Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
yani sevgili kardeşim motoru çekinmeden al (sıfır alıcam nasipse, yaş 18) tavsiye ederim diyorsunuz değil mi ?

Valla sevgili kardeşim ben en az 6 aydır bu motorun peşindeyim daha normal şartlarda kullanıp da memnun olmayan kimseyi görmedim... Kaç arkadaşımın başının etini yedim, kaç soru sordum hatırlamıyorum... Bu konunun neredeyse tamamını okumuş sayılırım ve burada da öyle çok büyük bi sıkıntı yaşayan kimse görmedim... Bi kaç talihsiz arkadaş olmuş ama o da devede kulak bence... Zaten o kadar sıkıtıyı Harley Davidson'ı olanlar bile yaşıyordur... Saygılar...:wiinkk:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yani sevgili kardeşim motoru çekinmeden al (sıfır alıcam nasipse, yaş 18) tavsiye ederim diyorsunuz değil mi ?

evet tavsiye ediyorum ancak çok titiz binmen kaydıyla :wiinkk:
her türlü koruma ekipmanlarında tam olucaksa sorun yok:cat:
ama denizlide servis vs. durumları nedir bilemicem :silent:
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
evet tavsiye ediyorum ancak çok titiz binmen kaydıyla :wiinkk:
her türlü koruma ekipmanlarında tam olucaksa sorun yok:cat:
ama denizlide servis vs. durumları nedir bilemicem :silent:

NEO kardeşim öncelikle sanada teşekkür ediyorum soruma cevap verdiğin ve tüm regal kullanıcılarına teşekkür ediyorum hiçbiriniz beni yalnız bırakmadınız:rendeer:

Bu arada motoru titiz kullanıcam söz :) (nede olsa eski şöförlerden bir babam var:bounce:) kaptım onlar bişeyler (motosikletle ilgili olmasada dahi genel olarak sürüş ve motora nasıl davranacağımı az çok biliyorum:) ) inşallah motorumuda bir önce alır korumalarımı giyer ve pazar günü erkenden ezan okunmadan kalkar ve şöyle yollara düşerim ybrsi olan kuzenimle..:) tüm motorcu dostlarıma iyi sürüşler ve hayırlı sezon geçirmelerini dilerim.. tekeriniz düz bassın..
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
2
Herkese iyi akşamlar

Ben bi konuda bilgi almak istiyorum 2006 model 12.000 km de arkdaşımın rr 250e9 u var motorun soğutma fanı bozulmuş ve sonrasında fan çalışmazken motora binmiş sanırım motor hararet yapmış ve sonrasında tekleme yapmaya birden atmaya başlamış ben bu motoru almak istiyorum ama başıma nasıl bir masraf açar açıkçası bi fikrim yok soğutma fanını değiştireceğiz başta o kesin ama acaba motorda ne gibi sıkıntı vardır motor bloğuna zarar vermiş midir bilgi almak istiyorum teşekkür ederim
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Herkese iyi akşamlar

Ben bi konuda bilgi almak istiyorum 2006 model 12.000 km de arkdaşımın rr 250e9 u var motorun soğutma fanı bozulmuş ve sonrasında fan çalışmazken motora binmiş sanırım motor hararet yapmış ve sonrasında tekleme yapmaya birden atmaya başlamış ben bu motoru almak istiyorum ama başıma nasıl bir masraf açar açıkçası bi fikrim yok soğutma fanını değiştireceğiz başta o kesin ama acaba motorda ne gibi sıkıntı vardır motor bloğuna zarar vermiş midir bilgi almak istiyorum teşekkür ederim

Sevgili arkadaşım, sana teknik olarak bi cevap veremeyeceğim ama psikolojik olarak söyleyim ben olsam almazdım... Hepimizin bildiği üzere hararet denilen sorun sadece motorsiklette değil motoru olan her araçta genellikle büyük sıkıntıyla sonuçlanan arızalar yaratıyor... O an için bi sıkıntı yokmuş gibi gözükse de ilerleyen dönemde yaratılan sorun gözle görünür hale gelebilir...

Ayrıca, sorun olmasa bile bahsettiğim gibi psikolojik olarak etkilenebilirsin.... Sorun yaşadığını bildiğin bi motor olduğundan sürekli aklında bi korku ile motoru kullanmak hiç keyifli olmaz kanımca... Ben olsam sürekli kafamda '' Ya ıssız bir yolda beni bırakırsa '' sorusu dolanır dururdu... O nedenle ben almazdım... Belki de bu benim biraz titiz olmamdan kaynaklanıyor olabilir... Belki bu yüzden ben de uzun zamandır bi motor almayı beceremiyor da olabilirim... Sonuç olarak karar senin, ben sadece kendi düşüncelerimi aktardım... Yardımcı olabildim mi bilemiyorum... Saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:20 ----------

evet tavsiye ediyorum ancak çok titiz binmen kaydıyla :wiinkk:

Alper hocam, sana ve de İstanbul'lu Regal kullanıcılarına bi kaç soru sormak istiyorum, eğer bilginiz dahilinde beni aydınlatırsanız sevinirim...

Ben, diğer mesajlarımda da bahsettiğim gibi uzun süredir raptor, class model aramaktayım... En yaygın ilan sitesi olan sahibinden'de ki ilanları baz alarak konuşuyorum, İstanbul'daki motorsikletler hem daha temiz görünüyor hem de fiyat olarak daha uygun... Bunun nedeni ne olabilir ?

Bi başka sorum ise şu ; bu ilanlardaki motorların alınabilme durumları nasıldır ? Yani siz bu koca forumda yönetici olduğunuza göre ve İstanbullu bir Regal Raptor kullanıcısı olduğunuza göre bu motorların tabii ki tamamını tanıma şansınız olmasa da bi kaçını tanıma ihtimaliniz olabilir... Yada en azından İstanbul'dan regal alınır mı, yada şöyle sorayım Ankara'dan gelip İstanbul'da motor almamıza değer mi ?

Siz olsaydınız kendi ilinizden biraz yüksek bi fiyatlı motor mu alırdınız yoksa benim gibi başka şehirden daha uygun fiyatlı motorlara mı bakardınız ?

Şunu da eklemek isterim sorularımı cevaplarken hesaba katmanız açısından, benim scooter haricinde motorsiklet kullanmışlığım yok, otomobil kullanıyorum fakat manuel vitesli motorsiklet hiç kullanmadım... Uzun yol tecrübem de yok... Motoru aldığımı varsayarsak, motorun sahibinden 10-15 dk. küçük bi ders alsam, Regal Raptor gibi bi motor, tecrübesiz biri tarafından İstanbul-Ankara arasında kullanılırsa sürüş açısından sıkıntı olur mu ?

Bu arada tekrar buradan da bildireyim... Alınık Regal Raptor Class... Namı değer DDYW 250 E-9B model T gidon... Kilometresi 10.000'i aşmamış, fiyatı da sıfırına yaklaşmamış bi motorsiklet arıyorum...Bildiğiniz, tanıdığınız, duyduğunuz olursa, haber vermenizi rica ediyorum....

Saygılar...
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
artık ehliyeti alacağım günü bekliyorum sabırsızla babamla konuştum artık razı oldu motosiklet almama (regali görünce çok hoşuna gitti tam uzun yol motoru bu dedi didim yaparız senle artık falan :p ) tabi bende yeter ki alayım baba dedim :) Tabi oda sen hele bi ehliyeti al bende yardım ederim dedi alalım sana bir motor dedi buda bana ilaç gibi geldi babam karşı çıkmıyo motor almama tüm dünya çıksa kaç yazar :bounce: Hepinize kazasız sürüşler dilerim dostlarım. Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
5
Klasik bmw r 27 almak istiyorum.Satmak isteyen yada satan birilerini bilen arkadaşlarımdan yardım bekliyorum. Bu ilanı neden buraya açtım diye soruyorsanız bende bir regalci olduğum için sürekli bu sayfayı okuyorum takip etmem daha kolay olur diye düşündüm. Yardımlarınızı bekliyorum.özelden de ulaşabilirsiniz. Tel de vereyim 0212 615 65 43 HERKESE İYİ SÜRÜŞLER
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Alper hocam, sana ve de İstanbul'lu Regal kullanıcılarına bi kaç soru sormak istiyorum, eğer bilginiz dahilinde beni aydınlatırsanız sevinirim...

Ben, diğer mesajlarımda da bahsettiğim gibi uzun süredir raptor, class model aramaktayım... En yaygın ilan sitesi olan sahibinden'de ki ilanları baz alarak konuşuyorum, İstanbul'daki motorsikletler hem daha temiz görünüyor hem de fiyat olarak daha uygun... Bunun nedeni ne olabilir ?

Bi başka sorum ise şu ; bu ilanlardaki motorların alınabilme durumları nasıldır ? Yani siz bu koca forumda yönetici olduğunuza göre ve İstanbullu bir Regal Raptor kullanıcısı olduğunuza göre bu motorların tabii ki tamamını tanıma şansınız olmasa da bi kaçını tanıma ihtimaliniz olabilir... Yada en azından İstanbul'dan regal alınır mı, yada şöyle sorayım Ankara'dan gelip İstanbul'da motor almamıza değer mi ?

Siz olsaydınız kendi ilinizden biraz yüksek bi fiyatlı motor mu alırdınız yoksa benim gibi başka şehirden daha uygun fiyatlı motorlara mı bakardınız ?

Şunu da eklemek isterim sorularımı cevaplarken hesaba katmanız açısından, benim scooter haricinde motorsiklet kullanmışlığım yok, otomobil kullanıyorum fakat manuel vitesli motorsiklet hiç kullanmadım... Uzun yol tecrübem de yok... Motoru aldığımı varsayarsak, motorun sahibinden 10-15 dk. küçük bi ders alsam, Regal Raptor gibi bi motor, tecrübesiz biri tarafından İstanbul-Ankara arasında kullanılırsa sürüş açısından sıkıntı olur mu ?

Bu arada tekrar buradan da bildireyim... Alınık Regal Raptor Class... Namı değer DDYW 250 E-9B model T gidon... Kilometresi 10.000'i aşmamış, fiyatı da sıfırına yaklaşmamış bi motorsiklet arıyorum...Bildiğiniz, tanıdığınız, duyduğunuz olursa, haber vermenizi rica ediyorum....

Saygılar...

selamlar kardeşim
kusura bakma geç cevap yazdığım için
ist.daki motorların daha ucuz olmasının tek nedeni motoru elden çıkarabilmek için fiyatı ucuz tutuyorlar amaç motoru hemen satayım cc'si yüksek bi model alayım mantığı (genelde)
ikinci soruna cevabım kendi şehrimin dışında motor daha ucuz ise ve temizse onu tercih ederdim ancak ist.da şöyle bir avantajımız var bizim motoru gidip görebiliyoruz ve hangi ustalar bakım yapmış ve kendi bildiğimiz bir ustayada götürüp alınabilir mi diye danışabiliyoruz ama senin gibi ankaradan buraya gelip o motor alınır mı nasıl olur bilmiyorum
ist.da bi iki gün kalabilsen benim ustaya bi sorabilirdik motoru
diğer soruna geçelim :)
normal vitesli motoru öğrenmen (araba kullanmayı iyi bildiğini farz ediyorum) en fazla 1-2 saat de öğrenmiş olursun ama T direksiyon olayında çatal uzun olduğu için motor virajda çok çabuk yatıyor belki orda çok zorlanırsın (motoru devirme riskin bile varmış)
senin için ustama haber verdim dediği şu class modellerde parça sıkıntısı varmış class model gelmediği içinmiş türkiye ye
bu ara spider modeli getirdikleri için parça sıkıntısı yaşarmışsın
umarım yardımcı olabilmişimdir istediğin zaman buralardayım :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
selam arkadaşlar,
bende motorumu satıyorum ilgilenen olursa diye mesaj yazayım dedim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-9-2007-model-4700-km-de-servis-bakimli/detay

Nasıl yani :silent::silent::silent:

İlanını hemen düzelt cenkerdemir kardeş :)

rg.gif
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
28
arkadaşlar RR lerin yakıtları nasıl bazıları çok diyor yolda giderken titretme varmı kullanışı nasıl genel bi bilgi verebilecek varsa çok memnun olurum
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
Nasıl yani :silent::silent::silent:

İlanını hemen düzelt cenkerdemir kardeş :)

rg.gif

arkadaşım neyini düzelticem regal raptor sayfasında satılık duruyor başlığınada maxi scooter takaslı yazdım normal değilmi neresini anlamadın ki :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

arkadaşlar RR lerin yakıtları nasıl bazıları çok diyor yolda giderken titretme varmı kullanışı nasıl genel bi bilgi verebilecek varsa çok memnun olurum

arkadaşım kullanımıza göre yakıt değişir benzincisinede göre değişir
aldığın makinaya bağlı vibrasyonu adam hor kulannmışsa böbrek taşı oluşmaz senden ama motorun düzgün kullanmışsa çok rahatsız edecek bir vibrasyonu yok bana göre
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
arkadaşım neyini düzelticem regal raptor sayfasında satılık duruyor başlığınada maxi scooter takaslı yazdım normal değilmi neresini anlamadın ki

Başlığından takaslı olduğu anlaşılmıyor, başlık şöyle görünüyor:

2007 model 5450 km de servis bakımlı maxi scooter sym gts 250 ta

Takas yapmak istediğini ben biliyorum ama o ilanı ilk gören diyecek ki "adam Regal koymuş SYM demiş" falan. Sen bilirsin, seni düşündüğümüz için yazdık yahu :)
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
Başlığından takaslı olduğu anlaşılmıyor, başlık şöyle görünüyor:

2007 model 5450 km de servis bakımlı maxi scooter sym gts 250 ta

Takas yapmak istediğini ben biliyorum ama o ilanı ilk gören diyecek ki "adam Regal koymuş SYM demiş" falan. Sen bilirsin, seni düşündüğümüz için yazdık yahu :)

teşekkür ederim sağol ama bence doğru
sahibinden sitesinde motor aramayı bilmeyen zaten almasın mootoru
regal sayfasına girecek bakacak ha bu takaslıymış diyecek.
ilgin için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
28
ben sıfır motor almayı düşünüyorum dediğine göre vibrasyon olmuyor fazla ... ortalama ne yakıyor fazla zorlamam motoru devirli kullanırım en çok kafama takılan konu ne kadar yaktıgı oldu şu aralar :(
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
ben sıfır motor almayı düşünüyorum dediğine göre vibrasyon olmuyor fazla ... ortalama ne yakıyor fazla zorlamam motoru devirli kullanırım en çok kafama takılan konu ne kadar yaktıgı oldu şu aralar :(

arkadaşların bir önce attığı sahibinden linkine bi bak ayrıntılı olarak yazıyor açıklama bölümünde
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
28
tamam teşekkürler :) ...Sende de RR varmış sen memnunmusun genel olarak motorundan kardeşim ??
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
bugün istanbulda bir regal bayisini telefon ile aradım ve bana sıfır almamamı söyledi (2010 model için konuşuyorum) Fan arzasının çok olduğunu ve bu sorununda komple elektrik tesisatına zarar verdiğini söyledi. En sağlam rr ların ise 2007 model olduğunu söyledi. Ayrıcada sıfır makinaların lastiklerinin de çok kalitesiz ve büyük kayma riski taşıdığını söyledi. Bu durumda benim kafamı karıştırdı doğrusu. Hemde baştan sona birdaha düşündüm napıcam ben dostlarım ya bana bir yol gösteri:salut::salut:
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
bugün istanbulda bir regal bayisini telefon ile aradım ve bana sıfır almamamı söyledi (2010 model için konuşuyorum) Fan arzasının çok olduğunu ve bu sorununda komple elektrik tesisatına zarar verdiğini söyledi. En sağlam rr ların ise 2007 model olduğunu söyledi. Ayrıcada sıfır makinaların lastiklerinin de çok kalitesiz ve büyük kayma riski taşıdığını söyledi. Bu durumda benim kafamı karıştırdı doğrusu. Hemde baştan sona birdaha düşündüm napıcam ben dostlarım ya bana bir yol gösteri:salut::salut:


selam sıfırlarda kenda marka lastik vardır yerde bir bardak su bulsun dans eder motor sonradan duro takan çok oluyor regale bendede duro var memnunum

kronik arızaları fan müşürü ve fan pervaneleridir. bildiğim kadarıyla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst