- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
Aaa, bir de motoru "engine run/off switch" (kırmızı düğmeden mi), yoksa kontaktan mı kapatmaliyız? İkisi arasında bir fark var mı?
(Not: 'babaçi'ye hızlı yanıtı için teşekkürler)
çoluk çocuk ne işe yaradığını bilmediğinden anahtarı kaptırma riskine karşı ben hep düğmeden kapatıyorum
teknik olarak bir sorun yaratırmı bende bilmiyorum
benim oğlanlar biraz meraklıdır o sebebten:cherry: