıkar ümidiyle 2.el'e yöneldim. Memnunum, acemiliğimi atmış oluyorum. Aldığım motoru elden çıkartır eğer enjektörlü model gelirse alırım. Şu anki modelin eski modellerden bir farkı yok. Acaba 2011 model enjektörlü olanlardan mı ben de merak ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst